'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat fokkers en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:25 schreef -scorpione- het volgende:
'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.
quote:De hele club die vindt dat hirsi mag blijven vanwege bovenstaande drogreden mag van mij per direct naar huis, die kunnen we niet gebruiken in de regering op fok.
Nooit gedacht dat ik het nog eens met jou eens zou zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo blij met deze ontwikkelingen, echt oprecht gelukkig²
dus als je pro hirshi bent, moet je maar opzouten? jij zou een goeie politicus zijn weet je...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:31 schreef RuL0R het volgende:
[..]
'Iedereen is gelijk behalve hirsi'. Dat is de strekking van veel politici in he debat fokkers en dan stellen ze dus dat ze er maar mee weg moet komen. Hele slechte zaak.
[..]
ze wil lijsttrekker worden, dat lijkt me duidelijk!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef HiZ het volgende:
Wow, die Van der Laan komt wel heel sterk uit de hoek zeg.
ze gaat over "lijken" als het moetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef Alulu het volgende:
ijzeren Rita he, gaat door merg en been als het moet![]()
idd, hij komt ook wel met de dingen waar de anderen ook mee kwamen. Alleen dat eindequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef Tommeke het volgende:
Wie kijkt er nu naar ned 2? Vind dat Wilders ook nog wel gelijk heeft in de meeste dingen, hoewel hij wel een beetje doorslaat jegens de islam
Dat is redelijk normaal in een debat, Verdonk komt aan het woord zodra alle andere sprekers klaar zijn met hun betogenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef skiczukie het volgende:
En die kenkerVerdonk blijft maar zwijgen heh.
Eerst vragen stellen, dan antwoorden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef skiczukie het volgende:
En die kenkerVerdonk blijft maar zwijgen heh.
Wilders is gewoon de dramaqueen die hij altijd speelt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:47 schreef Tommeke het volgende:
Wie kijkt er nu naar ned 2? Vind dat Wilders ook nog wel gelijk heeft in de meeste dingen, hoewel hij wel een beetje doorslaat jegens de islam
inderdaad, voor de rest heeft hij wel gelijk imo, goeie woorden van hemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, hij komt ook wel met de dingen waar de anderen ook mee kwamen. Alleen dat eindeff nog radicale moslims erbij halen en links onderuit schoppen. Dat is een beetje triest.
inderdaad, net als Halsema het ook goed verwoorde en rake vragen stelde. Gaat een stevig debat worden straks na de antwoorden van Verdonk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
inderdaad, voor de rest heeft hij wel gelijk imo, goeie woorden van hem
Nee hoor, maar als je vind dat er voor AHM een uitzondering op de wet moet worden gemaakt omdat ze een partijgenoot van je is ben je toch wel heel erg hypocriet bezig imho.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als je pro hirshi bent, moet je maar opzouten? jij zou een goeie politicus zijn weet je...
Ik weet hoe de regels werken en als ik daarmee geconfronteerd wordt verwacht ik ook niet dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt. En ik verwacht ook niet dat die voor haar gemaakt wordt, het lijkt mij ontzettend oneerlijk dat de regels voor mij wel gelden en voor haar niet.quote:er klopt gewoon geen kut van dit verhaal maar het komt jou goed uit dus dan tellen de regels! ik zal jou er eens aan onthouden hoe de regels werken als je er zelf mee geconfronteerd wordt op een enorm achterbakse manier en hopelijk gil je dan even hoog als je nu in omgekeerde richting doet.
waarom zijn diezelfde regels dan niet toegepast toen ze paar jaar geleden al zei dat ze erover gelogen had? waarom NU pas? waarom kan een onderzoek opeens in 1 dag klaar zijn en in 1 dag opeens gezegd worden dat ze geen nederlandse is, terwijl diezelfde minister een dag ervoor nog zegt dat ze niks te vrezen heeft? en kijk je ook naar het feit dat hirsi op humanitaire gronden zeker legaal zit, aangezien ze in haar eigen land nog steeds niet veilig is? vind je niet dat zij voor een asielzoekster, ook al heeft ze op bepaalde, bijna niet voor asielzoekeraanname relevante informatie, enorm goed is geintegreerd? etc etc.... ben je echt zoooo subjectief dat alles maar tegen hirshi moet zijn en dan ze alleen weg moet omdat ze gelogen heeft, terwijl dit al tijden bekend was!?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:52 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je vind dat er voor AHM een uitzondering op de wet moet worden gemaakt omdat ze een partijgenoot van je is ben je toch wel heel erg hypocriet bezig imho.
Iedereen is toch gelijk voor de wet? Waarom zij dan niet?
[..]
Ik weet hoe de regels werken en als ik daarmee geconfronteerd wordt verwacht ik ook niet dat er voor mij een uitzondering gemaakt wordt. En ik verwacht ook niet dat die voor haar gemaakt wordt, het lijkt mij ontzettend oneerlijk dat de regels voor mij wel gelden en voor haar niet.
schijnheilig gereformeerd ventje is het en ook zo opportunistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |