quote:I remember it being really dirty and energetic, and so unassuming. There was nothing going on, there was no pretension about it. It was all about instinct. You could tell they were untrained musicians.
Correct.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:22 schreef bukgeit het volgende:
The Ex denk ik dan.
En wat heeft dat met muziek te makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Chad VanGaalen
Hetzelfde als pakweg een Paul McCartney ermee te maken heeft; ze maken het....quote:
Ik heb het altijd SS' mooiste nummer gevonden, al is de reclame in alles een Sony Bravia rip-off.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:26 schreef bigshadow het volgende:
In the Devils Territory (sns reclame)
Was eigenlijk een retorische vraag, ik wou niet voor de zoveelste keer 'nooit van gehoord' typenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Hetzelfde als pakweg een Paul McCartney ermee te maken heeft; ze maken het....
Ja, een verkapte vervolgvraag!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef Z het volgende:
The Knife
Damn, ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Norah Jones! Dus toch!
Brix Smith. Als het waar is verdien jij het punt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:58 schreef ranja het volgende:
Is het de mevrouw van The Fall en Adult Net?
El Madmo ("Norah Jones' Punk Band")quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Norah Jones! Dus toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |