hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, daar heb je veels te vrouwelijk haar voor joh
Mijn God je zou maar een kabinet vol hebben zitten met het huidige D66quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
![]()
[..]
D66
Wel op de hoogte van de huidige Amerikaanse politiek?
Ooohhh en daar maak je je al drie dagen druk om??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de kapper!Mijn kapper is vrouwelijk (als in: echt een vrouw) en die van Pup die heb ik laatst al gezoend per ongeluk. Trouwens, ik ga morgen pas naar de kapper!
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo'squote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Waarom steel je van Rhannaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zit hier voor het vensterglas,
Mij onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik 2 hondjes was
Dan kon ik samen spelen
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen onsquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, de gay die grapjes maakt over de lesbo, het bestaat echt!
(ik moet denken aan de aflevering van W and G waarin jack heel vijandig doet tegen die 2 lesbo's)
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog nooit per ongeluk met mijn kapper gezoend
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze samen een stukje moeten spelen bij het politie-corps, tegen discriminatie en geweld jegens homo's(ik heb seizoen 1 t/m 4 op DVD)
Ja, inderdaad, als ie 't lef hadquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die kun je dan samen kijken mat die gespierde, getinte gozer...![]()
User Rhanna?quote:
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
No offense ofsow hoor, maar homo's doen ook vaak heel stout tegen ons![]()
.
Ik dacht Hans Dorrestijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...quote:
Mja. Als ik een keus had...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja dan weet je bijv ook inhoudelijk naar wat voor soort land je gaat, zeg maar...
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik vind 2 vrouwen met elkaar leuk, in dat opzicht ben ik een typische heteroik vind echter 2 mannen met elkaar ook leuk, maar ja, ik ben dan ook gene hetero
![]()
Bomans, hoor...quote:
Je maakt me nieuwsgierig. Ach en wee, als ik nog maar kan slapen in mijn 2.20 bij 2.40 bedjequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat merk je morgenochtend wel als je op je werk je mail checkt...
Intelligente mannen zijn sexyquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
das een gedicht van wijlen Willem wilmink als ik me niet vergis..
of was het Annie M.G.?
Altijd? *heeft nog wel een plaatje*quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind 2 mannen samen altijd super schattig.
Bijna altijd danquote:
Stomme potquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen een piem0l in actie vind ik niet zo prettig om te zien.
Ik wil wel kijken of ik misschien iets van mijn tolerante Nederlandse opvoeding kan doorgevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel plenty káns, qua voorbereiding... Maar anders mail je ff naar ayaan@vvd.nl
Ik ben geen flikker, lekker puhquote:
Stomme biet danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker, lekker puh![]()
Behalve meer keus hebben is een ander voordeel van bi-zijn dat er geen scheldwoorden bestaan voor je![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
jij mag niet meer meedoen met mn survey![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |