abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37880196
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ze heeft godver nog meer voor dit land gedaan dan jij met je zogenaamde hard aanpakkuhHhHh... terwijl jij hier op FOK telkens je zoutloze, argumentloze kritiek geeft, heeft zij de islam aan de kaka gesteld zoals ie niet hoort te zijn in dit land. en zij teveel geld gekost? zullen we om die reden dan bakellende ook meteen wegdoen? en zalm? en verdonk? etc? die zijn nota bene duurder dan die hele hirshi...
als ze hadden moeten ingrijpen op haar leugens dan hadden ze dat toen moeten doen, niet 4-5 jaar later. nawijn had zijn bek toen moeten opentrekken in plaats van nu opeens als een laffe hond mensen aan te wijzen die hij TOEN wel naar binnen liet. waarom het NU moet, op DEZE manier, met de meest wijfelachtige beslissingen, DAT gaat er bij mij niet in, en jij hebt nog geen enkele reden gegeven waarom dit zaakje zo keurig verloopt, behalve dat JIJ vind dat hirshi moet opzouten.
Ik roep helemaal geen aanpakkuh. Ik zeg gewoon dat dit niet door de beugel kan en dat er tegen opgetreden moet worden anders is het einde zoek.

Maar nogmaals, ik kijk er niet van op dat men dit allemaal maar weer goed praat, dit is gewoon een triest land aan het worden waar je maar gewoon moet doen waar je zin in hebt. Ik ben alleen benieuwd hoe lang dat volgehouden gaat worden totdat het land er aan onder door gaat. Ik ben slechts een aandachtig toeschouwer hierin en geniet met volle teugen.
pi_37880206
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Allemaal eruit. Geen uitzonderingen.
Meen je dat, of is dat sarcasme?
pi_37880255
Oh ja, en hirsi heeft niets aan dit land toegvoegd en tot nu toe alleen maar schade toegebracht.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:36 #179
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37880269
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja, dan val je van de wereld af zodra je 't platte gedeelte voorbij bent.
Zuurstofgebrek wilt ook nog wel eens een probleem opleveren. Of dat in het geval van verdonk ook geldt, is een tweede natuurlijk....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_37880295
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die economische vluchtelinge uit Somalie of Kenia heeft niets voor dit land gedaan. Ja, ze heeft 2 tegenover elkaar staande kampen ingericht die er eerst niet waren en nu is het volgende land aan de beurt. Daarbij heeft ze over de rug van velen, waaronder 1 dode door haar toedoen, een fortuin verdiend. Hit and run dus.
De dame in kwestie kwam pas in 2002 in het nieuws. Toen waren de US al achter Osama aan het aanrennen. Praat dus geen poep. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hirsi_Ali
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:18:29 #181
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37880307
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:16 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik roep helemaal geen aanpakkuh. Ik zeg gewoon dat dit niet door de beugel kan en dat er tegen opgetreden moet worden anders is het einde zoek.

Maar nogmaals, ik kijk er niet van op dat men dit allemaal maar weer goed praat, dit is gewoon een triest land aan het worden waar je maar gewoon moet doen waar je zin in hebt. Ik ben alleen benieuwd hoe lang dat volgehouden gaat worden totdat het land er aan onder door gaat. Ik ben slechts een aandachtig toeschouwer hierin en geniet met volle teugen.
ja en ik voel me eerder bevreesd, omdat deze zaak wederom laat zien dan ze daarboven heel achterbaks bezig zijn...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:19:19 #182
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880335
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef -scorpione- het volgende:

Nee, ik gedraag me netjes en draag alleen bij
Mag ik dan even terugvorderen:
-kinderbijslag
-eventuele studiefinanciering.
-kosten voor het instandhouden van scholen
-kosten voor het instandhouden van medische zorg gedurende je kindertijd.
-kosten voor gebruik van 't wegennet in je buurt.
-etc.

Waarom moet ik betalen voor jouw opleiding als die overduidelijk geen effect heeft gehad?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37880397
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Mag ik dan even terugvorderen:
-kinderbijslag
-eventuele studiefinanciering.
-kosten voor het instandhouden van scholen
-kosten voor het instandhouden van medische zorg gedurende je kindertijd.
-kosten voor gebruik van 't wegennet in je buurt.
-etc.

Waarom moet ik betalen voor jouw opleiding als die overduidelijk geen effect heeft gehad.
Goh, en is dat allemaal betaald van het belastinggeld dat ik heb afgedragen?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:21:53 #184
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880427
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef -scorpione- het volgende:

Goh, en is dat allemaal betaald van het belastinggeld dat ik heb afgedragen?
Wanneer heb jij dan belastinggeld afgedragen?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:22:13 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37880445
is er al een ludieke sukke en foppe? typisch moment om nu een van hun tekeningetjes tegen te komen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:22:41 #186
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37880456
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En als ik je post zo lees zie jij dat ook zo.

Sam en Moos staan wat dat betreft helemaal los van deze kwestie. Zij hebben niet gelogen over AHA haar asielaanvraag. Zij hebben niet bepaald dat ze daarom geen Nederlandse is. Dat ze lachen in hun vuistje geloof ik graag. Maar zij hebben hier natuurlijk niets mee te maken. De enige schuldige in deze is Verdonk, danwel AHA. Dat ligt eraan aan welke kant je staat.

Je moet niet proberen om bij een ruzie tussen de honden AHA en Verdonk een derde hond als schuldige aan te wijzen.
Alhoewel het typisch is dat de ubertrage IND opeens binnen 24 uur een brief kan schrijven, zie ik het anders. De minister moet de wet toepassen. Als ze dat streng doet, prima. Echter, als het gevolg van de NL-wet is moordenaar Mohammed B. zoveel meer rechten heeft dan kamerlid AHA dan klopt de wet niet. En als zowat de hele politiek klaar staat om AHA het land uit te schoppen maar alleen Wilders dat met Mohmmed B. cs. dat wilde, dan klopt de politiek niet.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37880463
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
is er al een ludieke sukke en foppe? typisch moment om nu een van hun tekeningetjes tegen te komen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37880479
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
Alsjeblieft.

Edit: Sack was me voor
pi_37880519
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waar het omgaat is dat de marokaanse moordenaar Mohammed B (die eigenlijk AHA wilde pakken ipv TvG) meer rechten heeft dan AHA. Dat het afpakken van zijn Nederlandse nationaliteit niet kan, en men dat normaal vind, terwijl het wel makkelijk kan bij AHA.

Ik ben van mening dat als we AHA zo makkelijk kunnen pakken dat we dan ook moeten zorgen dat gasten als Samir A. en Mohammed B. en hun vriendjes ook het land uit geschopt kunnen worden.
Hoho, zo ver zijn we nog niet, er is nog geen nationaliteit afgepakt, indien zij alleen Nederlander is kan dat ook niet en blijft ze dus Nederlands.
Verdonk heeft tot nu toe alleen gezegd dat ze, op basis van alle informatie die nu beschikbaar is, niet naar Nederland had mogen komen en daar heeft ze gelijk in.

Toch stom dat de mensen die hier zo anti-Islamitisch zijn en steeds maar roepen dat "dat tuig" moet worden uitgezet opeens een uitzondering wil maken voor een politica.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37880538
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Alhoewel het typisch is dat de ubertrage IND opeens binnen 24 uur een brief kan schrijven, ik zie het anders. De minister moet de wet toepassen. ALs ze dat streng doet, prima. Echter als het gevolg van de NL-wet is moordenaar Mohammed B. zoveel meer rechten heeft dan kamerlid AHA dan klopt de wet niet. En als zowat de hele politiek klaar staat om AHA het land uit te schoppen maar alleen Wilders dat met Mohmmed B. cs. dat wilde, dan klopt de politiek niet.
Dat heeft puur te maken dat Mo hier helemaal niet zit dankzij een asielstatus en AHA wel. Een soort appels met peren vergelijken doe je nu.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:25:08 #191
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880539
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[afbeelding]
subtiel
pi_37880553
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Alsjeblieft.

[afbeelding]

Edit: Sack was me voor
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:26:12 #193
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37880579
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef RuL0R het volgende:
Toch stom dat de mensen die hier zo anti-Islamitisch zijn en steeds maar roepen dat "dat tuig" moet worden uitgezet opeens een uitzondering wil maken voor een politica.
Stel je AHA nu gelijk aan Mohammed B en Samir A.?

Zie je daar echt geen verschil tussen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37880592
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Alhoewel het typisch is dat de ubertrage IND opeens binnen 24 uur een brief kan schrijven, zie ik het anders. De minister moet de wet toepassen. Als ze dat streng doet, prima. Echter, als het gevolg van de NL-wet is moordenaar Mohammed B. zoveel meer rechten heeft dan kamerlid AHA dan klopt de wet niet. En als zowat de hele politiek klaar staat om AHA het land uit te schoppen maar alleen Wilders dat met Mohmmed B. cs. dat wilde, dan klopt de politiek niet.
Feit is wel dat Mohammed B. volgens de wet Nederlander is (is hij hier geboren?)
Ook is het laatste woord nog niet gezegd over AHM, als ze maar 1 nationaliteit heeft (de Nederlandse) dan kan die ook van haar niet zomaar worden afgenomen en blijft ze dus Nederlander.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37880668
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Hoho, zo ver zijn we nog niet, er is nog geen nationaliteit afgepakt, indien zij alleen Nederlander is kan dat ook niet en blijft ze dus Nederlands.
Verdonk heeft tot nu toe alleen gezegd dat ze, op basis van alle informatie die nu beschikbaar is, niet naar Nederland had mogen komen en daar heeft ze gelijk in.

Wat ik begrepen heb is er al een besluit tot intrekking genomen (gegeven het feit dat voortdurend benadrukt wordt dat Hirsi Ali 6 weken de tijd heeft te reageren - de bekende termijn om in bezwaar te kunnen gaan).
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:29:28 #196
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37880687
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef RuL0R het volgende:
Feit is wel dat Mohammed B. volgens de wet Nederlander is (is hij hier geboren?)
Feit is dat Mohammed B. ook Marrokaans is. Feit is dat we het Nederlanderschap dus ook kunnen afnemen. Feit is dat we dat dus niet gedaan hebben en dat ik daar niet heel Den Haag opgewonden over hoorde doen.

Conclusie is dat Den Haag dus liever een Mohammed B. heeft dan een AHA.

Liever een moordenaar dan een leugenaar die enge dingen zegt over de multi cul.
pi_37880760
Ik vind dus dat we voordat we haar terugsturen naar Kenia want daar zat ze dus safe op school... eerst even een fikse gevangenisstraf op moeten leggen voor het frauderen en daarna leggen we beslag op alle inkomsten van haar boekjes zodat de bewaking en salarissen die mevrouw Ali heeft genoten teruggevorderd kunnen worden.
Ja toch ??? Niet dan???
Maar ja Nederland kennende zal onze lieve Bea wel even op de bres springen voor onze Ayaan en dan krijgt ze toch haar paspoort met waarschijnlijk nog een lintje er omheen ook!!!
Het wordt tijd dat we dit soort lieden keihard aanpakken en een boodschap naar andere landen sturen waardoor het dus nooit meer gebeurd.
Wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat een of andere vogel haar als een vogeltje afschiet omdat ze nu als het goed is dus geen beveiliging meer geniet.
Of die dwaas van een Bush zal haar een paspoort geven en daarna de CIA vragen haar schedel te splitten bij een anti Bush toespraak whatever I want the MONEY back !!!
En de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten dus gewoon op straat op zijn ouderwets gestenigd worden!!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:31:33 #198
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37880763
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef Napalm het volgende:

[..]

Feit is dat Mohammed B. ook Marrokaans is. Feit is dat we het Nederlanderschap dus ook kunnen afnemen. Feit is dat we dat dus niet gedaan hebben en dat ik daar niet heel Den Haag opgewonden over hoorde doen.
Die dubbele nationaliteit heeft eigenlijk nog wel voordelen
pi_37880882
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef Asahara het volgende:
Ik vind dus dat we voordat we haar terugsturen naar Kenia want daar zat ze dus safe op school... eerst even een fikse gevangenisstraf op moeten leggen voor het frauderen en daarna leggen we beslag op alle inkomsten van haar boekjes zodat de bewaking en salarissen die mevrouw Ali heeft genoten teruggevorderd kunnen worden.
Ja toch ??? Niet dan???
Maar ja Nederland kennende zal onze lieve Bea wel even op de bres springen voor onze Ayaan en dan krijgt ze toch haar paspoort met waarschijnlijk nog een lintje er omheen ook!!!
Het wordt tijd dat we dit soort lieden keihard aanpakken en een boodschap naar andere landen sturen waardoor het dus nooit meer gebeurd.
Wat natuurlijk ook nog zou kunnen is dat een of andere vogel haar als een vogeltje afschiet omdat ze nu als het goed is dus geen beveiliging meer geniet.
Of die dwaas van een Bush zal haar een paspoort geven en daarna de CIA vragen haar schedel te splitten bij een anti Bush toespraak whatever I want the MONEY back !!!
En de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten dus gewoon op straat op zijn ouderwets gestenigd worden!!!
Er even van uitgaande dat dit serieus is: hoe erg is het als je een iets andere naam opgeeft dan jou toebehoort op grond van het recht van de staat waar je geboren bent?
pi_37880943
Wat een steeds leuker wordend land wordt Nederland toch. Waar is de menselijkheid gebleven? Alsof jij het anders had gedaan als je op de vlucht was. Alsof jij dan niet een andere naam zou opgeven. En dan checkt Nederland de gegevens blijkbaar niet goed na waardoor ze Nederlandse wordt, maar owee als er 13 jaar daarna de waarheid boven water komt. Geen consideratie, niets!
En half Nederland maar weer wijzen met het beschuldigende vingertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')