Dat werd hier nauwelijks gedraaidquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:46 schreef habsudovafan het volgende:
Als de nederlandse radio en tv zenders de winnaars zo boycotten als de laatste jaren is het logisch dat niemand de liedjes meer kent. In Belgie waren de winnende liedjes de laatste jaren dikke hits. (ruslana stond weken op 1)
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:58 schreef superhero87 het volgende:
Maar de imago van het Songfestival is in Nederland de laatste paar jaren zo verslechterd...
En dat komt niet alleen maar door het niveau van de nummers, maar vooral door de slechte prestaties van de inzendingen.
Ruslana is gewoon een ster in Oekraine en Rusland. Die heeft de rest van de wereld niet nodig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
En welke hits hebben die na het songfestival nog meer gehad? Kebab, wanneer was dat? Na Tara Singh Shoarma?
Ik weet niet zeker of ze wel de finale halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En, denk je dat NL de finale haalt vanavond?
Ik vind het wel een tof nummerquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ze wel de finale halen![]()
Maar je hoopt natuurlijk van wel.
Al is het niet mijn smaak![]()
quote:14.20
The third and final dress rehearsal for the semifinal has begun in Athen's OAKA. It represents the final opportunity for not only the participating artists, but also the presenters, technical and production crew to perfect the show ready for its live broadcast tonight.
Belgium
And then to Belgium: Kate has nailed it. Looking and sounding much more comfortable on stage today, it is becoming a real contender again, and earned the biggest cheer so far.
Finland
Lordi has become something of a legend in Athens, and the huge positive reaction in the hall reflects that. The audience is totally behind the monster rockers, and the crowd atmosphere undoubtedly powers the song along. It seems to be one of the few certainties for the final amongst most observers.
Netherlands, Lithuania and Portugal
All this, along with the ad break straight after it, spells trouble for the Netherlands, which simply fails to generate the same kind of crowd response. The girls are now giving faultless performances, but need something extra to make the entry stand out. The situation is compounded by the fact that Lithuania follows, and - love it or hate it - it certainly sticks out a mile. Unlike Portugal, which again gets lost amongst much more dynamic entries. Nonetheless, neither Treble nor Nonstop have any great performance issues, and give a good show.
quote:Netherlands : "Same as it ever was" bad.
quote:Netherlands after an ad break was pleasant but nothing more. Its not bad its just that there are many
others have more appeal so wont qualify.
quote:Worst was Netherlands and Portugal.
Kan het nog slechter?quote:NETHERLANDS : This sounded poor again. Is it too late to flying three extra backing singers? Treble drssed in green, silver and red were lively, but someone need to find the button marked "bass" by Thursday night.
Het is een slap poser-rocknummer, compleet met synthesizer, doet een beetje aan Europe denken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef -Wolf- het volgende:
Lordi zal, behoudens de malle kostuums, ook wel weer het standaard Finse 13-in-een-dozijn rocknummer zijn.
Ik voor Duitslandquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:47 schreef BVO het volgende:
Ik denk trouwens dat Finland, Griekenland en Bosnië de grootste kanshebbers zijn.
Ja ook vanavond wordt er via televoten gestemd... alleen is er geen scorebord maar zitten de eerste 10 in enveloppen die vervolgens worden geopend!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:53 schreef Slayage het volgende:
Wordt er eigenlijk ook telefonisch gestemt ook nu als in de finale?
Zag gisteren nog dat Treble op een bekende Turkse tv programma te zien was. Waren ze bezig met een promo tour ofzo?
Er zou in de finale toch ook iets worden veranderd, zodat we van die ellenlange opsommingen af zijn? Alleen de vijf hoogste scores per land worden genoemd of zo? Weet jij het?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ook vanavond wordt er via televoten gestemd... alleen is er geen scorebord maar zitten de eerste 10 in enveloppen die vervolgens worden geopend!
Alleen de drie hoogste scores worden genoemd door de spokespersons, in ons geval Paul de Leeuw.. de rest van de punten komt automatisch op het scorebord.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zou in de finale toch ook iets worden veranderd, zodat we van die ellenlange opsommingen af zijn? Alleen de vijf hoogste scores per land worden genoemd of zo? Weet jij het?
OK dan, een hele verbetering, het duurde echt te lang met al die nieuwe landen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen de drie hoogste scores worden genoemd door de spokespersons, in ons geval Paul de Leeuw.. de rest van de punten komt automatisch op het scorebord.
Daar hebben heel veel mensen altijd problemen mee, maar daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
De altijd verrassende scores van de verschillende landen aan elkaar
Je typeert?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik typeer hier uit mijn nieuwe tv-gids
NED3 -20.05 -21.10 MWDL
NED 2-2100-00.10 FINALE EUROVISIE SONGFESTIVAL
NED3-00.05 -01.10 MWDL AFLEVERING SONGFESTIVAL AFTERPARTY![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Je typeert?.
Maareh, wel leuk van Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |