Nou... dat gaat wat ver hoor, m.i.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef Liejannuh het volgende:
Die puntentelling is helemaal niet interessant.
Dat zeg je net zelfquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat leuk van Paul
![]()
typeert???
Waarom![]()
Het zou me erg verbazen als Nederland de finale haalt. Net na een pauze, net na Finland... nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik typeer hier uit mijn nieuwe tv-gids
Ow, ik heb ook jarenlang nagelbijtend op de bank gezeten om te zien wie er ging winnen, maar ik laat me door het vriendjespolitiekpuntengevengebeuren echt niet ervan weerhouden om te genieten van het spektakel!quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... dat gaat wat ver hoor, m.i.
De scores vond ik altijd wel leuk, en het is op zich wel jammer dat het veelal zulke vriendjespolitiek is geworden.
Maar gelukkig zijn er altijd wel variaties, anders zou elk jaar hetzelfde land winnen immers.
er gingen vorig jaar al geruchten dat er bewust niet op IJsland en Nederland in de halve finale werd gestemd door veel landen omdat ze zo twee grote concurrenten konden lozen voor de finale...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:09 schreef Heero87 het volgende:
Ik voorspel (jammer genoeg) het ergste voor Kate.
De Grieken schijnen er trouwens alles aan doen om België en Zweden (naast Griekenland twee topfavorieten) tegen te werken. Zo kennen we Eurosong weer.
Het is niet enkel bewust niet stemmen, maar ook vooral tegenwerken bij de repetities. De Griekse televisieregisseurs weigeren bijvoorbeeld om bepaalde shots anders te nemen op vraag van de Belgische delegatie. Zo weigeren ze bijvoorbeeld de in België beroemde kniezwengel in dienst te nemen. Verder ook het klassieke gepruts met microfonen, het geluid,...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er gingen vorig jaar al geruchten dat er bewust niet op IJsland en Nederland in de halve finale werd gestemd door veel landen omdat ze zo twee grote concurrenten konden lozen voor de finale...
Sta er dus maar niet raar van te kijken als Belgie en Zweden het niet halen...
Ik blijf hopend op de charmante uitstraling van Treble, vooral na die monsters zou dat extra goed moeten overkomen
Eigenlijk zou elk land zijn eigen optreden moeten mogen regisseren maar da's bijna niet haalbaar... of laat iemand van buiten Europa het doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het is niet enkel bewust niet stemmen, maar ook vooral tegenwerken bij de repetities. De Griekse televisieregisseurs weigeren bijvoorbeeld om bepaalde shots anders te nemen op vraag van de Belgische delegatie. Zo weigeren ze bijvoorbeeld de in België beroemde kniezwengel in dienst te nemen. Verder ook het klassieke gepruts met microfonen, het geluid,...
Van Belgie krijgen we altijd wel ietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:17 schreef lfcprincess het volgende:
zou dit dan onze eerst nil points worden hehhe
wat hoongelach kunnen we inderdaad wel gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Belgie krijgen we altijd wel iets
Meestal hoofdpijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Belgie krijgen we altijd wel iets
Sneu ook, want als vorig jaar Oekraïne hetzelfde bij hun had gedaan kregen ze de kans nieteens.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het is niet enkel bewust niet stemmen, maar ook vooral tegenwerken bij de repetities. De Griekse televisieregisseurs weigeren bijvoorbeeld om bepaalde shots anders te nemen op vraag van de Belgische delegatie. Zo weigeren ze bijvoorbeeld de in België beroemde kniezwengel in dienst te nemen. Verder ook het klassieke gepruts met microfonen, het geluid,...
Ik spreek je om 23.00 wel als Belgie voor de 133e keer is geflopt op een songfestivalquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:21 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wat hoongelach kunnen we inderdaad wel geven![]()
Inderdaad, een stel Amerikanen ofzo. Maar ach, zolang de huidige stemprocedure blijft haalt dat allemaal niks uit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk zou elk land zijn eigen optreden moeten mogen regisseren maar da's bijna niet haalbaar... of laat iemand van buiten Europa het doen
De keren dat Belgie boven NL is geeindigd op een songfestival zijn op 1 hand te tellen... zelfs Xandee eindigde lager als Reunionquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja omdat we beter scoren dan jullie![]()
we'll seequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik spreek je om 23.00 wel als Belgie voor de 133e keer is geflopt op een songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |