Veel maren, weinig hoopquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten![]()
Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Dat is wel erg positief.quote:
Of dat nieuwe begin ook positief is ligt bij de TS. In ieder geval kom je wel jezelf tegen na het verbreken van een lange relatie en geeft dit kans tot groeiquote:
Ik heb het idee dat de TS wel een schopje kan gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of dat nieuwe begin ook positief is ligt bij de TS. In ieder geval kom je wel jezelf tegen na het verbreken van een lange relatie en geeft dit kans tot groei
Meid, al klinkt het dom of wat dan ook. Dit is niet gezond, als je hem alleen in het weekend ziet en vervolgens elk weekend ruzie gaat maken over het uitgaan, dan klopt er iets niet. Ik verwijt jou niets ofzo hoor, die vriend van je lijkt me meer een 12 jarig knulletje dat heel zijn leven gepest is en nu stoer doet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik (21 jaar) heb al bijna 5 jaar een relatie met een jongen (ook 21). Hier mijn probleem: hij wil nooit met mij uitAls hij uberhaupt al uitgaat, dan is het met kerstmis, oud en nieuw of pasen ofzo...Voor de rest al nooit (ja, op donderdag, in de stad waar hij op kamers zit, maar dat komt ook niet vaak voor). Het is echt zo dat hij misschien maar 5 x in het jaar uitgaat. Ik word er gewoon gek van om elk weekend thuis te hangen en niks te doen
![]()
Maar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai isEr moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie. Het is wel zo dat we zo'n beetje elk weekend bij elkaar zijn, omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.
Maar ik heb hem al zo vaak gevraagd waarom hij niet met mij alleen uit wil, maar vaak zegt ie dan: Nou, gewoon. En daarmee is de discussie dus gesloten. Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan. We lijken verdomme wel een stel van 80 dat achter de geraniums zit![]()
Wie herkent dit en heeft tips voor mij?
Dat zijn woorden die ik zelf niet zou gebruikenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Die vriend van je lijkt me meer een 12 jarig knulletje dat heel zijn leven gepest is en nu stoer doet.
Het is misschien wat "hard" geforumuleerd maar ik zou iig zeker een goed gesprek met hem aangaan, gelijke rechten enzo, hij is de baas niet van/over de TS. Dat is namelijk geen basis voor een relatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:37 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Dat zijn woorden die ik zelf niet zou gebruikenTs ...wannneer ga je met hem praten?
![]()
nee ik herken dit nietquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik (21 jaar) heb al bijna 5 jaar een relatie met een jongen (ook 21). Hier mijn probleem: hij wil nooit met mij uitAls hij uberhaupt al uitgaat, dan is het met kerstmis, oud en nieuw of pasen ofzo...Voor de rest al nooit (ja, op donderdag, in de stad waar hij op kamers zit, maar dat komt ook niet vaak voor). Het is echt zo dat hij misschien maar 5 x in het jaar uitgaat. Ik word er gewoon gek van om elk weekend thuis te hangen en niks te doen
![]()
Maar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai isEr moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie. Het is wel zo dat we zo'n beetje elk weekend bij elkaar zijn, omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.
Maar ik heb hem al zo vaak gevraagd waarom hij niet met mij alleen uit wil, maar vaak zegt ie dan: Nou, gewoon. En daarmee is de discussie dus gesloten. Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan. We lijken verdomme wel een stel van 80 dat achter de geraniums zit![]()
Wie herkent dit en heeft tips voor mij?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef Yolli het volgende:
Ik moet zeggen dat dit niet goed klinkt.
Er moet wel een HEEL goed gesprek gevoerd worden, wil je hier nog iets van kunnen maken.
Maar ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes toe!
Nee, dát is een lekkere basis voor een relatie.quote:Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie.
Misschien toch maar eens doen, want de relatie ligt wat complexer dan wat onenigheid over het stappen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Dadonator het volgende:
Ik heb niet alles gelezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |