Nou moet je echt ophouden. Hoe kom je daar nou bij???????????????????????????????????????????????????????? Je leest echt niet mee he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Gia het volgende:
Altijd tegen uitzetting in dergelijke gevallen, maar in dit geval zit ie zwaar te genieten.
Waar dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt
Nee, de links/rechts scheiding gaat in dat geval niet op. Het hypocriete gedeelte van links wil echter wel dat ze wordt uitgezet. En het te rechtlijnig gedeelte van rechts ook. En dan natuurlijk veel moslims nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor Ayaan dan jij voor je eigen vriendjes.
Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt, omdat ze dat op dit moment goed vinden uitkomen,
Volgens mij is hij van oordeel dat Ayaan moet mogen blijven. Verdonk is de grote schuldige.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik neem SCH als voorbeeld.
Altijd tegen uitzetting in dergelijke gevallen, maar in dit geval zit ie zwaar te genieten.
Ik heb het niet over kamerleden, maar over fok-usertjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
En als je ziet dat Ayaan juist de naam van 1 kamerlid in het bijzonder noemde: Femke Halsema.
Reden, ik begrijp je niet? Moet iedereen treuren om het feit dat ze haar staatsburgerschap verliest?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook wel wat in mag binden ja.
En ze dus illigaal het nederlanderschap heeft gekregenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee. Het is niet Verdonk die bepaalt of het naturalisatiebesluit terzake Ayaan rechtsgevolg heeft. Het ontbreken van rechtsgevolg, is het gevolg van de omstandigheid dat de persoonsgegevens in het besluit, niet overeenstemmen met de identiteit van de geadresseerde.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee. Het is niet Verdonk die bepaalt of het naturalisatiebesluit terzake Ayaan rechtsgevolg heeft. Het ontbreken van rechtsgevolg, is het gevolg van de omstandigheid dat de persoonsgegevens in het besluit, niet overeenstemmen met de identiteit van de geadresseerde.
V.quote:Zalm wees er op dat het normaal een paar weken duurt voordat Kamervragen beantwoord worden. Nu zei Verdonk in reactie op de vragen uit de Kamer de eerste dag dat Hirsi Ali zich geen zorgen hoeft te maken. Dan volgt een onderzoek naar feiten die al drieėneenhalf jaar bekend zijn en dan is er binnen een dag een antwoord aan de Kamer, hield Zalm de media voor. ,,Dat is een opmerkelijke snelheid.''
Ja, dat doen ze.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef DrMarten het volgende:
Nog steeds geen antwoord op een eerdere vraag van mij
Weet iemand of de AIVD een antercedentenonderzoek verricht naar aanstaand kamerleden?
in dat geval moet je de topics ff doorlezen voordat je je mening spuwt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kamerleden, maar over fok-usertjes.
Ik lees geheel anders dan jij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik neem SCH als voorbeeld.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou moet je echt ophouden. Hoe kom je daar nou bij???????????????????????????????????????????????????????? Je leest echt niet mee he.
Geef toe dat je zit te genieten van de hele toestand.quote:
Je had het over links, en over mij, maar je doet niet de moeite de discussie te volgen en dat diskwalificeert je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kamerleden, maar over fok-usertjes.
Dan heeft daar dus ook iemand behoorlijk gefaald, kan dus nog wel eens een staartje krijgen voor een andere verantwoordelijke minister.quote:
Oh, je kunt de dingen niet goed scheiden. Ik vind een kwade Zalm inderdaad geweldig ja. En een om zich heen meppende Bibi de Vries ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Geef toe dat je zit te genieten van de hele toestand.
En jij bent dus van mening dat mensen die kritiek hebben op jou denkwijze de mond gesnoerd dienen te worden? Mag ik dan langs deze weg een spreekverbod voor jou aanvragen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Op Nova gisteren zag ik Magan op archiefbeeld, vrolijk keuvelen met oorlogsmisdadiger Henry Kissinger. Zulke moreel verwerpelijke figuren ben je toch liever kwijt dan rijk, toch?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Geef toe dat je zit te genieten van de hele toestand.
Ja, als Verdonk een arrest van de Hoge Raad van november 2005 onder haar neus geschoven krijgt, waaruit volgt dat het gegoochel met haar naam nogal wat gevolgen kan hebben, dan doet Verdonk er goed aan Ayaan daar even op te wijzen.quote:
Aardig punt. Ik weet niet hoe dat precies zit, maar Remkes (ook al VVD) zou dan ook wat te beantwoorden hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heeft daar dus ook iemand behoorlijk gefaald, kan dus nog wel eens een staartje krijgen voor een andere verantwoordelijke minister.
Ach nee, ze zeggen dan gewoon 'foei' en gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aardig punt. Ik weet niet hoe dat precies zit, maar Remkes (ook al VVD) zou dan ook wat te beantwoorden hebben.
Nou, laten we de verantwoordelijkheid zoveel mogelijk laten bij degene die daadwerkelijk gelogen heeft. In het kader van een documentaire iemand verleden uitspitten, is nog wat anders dan van iedere ambtenaar een antecedentenonderzoek uitvoeren. Een dergelijk onderzoek is alleen in praktische zin al aan grenzen onderworpen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heeft daar dus ook iemand behoorlijk gefaald, kan dus nog wel eens een staartje krijgen voor een andere verantwoordelijke minister.
Waarschijnlijk wordt dat wel weer met een knuffel afgedaan idd, maar het blijft een interessant vraagstuk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef anneja het volgende:
[..]
Ach nee, ze zeggen dan gewoon 'foei' en gaan weer over tot de orde van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |