Waar heb je het over manquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:28 schreef McCarthy het volgende:
he Tafkahs, paas mij dat mailtje ook eens door
ik zal het uiteraard niet doormailen naar de FAs (hoe dom kon je zijn SCH)
Tafkahs is permanent geband?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef yvonne het volgende:
Lekken vanuit besloten fora Dit topic was bekend?
En waar zie jij dat staanquote:
Ja, maar in MED staat niet dat hij daarom is geband. Lijkt me ook sterk want hoe weet je dat hij dat topic gelekt heeft?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef yvonne het volgende:
quote:Al zolang er besloten fora zijn op FOK! is het een soort van sport geworden om daaruit te lekken.
Het was al niet toegestaan, maar bij deze wordt nog even benadrukt dat het plaatsen van informatie die uit de private fora danwel uit privé-discussies komt NIET is toegestaan, en voortaan een directe ban - die ECHT permanent is (als in; je komt nooit meer op FOK!) tot gevolg zal hebben.
Ook zal je IP-Adres worden geblokkeerd en zal je de toegang tot de chat worden ontnomen.
Ook als je info die uit een van de privéfora afkomstig is, danwel anderszins onrechtmatig verkregen is, via mail, irc of andere kanalen verspreidt staat je eenzelfde lot te wachten.
Dat heb jij ons zojuist verteld toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar in MED staat niet dat hij daarom is geband. Lijkt me ook sterk want hoe weet je dat hij dat topic gelekt heeft?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat heb jij ons zojuist verteld toch?
Poeh hey wat een complot zeg. Voor jouw informatie, ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken Harry/Tafkahs een ontzettende lul met oren te vinden. Maar om nu van een georganiseerde kruistocht jegens hem te gaan spreken is toch wel iets teveel van het goede. Lachverwekkend zelfs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pol mod EWK iig, wrs ook SK.
Usres: zoalshetis, Sickie, sigme en nog paar anderen.
Als er iemand is die gelekt heeft uit besloten fora, en dat hard gemaakt kan worden, is het SCH. Hij kwam er mee op de proppen in FB.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef yvonne het volgende:
Pardon???????????????????quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als er iemand is die gelekt heeft uit besloten fora, en dat hard gemaakt kan worden, is het SCH. Hij kwam er mee op de proppen in FB.
Wat soort dingen doe je gewoon niet? Ik ken shmoopy goed en zij vroeg mij iets.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Autodidact het volgende:
Heel vreemd, SCH, jij ontvangt een lekmailtje, even later stuur jij dit door naar FA's (dat soort dingen doe je gewoon niet), even later is Tafkahs op zwart omdat hij regels heeft overtreden.
Jij suggereert dat Tafkahs dat topic gemaild heeft? Zou hij echt zo dom zijn? Dat klinkt als moderatie-suicide.quote:SCH in een mooi plaatje bij de FA's, Tafkahs op zwart. Je gaat over lijken en mijn respect voor je is op het vriespunt.
Je plaatste een bericht dat uit een besloten forum komt. Dat dat nu weggehaald is, doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon???????????????????
Ik heb stukjes uit een mail geciteerd. Ik kan helemaaln iet in besloten fora, gekkie![]()
Heeft een FA weggehaald, waarschijnlijk als bedankje.quote:
Nee, ik plaatste een stukje uit een mail die ik had gekregen. Wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je plaatste een bericht dat uit een besloten forum komt. Dat dat nu weggehaald is, doet daar niets aan af.
En in die mail stond wrs. een of andere afdruk van een topic in het besloten gedeelte dat over het onderwerp ging. Shmoopy meldt ook nog dat je het niet moet doen, omdat dit volstrekt buiten de policy valt, en blijkbaar zelfs met een permban verholpen wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik plaatste een stukje uit een mail die ik had gekregen. Wat snap je daar niet aan?
Wat zit je nou te stoken en te zeiken manquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En in die mail stond wrs. een of andere afdruk van een topic in het besloten gedeelte dat over het onderwerp ging. Shmoopy meldt ook nog dat je het niet moet doen, omdat dit volstrekt buiten de policy valt, en blijkbaar zelfs met een permban verholpen wordt.
Weer blijkt dat de crew niet consequent is.
Jouw quote in FB die de FA's uiteraard opmerkten en hebben verwijderd (omdat het verboden is) was informatie uit een afgesloten forum. Ik ben niet degene die over permbans begint, voor Yvonne het hier postte wist ik niet eens dat er zo'n maatregel getroffen wordt op lekken.quote:Informatie die uit de private fora
Uit het topic waar Yvonne mee kwam:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Misschien kan jij in de policy aanwijzen waar staat dat het verboden is om uit je mail te posten?
Zelf heb ik overigens altijd het idee gehad dat Danny dit in een typische opwelling heeft geplaatst waarbij de soep niet zo heet wordt gegeten. Permanent betekent op Fok 'voor onbepaalde tijd waar de crew volledig naar eigen inzicht kan handelen'.quote:het plaatsen van informatie die uit de private fora danwel uit privé-discussies komt NIET is toegestaan, en voortaan een directe ban - die ECHT permanent is (als in; je komt nooit meer op FOK!) tot gevolg zal hebben.
Ook zal je IP-Adres worden geblokkeerd en zal je de toegang tot de chat worden ontnomen.
Ook als je info die uit een van de privéfora afkomstig is, danwel anderszins onrechtmatig verkregen is, via mail, irc of andere kanalen verspreidt staat je eenzelfde lot te wachten.
De President en Boebiedoe zijn hier beide een jaar voor gebanned geweest, van heel FOK! ook IP.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uit het topic waar Yvonne mee kwam:
[..]
Zelf heb ik overigens altijd het idee gehad dat Danny dit in een typische opwelling heeft geplaatst waarbij de soep niet zo heet wordt gegeten. Permanent betekent op Fok 'voor onbepaalde tijd waar de crew volledig naar eigen inzicht kan handelen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |