Inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
Brian Laudrup, die was echt goed. Jammer dat hij in zo'n slecht Ajax terechtkwam. Dat doelpunt tegen Willem II van hem![]()
Die keeper is Serge van der Ban ofz?
Die is volgens mij wel genoemdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Dat deze nog niet genoemd is trouwens (iig niet tegengekomen): Demtsjenko
Of op welke andere manier je hoe ook schrijft...
Naar verluidt lagen bestuurders van Ajax en feyenoord rollebollend op Schiphol voor deze kerel..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:56 schreef kevin6188 het volgende:
Was ook al even ter sprake gekomen. Wilde Feyenoord die niet in eerste instantie al hebben en daarna weer oid?
zo, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, even gemist dan. Hij gaat wel naar het WK vernam ik ergens...
Kan kloppen, hij gaat ook niet zie ik netquote:
lolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij gaat ook niet zie ik net
Hij scoorde wel mooi in de CL tegen Zagreb, met die stiftquote:
Oh God niet Fehnerbahce.quote:
Twee goals tegen AEK Athene. Iedereen dacht inderdaad dat hij de man voor de toekomst zou zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Tarik Oulida. Een van de grootste Ajax-talenten ooit... tenminste dat dachten we toen![]()
Goede ruil voor Ajax. Huntelaar voor Sibon (via een paar omwegenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Gerald Sibon.
Jammer dat hij maar zo kort Ajacied was, hij schijnt nu wekelijks uit te blinken bij PSV![]()
Alhoewel, Sibon, als lange PSV-spits, is denk ik wel een betere pinchitter dan Huntelaar. En die schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Goede ruil voor Ajax. Huntelaar voor Sibon (via een paar omwegen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |