40.000?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er inmiddels al verkocht voor Pinkpop?
ik heb nog geen krant/wat dan ook gezien vandaag, was net zo'n leuke als als dat handschoentje van Jacksonquote:
60.000quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Z het volgende:
Hoeveel moeten ze er eigenlijk verkopen om uit te verkopen?
60.000, dus de kans dat dat gaat gebeuren is wel groot.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Z het volgende:
Hoeveel moeten ze er eigenlijk verkopen om uit te verkopen?
RHCP? of gaat dit pas de 3e keer worden? mja, volgens mij wel... mijn pinkpop-geheugen is slecht/er nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:59 schreef Skanqua het volgende:
Vervolgvraagje...
Faithless is met vijf maal Pinkpop de absolute koploper wat beteft het aantal optredens op het Landgraafse festival. Verder zijn er vier bands/artiesten die het podium vier maal hebben beklommen?
Noem drie bands die vier maal op Pinkpop hebben gespeeld
Die telt inderdaad niet mee...quote:
Anouk zou aankomend jaar voor de vierde keer op het podium staan, maar dat gaat dus niet door.quote:
De eerste met een compleet lijstje en de eerste die de derde noemde... Het punt kan je niet meer ontgaan!quote:
En ook helemaal zelf bedacht..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef Skanqua het volgende:
[..]
De eerste met een compleet lijstje en de eerste die de derde noemde... Het punt kan je niet meer ontgaan!
Maar goed dat ik ook niet meedeed danquote:
Ouwe!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ook niet meedeed dan
* GLO bezocht Pinkpop 12 x waarvan 1 x in Landgraaf
Baarloquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik heb geen excuus...
Waar werd Pinkpop in 1987 gehouden, omdat de lokatie in Geleen gerenoveerd werd?
Oei... dan heb je 2001 gemist en die was wel de moeitequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Mijn voorlaatste Pinkpop bezoek (2000 was de laatste keer en waarschijnlijk is dat definitief)
Skanqua +1
Is dat ook zo'n bejaarde? Nooit geweten...quote:
quote:were the most popular band to emerge from the initial wave of British punk rock in 1977; along with the Sex Pistols, the Clash, and the Buzzcocks,
had the most impact on pop music. While they could barely get noticed in America, the trio became genuine superstars in Britain, with an impressive string of Top Ten singles in the late '70s and early '80s.
could never have a hit in America because they were thoroughly and defiantly British.
Ajah, dat was het.. ik wist dat het iets was dat rijmde op een Nederlands bandje...Gem...quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef ranja het volgende:
The Jam?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef ranja het volgende:
The Jam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |