abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:41:25 #101
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_37867946
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten

Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Veel maren, weinig hoop
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:43:21 #102
82136 Xennia
gekroond
pi_37867966
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:41 schreef bofneger het volgende:

[..]

Veel maren, weinig hoop
Ieder einde is een nieuw begin
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:46:11 #103
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_37867983
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ieder einde is een nieuw begin
Dat is wel erg positief.
Ull de llebre.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:48:20 #104
82136 Xennia
gekroond
pi_37867994
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:46 schreef bofneger het volgende:

[..]

Dat is wel erg positief.
Of dat nieuwe begin ook positief is ligt bij de TS. In ieder geval kom je wel jezelf tegen na het verbreken van een lange relatie en geeft dit kans tot groei
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:49:11 #105
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_37867999
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Of dat nieuwe begin ook positief is ligt bij de TS. In ieder geval kom je wel jezelf tegen na het verbreken van een lange relatie en geeft dit kans tot groei
Ik heb het idee dat de TS wel een schopje kan gebruiken inderdaad.

Schopje
Ull de llebre.
pi_37868069
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik (21 jaar) heb al bijna 5 jaar een relatie met een jongen (ook 21). Hier mijn probleem: hij wil nooit met mij uit Als hij uberhaupt al uitgaat, dan is het met kerstmis, oud en nieuw of pasen ofzo...Voor de rest al nooit (ja, op donderdag, in de stad waar hij op kamers zit, maar dat komt ook niet vaak voor). Het is echt zo dat hij misschien maar 5 x in het jaar uitgaat. Ik word er gewoon gek van om elk weekend thuis te hangen en niks te doen

Maar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai is Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie. Het is wel zo dat we zo'n beetje elk weekend bij elkaar zijn, omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.

Maar ik heb hem al zo vaak gevraagd waarom hij niet met mij alleen uit wil, maar vaak zegt ie dan: Nou, gewoon. En daarmee is de discussie dus gesloten. Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan. We lijken verdomme wel een stel van 80 dat achter de geraniums zit

Wie herkent dit en heeft tips voor mij?
Meid, al klinkt het dom of wat dan ook. Dit is niet gezond, als je hem alleen in het weekend ziet en vervolgens elk weekend ruzie gaat maken over het uitgaan, dan klopt er iets niet. Ik verwijt jou niets ofzo hoor, die vriend van je lijkt me meer een 12 jarig knulletje dat heel zijn leven gepest is en nu stoer doet.
Nee ik ben geen 14
pi_37868466
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 03:14 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Die vriend van je lijkt me meer een 12 jarig knulletje dat heel zijn leven gepest is en nu stoer doet.
Dat zijn woorden die ik zelf niet zou gebruiken Ts ...wannneer ga je met hem praten?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:08:48 #108
142772 Yolli
Being just me...
pi_37870335
Ik moet zeggen dat dit niet goed klinkt.

Er moet wel een HEEL goed gesprek gevoerd worden, wil je hier nog iets van kunnen maken.
Maar ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes toe!
It takes wings to discover the sky
pi_37878583
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:37 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Dat zijn woorden die ik zelf niet zou gebruiken Ts ...wannneer ga je met hem praten?
Het is misschien wat "hard" geforumuleerd maar ik zou iig zeker een goed gesprek met hem aangaan, gelijke rechten enzo, hij is de baas niet van/over de TS. Dat is namelijk geen basis voor een relatie.
Nee ik ben geen 14
pi_37880090
Ik heb niet alles gelezen, maar zeker we het begin verhaaltje van de topic starter.
Ik man (23 jaar) heb nu 7 jaar een vriendin (22 jaar) en heb een gelijksoortige situatie. Ik ga ongeveer 1 a 2x per maand op stap in het weekend en de rest van de weekeinden zijn we bij elkaar (door de week zien we elkaar niet in verband met studie). Zijzelf gaat zelf ook gewoon op stap met haar vrienden. Probleem is dat we in 7 jaar tijd nog maar 2x ofzo op stap zijn geweest met z'n 2-en. Als we op stap willen moeten er altijd andere lui bij zijn, omdat ze denkt dat het niet zoveel aan is met z'n 2-en. Ik zit altijd maar te zeuren waarom ze dat niet wil en bla bla bla en waarom ze het wel 7 jaar met mij uithoud maar niet met mij op stap wil.

Maar goed, heb dus een soortgelijke situatie en heb me er in feite al bij neergelegd, maar normaal is het natuurlijk niet. Voor de rest hebben we een zeer goede relatie, alhoewel je zou denken van niet
pi_37880203
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik (21 jaar) heb al bijna 5 jaar een relatie met een jongen (ook 21). Hier mijn probleem: hij wil nooit met mij uit Als hij uberhaupt al uitgaat, dan is het met kerstmis, oud en nieuw of pasen ofzo...Voor de rest al nooit (ja, op donderdag, in de stad waar hij op kamers zit, maar dat komt ook niet vaak voor). Het is echt zo dat hij misschien maar 5 x in het jaar uitgaat. Ik word er gewoon gek van om elk weekend thuis te hangen en niks te doen

Maar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai is Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie. Het is wel zo dat we zo'n beetje elk weekend bij elkaar zijn, omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.

Maar ik heb hem al zo vaak gevraagd waarom hij niet met mij alleen uit wil, maar vaak zegt ie dan: Nou, gewoon. En daarmee is de discussie dus gesloten. Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan. We lijken verdomme wel een stel van 80 dat achter de geraniums zit

Wie herkent dit en heeft tips voor mij?
nee ik herken dit niet
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:38:41 #112
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37884753
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:08 schreef Yolli het volgende:
Ik moet zeggen dat dit niet goed klinkt.

Er moet wel een HEEL goed gesprek gevoerd worden, wil je hier nog iets van kunnen maken.
Maar ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes toe!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:25:32 #113
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_37886119
Het ligt er ook een beetje aan wat je "doel" is met uitgaan. Als je doel is om gewoon lekker te dansen en van de muziek te genieten, dan maakt het niet uit of je met z'n tweeën bent. Als je als doel hebt om met mensen te praten en je sociale contacten weer op te halen (meestal dus de mensen die met een groter(e) groep(je) op stap gaan/willen), dan is het leuker om met meerdere mensen te gaan.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:42:21 #114
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_37888359
Ik vind het ook vrij saai met mijn vriend alleen uitgaan. Waarom is dat zo vreemd eigenlijk? Voor de rest hebben we genoeg lol samen, maar uitgaan doen we lekker met z'n allen in een groep.
Als je daarbuiten ook zo weinig gespreksstof hebt, en eigenlijk maar samen op de bank hangt als je samen bent, dan is er wel wat aan de hand...
pi_37888927
Ik ben vrijgezel, maar als ik een vriendin had zou ik er ook niet aan moeten denken om alleen met haar op stap te gaan. (daarmee bedoel ik een kroeg oid.) Terrasje, filmpje, wat dan ook, prima, maar in een kroeg ben ik gewoon liever met mijn vrienden. Daar zit niks achter, behalve dat ik het gewoon chiller vind.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_37889836
Je bent op zoek naar een maatje om je simpelweg mee te amuseren.

Zoek!

Blijf zoeken, want je hebt het duidelijk nog niet gevonden.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:58:17 #117
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37891173
quote:
Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie.
Nee, dát is een lekkere basis voor een relatie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:17:19 #118
82136 Xennia
gekroond
pi_37892035
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:12 schreef Dadonator het volgende:
Ik heb niet alles gelezen
Misschien toch maar eens doen, want de relatie ligt wat complexer dan wat onenigheid over het stappen.
pi_37895466
Toen ik een relatie kreeg met m'n huidige vriendin ging ik geregeld naar grote feesten toe in het weekend en zij vermaakte zich opperbest in discotheken.

Eigenlijk zijn we zelden samen uitgegaan en nog nooit met z'n 2en maar tegenwoordig gaan we beide nooit uit, laatste keer dat ik ergens geweest ben is zeker een half jaar terug, ik mis er niks aan! Zat andere dingen te doen en de weken vliegen voorbij

Ik zou zeggen, zoek iemand waarmee je het gezellig hebt in de discotheek en doe met je vriend andere dingen die jullie samen leuk vinden!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:14:08 #120
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_37897960
Dus buiten die uitgaan kwestie om, zit je je eigenlijk alleen maar op te vreten en te irriteren aan zijn persoonlijkheid? Hmm... als de sex verder goed is..?

Anyways, ik zou hem ook eens vragen wat hij precies van jou verwacht, en wat je van hem mag verwachten. Is dit in jouw ogen nog een beetje een gelijkwaardige relatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')