abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37884579
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:25 schreef -scorpione- het volgende:
'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.
'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat fokkers en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.
quote:
De hele club die vindt dat hirsi mag blijven vanwege bovenstaande drogreden mag van mij per direct naar huis, die kunnen we niet gebruiken in de regering op fok.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37884619
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo blij met deze ontwikkelingen, echt oprecht gelukkig

²
Nooit gedacht dat ik het nog eens met jou eens zou zijn

Regels zijn regels en dus ook voor Ayaan.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:36:33 #253
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37884702
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:31 schreef RuL0R het volgende:

[..]

'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat fokkers en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.
[..]
dus als je pro hirshi bent, moet je maar opzouten? jij zou een goeie politicus zijn weet je...

er klopt gewoon geen kut van dit verhaal maar het komt jou goed uit dus dan tellen de regels! ik zal jou er eens aan onthouden hoe de regels werken als je er zelf mee geconfronteerd wordt op een enorm achterbakse manier en hopelijk gil je dan even hoog als je nu in omgekeerde richting doet.
put
your
clothes
on!
pi_37884754
Wow, die Van der Laan komt wel heel sterk uit de hoek zeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2006 @ 17:40:56 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37884822
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef HiZ het volgende:
Wow, die Van der Laan komt wel heel sterk uit de hoek zeg.
ze wil lijsttrekker worden, dat lijkt me duidelijk!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37884849
ijzeren Rita he, gaat door merg en been als het moet
X
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2006 @ 17:42:35 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37884880
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef Alulu het volgende:
ijzeren Rita he, gaat door merg en been als het moet
ze gaat over "lijken" als het moet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37885016
En die kenkerVerdonk blijft maar zwijgen heh.
pi_37885022
Wie kijkt er nu naar ned 2? Vind dat Wilders ook nog wel gelijk heeft in de meeste dingen, hoewel hij wel een beetje doorslaat jegens de islam
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:47:49 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37885032
Weet iemand het adres van Zembla? Ik wil ze een bedankbriefje sturen. Zij verdienen immers de credits voor deze heerlijke gevolgen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37885047
de lachende derde, de extremistische islam en de linkse kerk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2006 @ 17:49:12 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37885067
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef Tommeke het volgende:
Wie kijkt er nu naar ned 2? Vind dat Wilders ook nog wel gelijk heeft in de meeste dingen, hoewel hij wel een beetje doorslaat jegens de islam
idd, hij komt ook wel met de dingen waar de anderen ook mee kwamen. Alleen dat einde ff nog radicale moslims erbij halen en links onderuit schoppen. Dat is een beetje triest.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:49:26 #263
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37885073
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef skiczukie het volgende:
Dat is redelijk normaal in een debat, Verdonk komt aan het woord zodra alle andere sprekers klaar zijn met hun betogen
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_37885088
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef skiczukie het volgende:
Eerst vragen stellen, dan antwoorden!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:50:12 #265
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_37885095
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef Tommeke het volgende:
Wilders is gewoon de dramaqueen die hij altijd speelt...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_37885099
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd, hij komt ook wel met de dingen waar de anderen ook mee kwamen. Alleen dat einde ff nog radicale moslims erbij halen en links onderuit schoppen. Dat is een beetje triest.
inderdaad, voor de rest heeft hij wel gelijk imo, goeie woorden van hem
pi_37885130
Volgens mij is het wel een beetje iedereen tegen Verdonk dit debat

Maar ben het wel met Wilders eens dat het wel zieltjes winnen is van Verdonk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 mei 2006 @ 17:51:40 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37885136
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef Tommeke het volgende:

[..]

inderdaad, voor de rest heeft hij wel gelijk imo, goeie woorden van hem
inderdaad, net als Halsema het ook goed verwoorde en rake vragen stelde. Gaat een stevig debat worden straks na de antwoorden van Verdonk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_37885152
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dus als je pro hirshi bent, moet je maar opzouten? jij zou een goeie politicus zijn weet je...
Nee hoor, maar als je vind dat er voor AHM een uitzondering op de wet moet worden gemaakt omdat ze een partijgenoot van je is ben je toch wel heel erg hypocriet bezig imho.
Iedereen is toch gelijk voor de wet? Waarom zij dan niet?
quote:
er klopt gewoon geen kut van dit verhaal maar het komt jou goed uit dus dan tellen de regels! ik zal jou er eens aan onthouden hoe de regels werken als je er zelf mee geconfronteerd wordt op een enorm achterbakse manier en hopelijk gil je dan even hoog als je nu in omgekeerde richting doet.
Ik weet hoe de regels werken en als ik daarmee geconfronteerd wordt verwacht ik ook niet dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt. En ik verwacht ook niet dat die voor haar gemaakt wordt, het lijkt mij ontzettend oneerlijk dat de regels voor mij wel gelden en voor haar niet.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:53:22 #270
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_37885179
In kranten in heel Europa en in de Verenigde Staten is dinsdag veel aandacht besteed aan de zaak Ayaan Hirsi Ali. Niet zelden krijgen de Nederlandse samenleving en media ervan langs over de behandeling van de vaak als welbespraakt en charismatisch omschreven politica.
’Dutch Disease'; kopte de invloedrijke zakenkrant Wall Street Journal dinsdag over de veranderende Nederlandse houding ten aanzien van mensen met een uitgesproken mening. „Eeuwenlang heeft Nederland bekendgestaan als een veilige haven voor dissidenten, vandaag de dag is het echter de Nederlandse dissident die op zoek moet naar een veilige haven”, aldus de krant.

Het Duitse Die Welt uitte dinsdag onder de kop ’Nederlanders maken islamcritica murw’ felle kritiek op de gang van zaken rond Hirsi Ali. Het dagblad vergelijkt het vertrek van de afgevaardigde met een vlucht. Dit nieuwe asiel strekt echter niet de 36-jarige tot schande, maar Nederland, dat een onafhankelijke stem niet kon of wilde beschermen, stelde Die Welt.

Zowel The Wall Street Journal als Die Welt voeren de strijd rond de woning van Hirsi Ali in Den Haag op als tekenend voor het veranderende klimaat in Nederland. „Het gebrek aan solidariteit van haar buren is een weerspiegeling van de groeiende belastering van Hirsi Ali in de Nederlandse media”, stelt de Amerikaanse zakenkrant bijvoorbeeld.

De Britse krant The Guardian ziet in de politica vooral een nuttige verschaffer van een politieke dekmantel voor de VVD. De partijleiders gebruiken volgens de krant haar lidmaatschap om beschuldigingen van racisme af te weren. Politieke bondgenoten draaiden echter om als een blad aan de boom na de Zembla-uitzending van afgelopen week, aldus The Guardian.

Volgens Het Nieuwsblad uit Vlaanderen, die schrijver Geert van Istendael aan het woord laat, werd Hirsi Ali zelf het slachtoffer van haar ongezouten mening. De auteur van het boek Mijn Nederland vindt het verdwijnen van Hirsi Ali een groot verlies voor de Nederlandse politiek maar tegelijkertijd stelt hij: „Haar vertek komt de Nederlandse politiek alvast goed uit. Ze was veel te recht voor de raap.”

Bron: Trouw
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_37885227
Goeie laatste woorden van Wouter Bos
pi_37885258
Bos zal het niet hebben over... *5 minuten verder*...
pi_37885287
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Hitler was ook aardig tegen kinderen.
En honden he vergeet dat niet (wel Duitse herders natuurlijk ).
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:38 #274
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37885292
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:52 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als je vind dat er voor AHM een uitzondering op de wet moet worden gemaakt omdat ze een partijgenoot van je is ben je toch wel heel erg hypocriet bezig imho.
Iedereen is toch gelijk voor de wet? Waarom zij dan niet?
[..]

Ik weet hoe de regels werken en als ik daarmee geconfronteerd wordt verwacht ik ook niet dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt. En ik verwacht ook niet dat die voor haar gemaakt wordt, het lijkt mij ontzettend oneerlijk dat de regels voor mij wel gelden en voor haar niet.
waarom zijn diezelfde regels dan niet toegepast toen ze paar jaar geleden al zei dat ze erover gelogen had? waarom NU pas? waarom kan een onderzoek opeens in 1 dag klaar zijn en in 1 dag opeens gezegd worden dat ze geen nederlandse is, terwijl diezelfde minister een dag ervoor nog zegt dat ze niks te vrezen heeft? en kijk je ook naar het feit dat hirsi op humanitaire gronden zeker legaal zit, aangezien ze in haar eigen land nog steeds niet veilig is? vind je niet dat zij voor een asielzoekster, ook al heeft ze op bepaalde, bijna niet voor asielzoekeraanname relevante informatie, enorm goed is geintegreerd? etc etc.... ben je echt zoooo subjectief dat alles maar tegen hirshi moet zijn en dan ze alleen weg moet omdat ze gelogen heeft, terwijl dit al tijden bekend was!?
put
your
clothes
on!
pi_37885301
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:55 schreef Tommeke het volgende:
Goeie laatste woorden van Wouter Bos
schijnheilig gereformeerd ventje is het en ook zo opportunistisch

bah, altijd maar bezig met zijn eigen politieke belangen

walgelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo