Thermokleding eronder gaat prima.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vanwege dikke gespierde benen passen we echt niet minder dan maatje 50. De broek valt dan ook mooi lang, maar dan moet je de broek wel in een laars steken en niet zoals bergschoenen aantrekken zodat ie oprolt![]()
En omdat ik een thermosbroek aan had met het passentwijfelde ik eigenlijk voor omruilen, maar ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met iets langer doorrijden met leer? Of gaat dan meteen het textiel aan? Lijkt me wel lekker om dan nog met de koude dagen er een broekje onder te dragen.
Ken je m?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je die CBR trouwens bij Motoport Leek weg?![]()
80 Euroquote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
maar ik vind ze alleen voor die reden wel erg duur.
Martie probeert je al over te halen ..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Thermokleding eronder gaat prima.Het lijkt me trouwens ook wel relaxt om zo'n onderpak te hebben, die ook voor de zomer zijn. Dat is met name handig bij het uittrekken van het pak bij erg warm weer
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
80 Euroen dan kan je je pakje heel gemakkelijk uittrekken
dat is het toch wel waard ?
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef AndreB. het volgende:
Maar dusss, we gaan meeten in Groningen... en dan met z'n allen naar de TT in AssenZit op de Strubben tribune
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef AndreB. het volgende:
Krijg woensdag m'n motor
![]()
Iemand rijden als t mooi weer is?
Oh ja.quote:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Lijkt me geen probleem, hebben hier zeer veel bochtige weggetjes waar je spontaan van begint te kwijlen, stukje friesland ook geen probleemquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Jaaa route door Fryslân en Grunquote:Op maandag 15 mei 2006 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin maar vast met het uitstippelen van een noemenswaardige route à circa 150 km + aantal stops.![]()
Respect voor Pedrosaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm... eens even voelen of de temperatuur boven die curbstones ook zo hoog is...
[afbeelding]
Dani Pedrosa wins!![]()
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Vindt het maar een chagrijnige galbak eigenlijkRijden kan die dan weer wel.
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zelfvertrouwen op de motor.![]()
Op rijdersgebied hoeft hij daarentegen niets te leren.
Wellicht gaat Rossi niet eens meer de boeken in als dé beste rijder van het MotoGP tijdperk.![]()
Al staat die al jaren aan de top.. interessante ontwikkeling..hopelijk is zijn bike snel weer toppie..
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mondquote:Op maandag 15 mei 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is rossi nog steeds de betere rijder op het moment. Maarja we zullen zien in de toekomst als rossi's bike het weer beter doet. Maarja blijf perdrosa maar een lulletje vinden
Je kan ook een lange wielrenbroek (zonder zeem) onder je leren broek aandoen (zo'n overbroek weet je wel, zal wel een piccie zoeken)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
Ik wel hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij vondt iedereen aardig voor je je rijbewijs had?
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Trek jij die normaal gesproken dan niet uit dan?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij bent ook een lulletje, nog niet eens je rijbewijs maar wel een grote mond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |