Dat was m'n volgende gok geweest...quote:
'Nog geen twee procent' is toch 1%?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik dacht dat je een deviatie van 1% goed zou rekenen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik dacht dat je een deviatie van 1% goed zou rekenen?![]()
![]()
uhm, ik moet eigenlijk heel nodig naar m'n trein toe.. dus om Skanqua een beetje bezig te houden op z'n stage mag 'ie de vraag van me overnemen (als 'ie wil)
Oja, de Peppers natuurlijk....die hadden hun sokken elders nodig....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef bukgeit het volgende:
Doe ik er nog Björk, Armand, Red Hot Chili Peppers en Melanie bij.
Die heeft de naam, maar in werkelijkheid droeg ze nylonsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sandie Shaw
Die zocht ik (samen met Frizzle Sizzle, Michelle en Cesaria Evora). Bij hen is het een trademarkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:51 schreef ranja het volgende:
en Sandie Shaw als godmother of blote voeten natuurlijk.
Je zocht zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Die zocht ik (samen met Frizzle Sizzle, Michelle en Cesaria Evora). Bij hen is het een trademark
ranja +1
Nee, die heeft kisten aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De gitarist/bassist van The Dwarves
newbie +1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Puppet on a string
Long Live Love
Always Something There To Remind Me
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:07 schreef cafca het volgende:
Billy Bragg
Sufjan Stevens
Joe Jackson
Klark Kent
Christopher Cross
Leuk bedacht, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Vis (Volendam)/Fish?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef Skanqua het volgende:
marillion.com en jansmit.com?
Albumtitels iddquote:
Ik vind dat ook best een leuk liedje eigenlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef cafca het volgende:
[..]
overigens zei mijn zoontje van de week dat hij Laura van Jan Smit een leuk liedje vond. Ik heb hem gevraagd of hij wist wat "onterven" betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |