Yup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef McCarthy het volgende:
Am I lost??
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef PsyCha het volgende:
Ik vond jou topics in SEX anders wel grappig.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, mensen zonder humor zijn sowieso saai.
Koste wat het kost vermijden, zulke types
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.
Idd, geen humorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.
Van wat jij hier op fok laat zien van jezelf maak ik op dat je wel meer problemen hebt dan alleen je gebrek aan humor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef McCarthy het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is om als man zonder humor een vriendin te krijgen?
Vaak zie je dat jongens (met een vriendin) heel goed in staat zijn hun vriendinnetje of potentiele vriendin aan het lachen te maken. Leuk dat ze het dan heeft. Ik zit daar dan vaak met afgrijzen naar te kijken, omdat ik weet dat ik dat niet kan (ik dacht ik kom er maar ronduit voor uit).
Is humor dus een noodzakelijk onderdeel in het versieren/behouden van een meisje/vrouw?
Ik heb anno 2006 geleerd mijn kutgrappen voor me te houden. Humor zal ik dus nooit in de strijd kunnen zetten in de verovering. Am I lost??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dus misschien is er wel iemand die om jouw kutgrappen kan lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
Oh jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef RM-rf het volgende:
Humor is enkel een wapen voor de mannen die zich niet kunnen beroepen op stalen biceps van 50 cm omtrek, een borstkas+zo'n wasbordje, een fotomodellen uiterlijk, of een hoog inkomen/vermogen inclusief designer-klamotten en ferrari/porsche .......
Er is veel keuze, maar als je een ielig studentje bent dat nog thuiswoont en van studiefinanciering rond moet komen, zou ik maar snel gaan oefenen op een leuke mop, wil je de komende twee of drie jaar nog van bil gaan
En als je onaardig lang bentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef 2Mini het volgende:
Dames vinden het nogal belangrijk dat man lief lang moet zijn...
Ik kom net boven de 1.60 en al mijn vriendinnetjes die ik heb gehad (waarvan 1 op lang termijn) vonden dat een belangrijk punt..
Oftewel... ook al heb je geen humor.. als ze je leuk vinden, kijken ze wel 'door de vingers'
Als ze leuk genoeg zijn mag het hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
* Beroepsgokker is er ook van overtuigd dat iedereen wel humor in zich heeft. Alleen niet iedereen uit het of gaat er goed mee om (keihard lachen om je eigen grappen is absoluut not done!!!)
Dan moet je dat compenseren met eigenaardige humor.quote:
Een vriend van me is ook 160 (indisch) en die is getrouwd met een super lekker mokkel die langer dan hem isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef 2Mini het volgende:
Dames vinden het nogal belangrijk dat man lief lang moet zijn...
Ik kom net boven de 1.60 en al mijn vriendinnetjes die ik heb gehad (waarvan 1 op lang termijn) vonden dat een belangrijk punt..
Oftewel... ook al heb je geen humor.. als ze je leuk vinden, kijken ze wel 'door de vingers'
ik ben indo/ suri/ javaans... vandaar dat ik klein ben..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Een vriend van me is ook 160 (indisch) en die is getrouwd met een super lekker mokkel![]()
. Het kán dus wel
.
Maar ik moet zeggen dat hij wel ontzettend zijn mondje mee heeft, en dus ook humor.
Volgens mij is dat net geluktquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je dat compenseren met eigenaardige humor.
ja ik ook, daarom open ik dit topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat het wél werkt als je vrouwen aan het lachen krijgt!
Maar doe je dan wel je ogen dicht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom open ik dit topic.
Een sociale einstein zijn en humor, daarmee ben je volgens mij echt binnen.
Doet me denken aan Beauty and the Geekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Maar ondanks dat 90% wel ergens humor heeft, is het niet te leren, maar meer een kwestie van jezelf zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb hier op FOK een supergave posthistory, telt dat ook?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef Amanecer het volgende:
Tja, als je geen humor heb, moet je compenseren.
Er goed uit zien, persoonlijkheid en charisma, een boeiend leven, status, iq en eq, leuke babbel.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Maar ondanks dat 90% wel ergens humor heeft, is het niet te leren, maar meer een kwestie van jezelf zijn.
Ja, alleen bij sommige mensen moet je het er echt uit snijden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
* Beroepsgokker is er ook van overtuigd dat iedereen wel humor in zich heeft.
