Niet alle VVDers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat de VVD zich gedraagt als een vader die 8 jaar lang van z'n kind heeft gehouden maar het na ontdekking dat het zijn kind niet kan zijn, onmiddelijk op straat zet.
Vind je? Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat de VVD zich gedraagt als een vader die 8 jaar lang van z'n kind heeft gehouden maar het na ontdekking dat het zijn kind niet kan zijn, onmiddelijk op straat zet.
Ik vond het eerlijk gezegd nogal een arrogante, neerbuigende toon van Bos... inhoudelijkheid 0,0 alleen maar goedkoop scoren met wat kwinkslagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef DrMarten het volgende:
Werd Loesewies daar even mooi op d'r plek gezet door Bos
leuk om te zienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef DrMarten het volgende:
Werd Loesewies daar even mooi op d'r plek gezet door Bos
Dat is waar. Maar gaan die VVD'ers die achter AHA zeggen te staan ook tegen de minister stemmen in een motie van wantrouwen?quote:
Inderdaad, tijd voor een kiesdrempelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Komt Verdonk überhaupt nog aan het woord?
Tuurlijk joh, wat jij wilquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd nogal een arrogante, neerbuigende toon van Bos... inhoudelijkheid 0,0 alleen maar goedkoop scoren met wat kwinkslagen
In de 2e termijn waar ze antwoord moet geven op de vragen die nu in de 1e termijn worden gesteld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Komt Verdonk überhaupt nog aan het woord?
Het was juist de kern van veel problemen. Dat D66 in een kabinet zit waar het eigenlijk niet in wil zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd nogal een arrogante, neerbuigende toon van Bos... inhoudelijkheid 0,0 alleen maar goedkoop scoren met wat kwinkslagen
Als alle partijen hun woordje hebben gezegd. Wss korte pauze.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een kiesdrempel![]()
Ehh, dat is toch allemaal in het 1ste termijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de 2e termijn waar ze antwoord moet geven op de vragen die nu in de 1e termijn worden gesteld.
Ik denk dat verdonk het er niet echt mee eens is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar in hoeverre is er sprake van een 'debat' als bijna alle partijen het met elkaar eens zijn.
Ik vind dat Verdonk goed gehandeld heeft... ze had er alleen verstandiger aan gedaan om even te wachten op de afronding van het onderzoek. Dan had ze sowieso wat sterker gestaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef oheng het volgende:
Eindelijk weer eens een verhaal van Nawijn waar ik een touw aanvast kon knopen. Iig doet hij dit keer niet aan politieke lijkenpikkerij.
Ik ben het er wel mee eens dat dit vooralsnog een storm in een glas water is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |