abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37881357
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Gia het volgende:
Altijd tegen uitzetting in dergelijke gevallen, maar in dit geval zit ie zwaar te genieten.
Nou moet je echt ophouden. Hoe kom je daar nou bij???????????????????????????????????????????????????????? Je leest echt niet mee he.
pi_37881365
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:

Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt
Waar dan?

Ik vind wel dat als ze dan toch regels boven mensen stelt, dat ze dan inderdaad ook geen uitzondering mag maken voor Kalou of Hirsi Nogwat. Maar als onderdeel van links Nederland zou ik veel liever zien dat ze zichzelf de ruimte had gelaten om mensen op humane gronden te laten blijven.

(en los daarvan vind ik haar een ongelofelijke trut, homo's uitwijzen naar Iran en dan daarna klagen dat ze zo hard aangepakt wordt, maar dat terzijde)
pi_37881369
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor Ayaan dan jij voor je eigen vriendjes.

Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt, omdat ze dat op dit moment goed vinden uitkomen,
Nee, de links/rechts scheiding gaat in dat geval niet op. Het hypocriete gedeelte van links wil echter wel dat ze wordt uitgezet. En het te rechtlijnig gedeelte van rechts ook. En dan natuurlijk veel moslims nog.

Maarja, de politiek in links rechts indelen is te simpel, en daardoor vaak onbruikbaar.
pi_37881386
quote:

[..]

Ik neem SCH als voorbeeld.

Altijd tegen uitzetting in dergelijke gevallen, maar in dit geval zit ie zwaar te genieten.
Volgens mij is hij van oordeel dat Ayaan moet mogen blijven. Verdonk is de grote schuldige.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:49:49 #105
3542 Gia
User under construction
pi_37881387
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

En als je ziet dat Ayaan juist de naam van 1 kamerlid in het bijzonder noemde: Femke Halsema.
Ik heb het niet over kamerleden, maar over fok-usertjes.
pi_37881395
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat jij ook wel wat in mag binden ja.
Reden, ik begrijp je niet? Moet iedereen treuren om het feit dat ze haar staatsburgerschap verliest?
Behalve dat ze het probleem van moslima's op de kaart heeft gezet, vind ik dat ze verder weinig goeds heeft gedaan en een grotere kloof heeft veroorzaakt, door haar manier van aanpakken, tussen verschillende bevolkingsgroepen.
pi_37881403
Nog steeds geen antwoord op een eerdere vraag van mij

Weet iemand of de AIVD een antercedentenonderzoek verricht naar aanstaand kamerleden?
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:50:38 #108
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37881418
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee. Het is niet Verdonk die bepaalt of het naturalisatiebesluit terzake Ayaan rechtsgevolg heeft. Het ontbreken van rechtsgevolg, is het gevolg van de omstandigheid dat de persoonsgegevens in het besluit, niet overeenstemmen met de identiteit van de geadresseerde.
En ze dus illigaal het nederlanderschap heeft gekregen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:50:49 #109
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37881425
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee. Het is niet Verdonk die bepaalt of het naturalisatiebesluit terzake Ayaan rechtsgevolg heeft. Het ontbreken van rechtsgevolg, is het gevolg van de omstandigheid dat de persoonsgegevens in het besluit, niet overeenstemmen met de identiteit van de geadresseerde.
quote:
Zalm wees er op dat het normaal een paar weken duurt voordat Kamervragen beantwoord worden. Nu zei Verdonk in reactie op de vragen uit de Kamer de eerste dag dat Hirsi Ali zich geen zorgen hoeft te maken. Dan volgt een onderzoek naar feiten die al drieėneenhalf jaar bekend zijn en dan is er binnen een dag een antwoord aan de Kamer, hield Zalm de media voor. ,,Dat is een opmerkelijke snelheid.''
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:51:16 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37881441
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef DrMarten het volgende:
Nog steeds geen antwoord op een eerdere vraag van mij

Weet iemand of de AIVD een antercedentenonderzoek verricht naar aanstaand kamerleden?
Ja, dat doen ze.
pi_37881448
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

in dat geval moet je de topics ff doorlezen voordat je je mening spuwt.

Ik denk juist dat dit een onderwerp is waarbij je de standpunten niet kunt onderverdelen in je kortzichtige links/rechts hoekje.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:51:48 #112
127004 maril
Smeetsfan
pi_37881463
quote:

[..]

Ik neem SCH als voorbeeld.

Ik lees geheel anders dan jij.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:52:43 #113
3542 Gia
User under construction
pi_37881505
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou moet je echt ophouden. Hoe kom je daar nou bij???????????????????????????????????????????????????????? Je leest echt niet mee he.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef SCH het volgende:
Hier verder dus

Wat een heerlijke tv zeg
Geef toe dat je zit te genieten van de hele toestand.
pi_37881507
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Je had het over links, en over mij, maar je doet niet de moeite de discussie te volgen en dat diskwalificeert je.

Lees mijn eerste reactie nadat ik las over de beslissing van Verdonk:

Hirsi Ali naar conservatieve denktank in VS #3
pi_37881513
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, dat doen ze.
Dan heeft daar dus ook iemand behoorlijk gefaald, kan dus nog wel eens een staartje krijgen voor een andere verantwoordelijke minister.
pi_37881544
Aan de andere kant zou het wel weer mooi zijn als dit voor de VVD reden is om die zogenaamde rechtlijnigheid van Verdonk wat in te perken.
pi_37881545
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Oh, je kunt de dingen niet goed scheiden. Ik vind een kwade Zalm inderdaad geweldig ja. En een om zich heen meppende Bibi de Vries ook.

Maar de manier waarop er met Hirsi Ali wordt omgegaan vind ik ver beneden de maat, dat had je kunnen weten als je gelezen had.
pi_37881547
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Op Nova gisteren zag ik Magan op archiefbeeld, vrolijk keuvelen met oorlogsmisdadiger Henry Kissinger. Zulke moreel verwerpelijke figuren ben je toch liever kwijt dan rijk, toch?
En jij bent dus van mening dat mensen die kritiek hebben op jou denkwijze de mond gesnoerd dienen te worden? Mag ik dan langs deze weg een spreekverbod voor jou aanvragen?

Kissinger een oorlogsmisdadiger noemen, lekker constructief weer
pi_37881552
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37881595
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

[..]

V.
Ja, als Verdonk een arrest van de Hoge Raad van november 2005 onder haar neus geschoven krijgt, waaruit volgt dat het gegoochel met haar naam nogal wat gevolgen kan hebben, dan doet Verdonk er goed aan Ayaan daar even op te wijzen.

Maar ok, feit blijft dat de IND in ieder geval in 2003 het beleid hanteerde dat in die gevallen een naturalisatiebesluit geen rechtsgevolg heeft, in welk beleid de IND van de HR dus gelijk heeft gekregen.

Sinds wanneer bekend is dat Ayaan ten tijde van haar naturalisatie onder een andere naam in het administratieve leven bekend was, dan de naam die in het besluit staat, weet ik niet. Als dat pas uit de Zembla docu blijkt, dan zie ik niet welk verwijt de IND gemaakt zou moeten worden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:55:21 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_37881602
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan heeft daar dus ook iemand behoorlijk gefaald, kan dus nog wel eens een staartje krijgen voor een andere verantwoordelijke minister.
Aardig punt. Ik weet niet hoe dat precies zit, maar Remkes (ook al VVD) zou dan ook wat te beantwoorden hebben.
pi_37881637
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Aardig punt. Ik weet niet hoe dat precies zit, maar Remkes (ook al VVD) zou dan ook wat te beantwoorden hebben.
Ach nee, ze zeggen dan gewoon 'foei' en gaan weer over tot de orde van de dag.
pi_37881684
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nou, laten we de verantwoordelijkheid zoveel mogelijk laten bij degene die daadwerkelijk gelogen heeft. In het kader van een documentaire iemand verleden uitspitten, is nog wat anders dan van iedere ambtenaar een antecedentenonderzoek uitvoeren. Een dergelijk onderzoek is alleen in praktische zin al aan grenzen onderworpen.
pi_37881692
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef anneja het volgende:

[..]

Ach nee, ze zeggen dan gewoon 'foei' en gaan weer over tot de orde van de dag.
Waarschijnlijk wordt dat wel weer met een knuffel afgedaan idd, maar het blijft een interessant vraagstuk.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:58:51 #125
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37881693
Verdonk is opeens echt door de mand gevallen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')