Nee. Probeer eerst eens een supergave history in het echte leven te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef McCarthy het volgende:
ik heb hier op FOK een supergave posthistory, telt dat ook?
ik kan me ook nog een wortel-topic herrinderen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Jumparound het volgende:
met je ogen dicht naar binnen gaan
Géén humor?
briljante OP man!
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik kan me ook nog een wortel-topic herrinderen.![]()
Idd!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen hebben geen humor. Daarom moet je dat als man compenseren.
Das dan jammer voor jou.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:04 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Idd!Er zijn echt ontzettend weinig vrouwen die échte humor hebben..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Vrouwen hebben geen humor. Daarom moet je dat als man compenseren.
Behalve humor missen jullie ook nog enkele andere kwaliteiten, zoals te zien aan bovenstaande opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Behalve humor missen jullie ook nog enkele andere kwaliteiten, zoals te zien aan bovenstaande opmerking.
Scherp. Je weet dat je enkel het verhaal bevestigd he?quote:
ja, dat compenseert ons gebrek aan humor zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:09 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
maar ons hoor je niet klagen hoor, jullie hebben weer tietjes.
Je haalt de woorden uit m'n mond!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja, dat compenseert ons gebrek aan humor zeker.
Je kunt het wel aantrekkelijk maken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef Developersrus het volgende:
Telt keihard in het gezicht uitlachen ook als aantrekkelijk?
Dat jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef zwaaibaai het volgende:
Nee, iedereen heeft humor, alleen niet de jouwe. Probeer nou eens niet wanhopig een meisje te versieren maar je sociaal leven op te bouwen. Heb een leuk leven, dan komt de rest vanzelf.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja, dat compenseert ons gebrek aan humor zeker.
dus vrouwen zo plat als een surfplank hebben humor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond!![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef slashme het volgende:
[..]
Je kunt het wel aantrekkelijk maken.
Zo heb ik wel eens een vrouw aan de haak geslagen. Mijn inktzwarte sarcastische humon op 1 persoon botvieren waarbij een lekker mokkeltje aanschoof, meeluisterde en begon mee te lachen. Toen ik dat hoorde verande mijn target naar haar waarbij ik zover ging dat ze bijna moest huilen, de rest van de tafel bulderde het uit. Later tijdens een drankje excuses aangeboden en van het 1 komt het ander.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:12 schreef Wakey het volgende:
Je moet gewoon iemand tegenkomen die dezelfde soort humor heeft. Dat kan ook 'geen' humor zijn, of iemand die jouw 'kutgrappen' wel kan waarderen.
Ik heb een vriend die altijd hele suffe grapjes maakt waarvan ik denk: oooohja... grappigVervolgens zeg ik dat ik het niet grappig vind, kijkt hij me onbegrijpend aan en liggen we alsog in een deuk.
![]()
Er is dus nog hoop, TS.
Nou mijn vriendin kan soms nogal melig EN geil worden van een wijntje. En dat weet ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:12 schreef Wakey het volgende:
Je moet gewoon iemand tegenkomen die dezelfde soort humor heeft. Dat kan ook 'geen' humor zijn, of iemand die jouw 'kutgrappen' wel kan waarderen.
Ik heb een vriend die altijd hele suffe grapjes maakt waarvan ik denk: oooohja... grappigVervolgens zeg ik dat ik het niet grappig vind, kijkt hij me onbegrijpend aan en liggen we alsog in een deuk.
![]()
Er is dus nog hoop, TS.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef Copycat het volgende:
Voor veel vrouwen (waaronder ondergetekende) is humor inderdaad een belangrijke karaktereigenschap van mannen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef dawg het volgende:
McCarthy, ik vraag me af of het met jou ooit nog goed komt.
hehe, paar glazen zoete witte wijn erin gieten doet het bij mijn vrouwtje ook prima!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nou mijn vriendin kan soms nogal melig EN geil worden van een wijntje.
Braaf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Omdat wij vrouwen geen humor hebben, moeten we het wel in onze partner zoeken.
Eensch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Omdat wij vrouwen geen humor hebben, moeten we het wel in onze partner zoeken.
"Met GHB zegt ze geen nee !"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
precies, ik heb geen humor nodig, Wine does the trick!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |