Zelfs IK vind het een kuttopic... En dat wil toch wel wat zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een stom topic, niet grappig, slechte OP, slecht idee.
Ja!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een stom topic, niet grappig, slechte OP, slecht idee.
Dat zie je verkeerd. Het topic stond vol taalfouten, bevatte geen uitgewerkte grap en was dus kwaliteitsarm. En dat is feitelijk en niet gebaseerd op een mening. Ik stel voor dat je gewoon even geen topics opent en eerst eens meepost.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef vosje505 het volgende:
ok.
maar dat blijft een mening, waar je recht op heb
en waar anderen ook recht op hebben en die nu niet kunnen geven
of zie ik dat verkeerd?![]()
![]()
Ach, dat zegt ie tegen iedereen. Ook tegen mij. Maar hij bedoelt niet lief hoor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook echt het visitekaartje van FOK! hè?
Je houdt van me en dat weet je.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook echt het visitekaartje van FOK! hè?
Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:46 schreef Conflict het volgende:
Ik wilde ff zeggen dat ik het belachelijk vind dat dat ene topic op slot is gegaan.
Ocherm, ik voel je pijn, conflict.quote:
Vroeger wasje ook veel volhoudender, maar die tijd lijkt voorbij sinds je regelmatige sex hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
eerst mocht ik nog weleens een topic open hebben, maar die tijd lijkt voorbij![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger wasje ook veel volhoudender, maar die tijd lijkt voorbij sinds je regelmatige sex hebt.
Vindt ze vast niet erg, als je even ADHDerig op haar bezig bentquote:
Met alle respect, maar hij is om te huilenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Brechtje kan al voorlezen waarom word deze gesloten?
Tis een bestaand bericht http://telegraaf-i.telegr(...)S_20060518_7_319.php
Ja, waarom issie dicht. Stelletje gekkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Het is een opzettelijke verwijzing naar een user op FOK! die helemaal nergens op slaat. En het is een kuttopic, wat wil je nog meer? Behalve een slotje dan....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
Waar verwijs ik naar een fokuser dan? En naar wie zou ik verwijzen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een opzettelijke verwijzing naar een user op FOK! die helemaal nergens op slaat. En het is een kuttopic, wat wil je nog meer? Behalve een slotje dan....![]()
weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Conflict het volgende:
waarom is dat topic van vosss dicht?
Verkeerde subforum.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:10 schreef outcast_within het volgende:
TTT
Ik voel: Turk hackt(en meer) Nederlandse meisjes
Dat zeker ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef outcast_within het volgende:
of topic gewoon op de verkeerde plek
Ik heb de titel aangepast, zalik de rest laten staan, uitleg is namelijk een goede, snappen anderen het ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:24 schreef svann het volgende:
NJ, Bupatih, Snakey, Stofje of jogy?
Kan een van jullie even de TT van I.R. Baboons Semi-bikkeltijd deel 60 opschonen?
De subtitel neuken doe je zo trekt een beetje het verkeerde publiek.
Bij dit topic hoort ook geen subtitel.
Doka is nieuw en was hier niet van op de hoogte.
Alvast bedankt!
Moggûh.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:30 schreef -Marc- het volgende:
Goedemorgen gewenst aan mijn medemodjes!
Hey, nu je het zegt. Was me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:23 schreef NJ het volgende:
@ -Marc-, als ik op jouw naam klik kom ik eigenlijk alleen maar inhoudsloze bagger tegen. Stop daar eens mee..
Dog Soldiers in een bout film... Maar dat mag ik niet zeggen, want dat is SlowChat...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit stofje... waarom heb je mijn dogsoldiers topic dicht gedaan...
onz staat vol met topics die niet topicwaardig zijn.. als er niemand op reageerd reageerd er niemand op en is het klaar... waarom moet je me droom weer verpesten..
ga dogsoldiers kijken en je bent het met me eens!!
Je topic was kut. Dat heeft niets te maken met het feit dat er meerdere topics lopen die ook kut zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit stofje... waarom heb je mijn dogsoldiers topic dicht gedaan...
onz staat vol met topics die niet topicwaardig zijn.. als er niemand op reageerd reageerd er niemand op en is het klaar... waarom moet je me droom weer verpesten..
ga dogsoldiers kijken en je bent het met me eens!!
Och, als hij de clown wilt uithangen moet hij dat vooral doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef SiemeN het volgende:
-Marc- geeft graag het antwoord voordat een mod deze gegeven heeft in de FB reeks?
Doet me een beetje denken aan Geqxon.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, als hij de clown wilt uithangen moet hij dat vooral doen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hey, nu je het zegt. Was me nog niet eens opgevallen
Jammer dat hij geen modje is geworden.quote:
Bedankt, Yvonne!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:32 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de titel aangepast, zalik de rest laten staan, uitleg is namelijk een goede, snappen anderen het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |