Ze is politiek verantwoordelijk en moet die verantwoordelijkheid ook nemen natuurlijk. Maar dat betekent niet noodzakelijkerwijs dat ze "het" had moeten weten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ookal wist ze het persoonlijk niet, dan had ze het nog moeten weten.
Het is haar verantwoordelijkheid.
Nou ja, als Hirsi Ali weet hard te maken dat Verdonk in eerdere stadia met nagenoeg dezelfde kennis van zaken heeft gegarandeerd dat ze haar nationaliteit niet zou verliezen, heeft ze een serieuze zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef anneja het volgende:
[..]
Haar eerst jarenlang laten blijven, tegen haar zeggen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, en nu het in de media komt moet ze ineens weg.
Ik denk dat de Wet boven een terloopse uitspraak van een minister gaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, als Hirsi Ali weet hard te maken dat Verdonk in eerdere stadia met nagenoeg dezelfde kennis van zaken heeft gegarandeerd dat ze haar nationaliteit niet zou verliezen, heeft ze een serieuze zaak.
Ze is inderdaad iets te hard van stapel gegaan als ze niet wist hoe het zat. Ik vind het ook heel frapant dat ze zo snel met die brief kwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze is politiek verantwoordelijk en moet die verantwoordelijkheid ook nemen natuurlijk. Maar dat betekent niet noodzakelijkerwijs dat ze "het" had moeten weten.
Het was voor Verdonk verstandiger geweest als ze direct had gezegd dat ze de zaak tot op de bodem uit ging zoeken en netjes gewacht had op een concrete conclusie van dat onderzoek.
Ik ken de ambtenarenwereld een klein beetje en ik kan je zeggen dat het onmogelijk is om binnen 24 uur de ins en outs van zo'n zaak te kennen, daarmee is ze zichzelf heel ard voorbij gegaloppeerd
Is dat kwartje bij jou nou eindelijk gevallen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind de reacties van sommige moslims en die van sommige rechtse users, Gia voorop, echt onuitstaanbaar.
Het getuigt van weinig respect, zeker ook voor Ayaan.
Ik heb meer respect voor Ayaan dan jij voor je eigen vriendjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind de reacties van sommige moslims en die van sommige rechtse users, Gia voorop, echt onuitstaanbaar.
Het getuigt van weinig respect, zeker ook voor Ayaan.
Welke wet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat de Wet boven een terloopse uitspraak van een minister gaat.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt
Dat ding dat immigratie en naturalisatie regelt, weet ik veel hoe die recies heet.quote:
Iets wat je dus kennelijk niet hebt kan je ook niet ontnomen worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat jij ook wel wat in mag binden ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Voorbeelden, wie?
Los daarvan: respect voor wat, wat heeft ze gedaan terwijl ik haar (indirect) betaalde?
Huhquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
Ik zou Wiegel, Nawijn en Dijkstal niet echt links willen noemen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
Volgens mij volg je de discussie helemaal niet. Je lult maar wat over de rug van Ayaan heen. Smakeloosquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb meer respect voor Ayaan dan jij voor je eigen vriendjes.
Aangezien links Nederland eist dat Ayaan het nederlanderschap ontnomen wordt, omdat ze dat op dit moment goed vinden uitkomen, mag ik toch zeker wel verwachten dat dezelfde linkse kliek het niet erg vind als alle oud asielzoekers onderzocht gaan worden. Men wil toch zo graag dat Verdonk zich aan de regels houdt.
Ben maar gerust, gaat echt wel gebeuren hoor. Denk maar niet dat Rita blij is dat ze Ayaan kwijt raakt. Het feit dat Ayaan nog steeds zo'n hoge pet op heeft over Rita, doet mij vermoeden dat er echt nog wel meer koppen gaan rollen.
En als je ziet dat Ayaan juist de naam van 1 kamerlid in het bijzonder noemde: Femke Halsema.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zou Wiegel, Nawijn en Dijkstal niet echt links willen noemen...
Verder natuurlijk potsierlijke bewering als je ziet hoeveel linkse users hier het juist opnemen voor Ayaan op dit punt.
Ik neem SCH als voorbeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zou Wiegel, Nawijn en Dijkstal niet echt links willen noemen...
Nee. Het is niet Verdonk die bepaalt of het naturalisatiebesluit terzake Ayaan rechtsgevolg heeft. Het ontbreken van rechtsgevolg, is het gevolg van de omstandigheid dat de persoonsgegevens in het besluit, niet overeenstemmen met de identiteit van de geadresseerde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, als Hirsi Ali weet hard te maken dat Verdonk in eerdere stadia met nagenoeg dezelfde kennis van zaken heeft gegarandeerd dat ze haar nationaliteit niet zou verliezen, heeft ze een serieuze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |