juistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat mens is nogal emotioneel. Als je dat niet ziet of kunt begrijpen, zout dan op.
V.
Gozer, anderen aanvallen op hun nederlands terwijl je zelf uiterst belabberd nederlands kunt,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je merkt wel goed dat haar toespraak is door anderen. Ze heeft nogal moeite om uit haar woorden te komen tijdens de vragenronde. Eeuh, eeuh, maar, eeuh, en eeuh......
"Dat zou heel ziene zijn" Wat is een ziene ofzo
Ze valt terug in haar vluchtelingenstatus als het goed is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nederland mag haar niet statenloos maken toch?
Zeker is ze emotioneel. De tranen staan in haar ogen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat mens is nogal emotioneel. Als je dat niet ziet of kunt begrijpen, zout dan op.
V.
Ik zie dat prima. Hoe kom je op het idee dat het mij iets boeit of zij emotioneel is of niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Inderdaad. A-status zelfsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ze valt terug in haar vluchtelingenstatus als het goed is.
nee, mijn stream doet het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:10 schreef skiczukie het volgende:
Hoor die Duitser!
Ontzettend verdeelde partij op het moment. Volgens mij niet eens in 2 kampen maar in meerdere.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef Ole het volgende:
Zalm is zeker geen fan van Verdonk trouwens
Echt niet die moet al persoonlijk betrapt worden op het doden van een neger voor ze weg gaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:02 schreef skiczukie het volgende:
Ik gok dat Verdonk volgende week opstapt.
http://www.justitie.nl/pe(...).asp?file=pb0693.htmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nederland mag haar niet statenloos maken toch?
Hoe kom jij op het idee dat ik jou daartoe in staat achtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zie dat prima. Hoe kom je op het idee dat het mij iets boeit of zij emotioneel is of niet?
Ja die Taida was ook emotioneel, maar dat was volgens de meerderheid hier op fok gespeeld en dat zal ook hier wel zo zijn, ik kan het nu wel niet zien, maar ja, je moet toch op de een of andere manier in de slachtoffer rol kunnen kruipen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
sjiek accentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij sprak een aardig woordje Nederlands.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef nikk het volgende:
Die snelheid zijn we van het IND níet gewend.
ah, dat is altijd mooi. laten we hem een paspoort geven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij sprak een aardig woordje Nederlands.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |