Kan kloppen, hij gaat ook niet zie ik netquote:
lolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij gaat ook niet zie ik net
Hij scoorde wel mooi in de CL tegen Zagreb, met die stiftquote:
Oh God niet Fehnerbahce.quote:
Twee goals tegen AEK Athene. Iedereen dacht inderdaad dat hij de man voor de toekomst zou zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Tarik Oulida. Een van de grootste Ajax-talenten ooit... tenminste dat dachten we toen![]()
Goede ruil voor Ajax. Huntelaar voor Sibon (via een paar omwegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Gerald Sibon.
Jammer dat hij maar zo kort Ajacied was, hij schijnt nu wekelijks uit te blinken bij PSV![]()
Alhoewel, Sibon, als lange PSV-spits, is denk ik wel een betere pinchitter dan Huntelaar. En die schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Goede ruil voor Ajax. Huntelaar voor Sibon (via een paar omwegen)
Ik ben blij dat we nu Huntelaar hebben voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we hem niet konden halen, houd nu bij een provincie-club de bank warm.![]()
hadden we dan Huntelaar gehad ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat we hem niet konden halen, houd nu bij een provincie-club de bank warm.![]()
Als we dan toch over pinchhitters hebben: Charisteas zou de ideale kunnen zijn. Ik heb gisteren nog de samenvattingen van Euro 2004 zitten kijken en zo ook zijn (belangrijke) doelpunten. En wat is hij toch een briljante kopper: timing, precisie en kracht, alles klopt gewoon en prachtig om te zien. Dat hij ook over andere kwaliteiten beschikt hebben we vooral in de PO's goed kunnen zien. Angelos is met zijn kwaliteiten eigenlijk niet iemand die je op de bank houdt, wat wel een voorwaarde is voor een pinchhitter (wat haat ik dat woord...).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alhoewel, Sibon, als lange PSV-spits, is denk ik wel een betere pinchitter dan Huntelaar. En die schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig![]()
Van den Banquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:38 schreef Robar het volgende:
Ik denk dat weinig van jullie deze speler zich zullen herinneren
[afbeelding]Heeft nooit in de basis gestaan, maar vele wedstrijden op de bank gezeten (jaar dat Menzo zwaar geblesseerd raakte en Grim eerste keeper werd)
En grote concurrent van Didulicia . . . .
quote:9 Ajacieden actief op het WK
Op het WK zullen in totaal 9 Ajacieden actief zijn als speler. Het betreft: Maarten Stekelenburg, John Heitinga, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Zdenek Grygera, Tomas Galasek, Hatem Trabelsi en Markus Rosenberg. Alle WK-selecties zijn inmiddels bekendgemaakt. Ajax is daarmee de Nederlandse club met de meeste spelers op het WK, PSV volgt met 8 spelers, AZ met vijf. Feyenoord heeft een speler op het WK.
nieuw trainingveldje voor de jeugd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
Hey, er staat in Eindhoven een stadion te koop. Kunnen we de Admirals daarheen schoppen.
Veel te klein stadion voor Jong Ajaxquote:
Nou dan nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Vanaf dit deel zullen TVP's e.d. worden verwijderd
Ja dat doen wequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
Hey, er staat in Eindhoven een stadion te koop. Kunnen we de Admirals daarheen schoppen.
Kutclub, gadverdammequote:Chelsea kaapt Ajax-talent weg
Door: Martijn Mooiweer
16/05/2006 22:46
Bij de Ajax-talenten John Goossens en Jeffrey Sarpong viste Chelsea nog achter het net, maar nu heeft de Londense grootmacht beet in de Amsterdamse kweekvijver. De Deense jeugdspeler Per Weihrauch tekende een tweejarig contract bij Chelsea. De 17-jarige aanvaller speelde sinds twee jaar in de jeugd van Ajax. Daarvoor kwam hij uit voor Hvidovre.
Bron: ELF
Nee man. We laten Fontein een cricketclub oprichtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
Speelde in de A1 geloof ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ondanks dat 'ie "al" 17 is. Veel plezier ermee
Het is ook geen geweldige voetballer ofzo hoor, maar dit is gewoon een 1-2tje tussen Lerby (z'n zaakwaarnemer) en Arnesen. Lerby flikt zo'n dingen wel vaker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ondanks dat 'ie "al" 17 is. Veel plezier ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |