misschien jouw lichaamsbeeld wel niet helemaal juistquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben zelf ook 1.68 m en woog 72 kilo op mijn zwaarst, en ik was een tikje chubby, maar niet mollig en zeker niet dik!
Misschien, maar ik kon gewoon maat 38 aan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien jouw lichaamsbeeld wel niet helemaal juist
Ik moet zeggen dat je er daar wel erg dun uitziet, voor dat gewicht. Zware botten misschien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien, maar ik kon gewoon maat 38 aan.
Check mijn fotoboek, op die pic met mijn zus ben ik zo'n 72 kg.
Ik ben dus de linker he, in het zwart. En 1.68 m.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je er daar wel erg dun uitziet, voor dat gewicht. Zware botten misschien?
Waar zou het moeten gaan zitten dan, behalve aan de buitenkant, volgens mij blijven er weinig plekken over als je wat steviger bent. Maar hoewel, als je veel spieren hebt vind ik toch al dat je er sneller stevig uitziet dat dat je meer vet hebt dan spieren. Mijn idee dan..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel eens patiënten ontkleed gezien die dan lichter dan ik waren bij vergelijkbare lengte en waarvan ik dan dacht: mijn grote goedheid, maar zó dik ben ik toch niet?! Het ligt er maar net aan waar het vet gaat zitten.
En hoe je je kleedt. Om maar eens een bekend voorbeeld te nemen: Máxima kan er de ene week superslank uitzien terwijl ze er in een andere outfit een paar dagen veel dikker uitziet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef Knuzzel het volgende:
Het is wel erg afhankelijk van de persoon, de bouw, waar de kilo's zitten enz...
nee, want ik ben veel korter aan de antidepressiva dan aan de pil terwijl het aankomen daarvoor begon + ik kwam ook niet aan toen ik met antidepressiva begon.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je antidepressiva slikt, kan het dan niet zijn dat je daardoor aangekomen bent in plaats van de pil?
Nou, volgens mij klopt het wel hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hmm ik ga even tussen jullie gesprekken door hoor.
Maar ik was aan het kijken op internet naar de nieuwste mode (dan bedoel ik niet de mode van de H&M maar de echte dure disigners) En toen zag ik al die modellen en toen dacht ik, goh hoe zwaar zou zo iemand nou zijn. Dus ik naar een modellensite en daar kom ik meiden tegen die volgens mij niet helemaal eerlijk zijn over hun gewicht. En als ze dat wel zijn ga ik toch twijfelen over mijn zelfbeeld, of ik mezelf zo slank inschat en dat dat dus niet waar is.
Hier een paar linkjes:
Deze stevige dame is, volgens eigen zeggen, 58 kg bij 1.65 m
Deze dame zou 47.5 kg bij 1.65 zijn
Dit meisje is 61 kg bij 1.65
en dat terwijl deze 52 kg bij 1.65 is
Hoe kan de 2de 5 kg lichter zijn dan de laatste terwijl de laatste toch wel behoorlijk mager is en de 2de behoorlijk gezond? En al ik dan kijk naar de 1 na laatste en naar mezelf, dan ga ik twijfelen of ik zo'n verknipt beeld heb van mezelf of dat zij beweert een paar kilo lichter te zijn dan ze werkelijk is. Hellpp!!
En ik sta erin!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:35 schreef Troel het volgende:
En weer twee nieuwe accountjes!
Tja, ben er een beetje ingeluisd, Fitness First zit ik bij. Die hebben nogal onorthodoxe manieren van wervenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:50 schreef _just_me_ het volgende:
Moet het toch even zeggen... 77 euro per maand!!! Dan is thuis trainen inderdaad erg aantrekkelijk.
Ja duur, hier is onbeperkt sporten ook stukken goedkoperquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:09 schreef _just_me_ het volgende:
Nou dat maakt het nog een klein beetje goed. In de grote steden is het volgens mij al snel een stuk duurder?! Dat abonnement nog ff flink uitbuiten, heb je er in ieder geval heel veel plezier van gehad!
Heel goed! Sporten komt zowel je lichamelijke als geestelijke gesteldheid zeker ten goede.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef diginoob het volgende:
Ik heb mijn huisgenootje kunnen bewegen om over anderhalve week te beginnen met hardlopen en een vriendin van me tot badminton en misschien nog wel meer/anders (we hebben afgesproken voor volg. week zaterdag om het uit te denken). + Ik ben gestopt met de chocoladecruesli en halfvolle yoghurt -> ga andere mueslis/all bran e.d proberen met magere yoghurt. En ik probeer nu als ik eet niet meteen het volgende te pakken maar even te wachten. En ik ga dus de huisarts bellen.
Nee natuurlijk is dat geen optie! Ik wil graag verrovert worden. Volgens mij willen alle vrouwen dat, maar mannen worden er steeds luier in. Maar ik zit straks weer bij hem in de auto (ik rijd elke dag met hem mee) en dan zal ik nog even zeggen dat ik het erg gezellig vond en dat we het nog een keertje meoten doen. Of weet iemand anders een betere volgende stap?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:55 schreef BrandX het volgende:
spannende nachten BubblegumBarbie!
(eh... was het zelf beginnen met zoenen geen optie?)
Hopelijk volgende keer meer succes
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Nee natuurlijk is dat geen optie! Ik wil graag verrovert worden. Volgens mij willen alle vrouwen dat, maar mannen worden er steeds luier in.
Inderdaad, en wat ik door de jaren heen heb geleerd is dat als je genoeg jaag-op-mij-signalen afgeeft ze vanzelf komen jagen.. Maar bij deze duurt het nu al 3 maanden.. En nog steeds geen succes.. Het is niet eerlijk.. Misschien moet ik maar een shirt kopen met de tekst 'Do Me' erop. Kijken of de hint dan wel overkomt..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]Groot gelijk! Ik vind het ook fantastisch om te worden versierd, dat spel is gewoon te leuk om aan de kant te schuiven
![]()
Ik heb ook niet mijn best gedaan, en ik ben daardoor een kilo afgevallen. Niet goed je best doen is chill..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:39 schreef karoltje het volgende:
Valt het op dat ik weinig post als ik niet zo mn best doe?
Wel veel gefietst deze week (stage ver weg) maar ook weer veel meer trek daardoor. Ben niet erg braaf geweest dus..!
Ja, ik zou het misschien wel kunnen als ik 's ochtends de helft van de frietjes kon eten, 's middags de burger en dan 's avonds de rest van de frietjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
En verder niets hèIk zou daar zo'n honger van krijgen
![]()
Het nieuwe dieet! Het macdieet! We schrijven een boekje, verkopen het en we zijn rijk! Net als sonja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ik zou het misschien wel kunnen als ik 's ochtends de helft van de frietjes kon eten, 's middags de burger en dan 's avonds de rest van de frietjes.
Wel lekker overzichtelijk, je weet precies hoeveel kcals je binnenkrijgt.
Het is ook nog eens goedkoop, het kost je zo'n 6 euro per dag![]()
Je spaart tijd uit want niet naar de supermarkt/koken/afwassen...het klinkt ideaal!
Ik heb nog nooit van die salades gehad hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:12 schreef karoltje het volgende:
Uhhmmm...NEE!. Moet je maar eens in de Mac calorientabel kijken of je Flexi Points. De gefrituurde kip en de dressing zijn niet echt bepaald mager!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |