Ik dacht eerst ook altijd dat het mijn vriendin geef fuck kon schelen want ze ging ook vrolijk verder met haar dingetjes terwijl ik stond te schreeuwen dat ze een ijsblok was.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Ik zeg tijdens ruzies wel eens tegen hem: het lijkt wel of je geen gevoel hebt. Omdat alles wat ik zeg tijdens eens ruzie hem koud lijkt te laten..Dat is heel vervelend voor mij..Hoe hij het zelf ervaart? IK heb eerlijk gezegd geen idee. Ja, misschien ook wel, ik heb het idee dat ruzie hem niks interesseren, aangezien hij altijd vrolijk verder gaat met zijn ding.
Hij ziet het niet als een probleem denk ik
Houden van is niets waard als er niet iets anders om heen hangt wat belangrijk is.quote:
Ik kan prima met hem praten.....Of nee, ik moet zeggen: tegen hem praten. Want hij lult me altijd vast. Hij zegt vaak: "Nou gewoon" of "hmmm".. Om gek van te worden...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens met elkaar praten, als dat van het begin al zo is geweest gaat dat echt niet veranderen.
Als dat na vijf jaar nog niet gelukt is, ben ik er bang voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef Bloempje19 het volgende:
Hoe kun je iemand daarin veranderen? Zal wel hopeloos zijn of niet
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
Ik probeer het niet goed te praten of het op te nemen voor je vriend maar probeer het ook vanuit zijn kant te zien..
Ik zal het proberen. Maar het is ontzettend moeilijk als iemand nooit zijn gevoelens toont. Bij hem thuis kennen ze dat ook niet. Je bent vrolijk of je bent boos, voor de rest bestaat er daar niks anders. En meningsverschillen of ruzies los je op door niks te zeggen en je lekker afzijdig te houdenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook altijd dat het mijn vriendin geef fuck kon schelen want ze ging ook vrolijk verder met haar dingetjes terwijl ik stond te schreeuwen dat ze een ijsblok was.
Terwijl ze mij later verteld heeft dat het helemaal niet het geval is dat het niet boeit, maar dat ze gewoon niet wist hoe ze er op moest reageren omdat ze dat nooit heeft geleerd (wat jij over je vriend ook al in de OP hebt gezet).
Hij ziet er misschien wel als een probleem maar weet misschien niet hoe hij onder woorden moet brengen, of hij weet niet dat, dat het probleem is.
Ik probeer het niet goed te praten of het op te nemen voor je vriend maar probeer het ook vanuit zijn kant te zien..
Het kwetst me vaak enorm ja, dat hij zegt dat uitgaan alleen met mij saai is...Ik zeg toch ook niet tegen hem: Ik vind dat of dat saai alleen met jouquote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef kebabkever het volgende:
[..]
ja zo lus ik er ook nog wel een paar. Volgens mij gaat ze al 4 jaar lang ofzo mee in zijn wensen. En volgens mij is hij ook niet zo gek, dat ie niet ziet dat het haar soms "pijn" doet
![]()
Er is ook nog zoiets als een beetje eigenwaarde, om voor jezelf op te komen. Ennn wat ik lees heeft ze het al heel vaak aangegeven hoe hij er mee omgaat.
Ik wou dat wij dat hadden, net zolang kleppen totdat je moet gaan slapen..Nee hoor, na 5 minuten aan de telefoon houdt het wel opquote:Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind het feit dat hij niet met je wilt stappen op zich niet raar omdat ik leest dat hij dat sowieso niet doet en het niet iets dat hij liever zonder jou doet..
Maar dat hij het gevoel heeft dat jullie elkaar niets meer te zeggen hebben en zich waarschijnlijk zou vervelen.. dat is vaag en klinkt niet fijn,hebben jullie nog wel eens echt goede gesprekken..
Lekker de nacht door kletsen.. met soms de nodige humor?
Ik klets ook met mijn vriend via msn/telefoon en real, en zelfs daar moeten we de rem er op zetten en gaan slapen..en zelf als we elkaar weer zien .., praten we nog best veel,maar ja we zijn 2 kletskousen en dat kan anders zijn bij jullie
Ik zou van het uitgaan geen punt maken,en gewoon met je vriendinnen gaan/
maar wel iets meer aan jullie relatie zelf gaan werken.. weer een beetje meer spirit..
Voorbeeld doet volgen..dus niet afwachten ,maar het zelf weer leven in proberen te blazen
En over die vakantie's en zo.. ik zou gewoon een keer een goed moment uitkiezen en er toch eens over gaan praten..Mijn vriend wil niet eens zonder me omdat het dan zo ongezellig zou zijn en me zou missen..
Zeg eens eerlijk, waarom ben je bij hem?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Ik wou dat wij dat hadden, net zolang kleppen totdat je moet gaan slapen..Nee hoor, na 5 minuten aan de telefoon houdt het wel op![]()
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef kebabkever het volgende:
[..]
ja zo lus ik er ook nog wel een paar. Volgens mij gaat ze al 4 jaar lang ofzo mee in zijn wensen. En volgens mij is hij ook niet zo gek, dat ie niet ziet dat het haar soms "pijn" doet
![]()
Er is ook nog zoiets als een beetje eigenwaarde, om voor jezelf op te komen. Ennn wat ik lees heeft ze het al heel vaak aangegeven hoe hij er mee omgaat.
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvretenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, waarom ben je bij hem?
Ja, daar heb je gelijk in. Als ik in het weekend bij hem ben en hij gaat wat anders doen wat een paar uur duurt, vind ik dat niet echt leuk. Is wel fout van mij, maar ik heb zoiets van: ik kom hier voor jou en anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Vampz het volgende:
Als hij het niet leuk vindt om te gaan stappen, dan nietGa gewoon lekker zelf stappen. Je zegt dat jullie wel af en toe naar de bios gaan of naar vrienden of weet ik veel wat nog meer, dat is dan toch goed? Ik heb een beetje het id dat je veel op hem leunt tijdens zo'n weekend. Jullie zien elkaar dan wel alleen in het weekend maar toch moet je gewoon lekker je zelf vermaken. En tuurlijk is het leuk om zo nu en dan wat met hem samen te doen, maar dat gaat ook niet altijd natuurlijk.
![]()
Er zijn wel misschien 1 miljoenen mensen die jou een veilig gevoel kunnen geven.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten![]()
Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Ja is ook zo. Herken het meer dan. Lang verhaal om te vertellen. Mischien moet jij gewoon verder gaan met je leven. Je hebt gewoon behoefte aan genegenheid, maar je kunt het niet echt vinden?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:
Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Tvpquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten![]()
Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Dat weet ik en dat neem ik mezelf al zo lang voor....Maar ik heb gewoon niet de ballen om het uit te maken. Ik ben laatst een keer boos naar huis toe gegaan en hij had zijn telefoon uitgezet. Nou, dan is het huis te klein want dan slaap ik de hele nacht niet...Dat is echt heel erg..Ik moet iets uitgesproken hebben voordat ik rustig kan gaan slapen...En als ik het uitmaak ben ik gewoon bang dat ik wekenlang dat gevoel heb en wekenlang niet normaal slaap omdat ik denk dat ik de verkeerde beslissing heb gemaaktquote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zijn wel misschien 1 miljoenen mensen die jou een veilig gevoel kunnen geven.
Begrijp wel dat het niet makkelijk is, maar je bent zelf toch echt het belangrijkste op dit moment.
En alleen bij iemand bij blijven uit gewenning/veiligheidsgevoel llijkt me niet echt een goed uitgangspunt voor een relatie.
Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...Dat zeggen meer mensen in mijn omgevingquote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Salsagirl het volgende:
Hij klinkt als een grote egoist, en moet zich niet verschuilen achter het feit dat hij het niet zo gewend is..
MIjn vriend was ook niet iemand die zich snel en makkelijk uitte maar nu des te meer
Het is ook maar wat je over hebt voor elkaar in een relatie..
Stel je eigen nu eens eerlijk de vragen...
Hou jij het nog echt lang vol zo en voel jij je wel gewaardeerd en hoe zie jij je toekomst met hem ..zoals hij nu is?
Na 5 jaar een relatie opgeven lijk me het minst leuk,maar zo een relatie hebben ook niet..
Als dat de enige reden is dat je het nog niet gedaan hebt lijkt het me helder hoe je er echt over denkt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
En als ik het uitmaak ben ik gewoon bang dat ik wekenlang dat gevoel heb en wekenlang niet normaal slaap omdat ik denk dat ik de verkeerde beslissing heb gemaakt
In jou ogen is het misschien heel makkelijk om te zeggen we maken er een einde aan...Maar in mijn ogen is het dat dus nietquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dat je het nog niet gedaan hebt lijkt het me helder hoe je er echt over denkt.
Dan heb je het toch eigenlijk al opgegeven?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...![]()
Ja, dat is wel een goed idee...Moet ie alleen wel meewerken en pratenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:22 schreef Laton het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een heel serieus gesprek waarin je hem de stand van zaken uiteenzet..ik bespeur nog weinig basis voor een gezonde relatie zo.
Dat klopt. Ik zou zelf nooit in een relatie willen zitten waarbij er niet gecommuniceerd word.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
In jou ogen is het misschien heel makkelijk om te zeggen we maken er een einde aan...Maar in mijn ogen is het dat dus niet
Wat zegt hij als je zegt dat je ongelukkig bent in je relatie? Zegt hij dan ook 'uhm uhm' of geeft hij normaal antwoord of zegt hij niets?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goed idee...Moet ie alleen wel meewerken en praten![]()
Als je 'm voor het blok zet, zal ie wel moeten.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef Bloempje19 het volgende:
Laat hem maar weten dat het menens is..je hoeft hem niet te dreigen met uitmaken direct want dan heb je grote kans dat ie dichtslaat direct. Maar duidelijk zijn. En ja het is makkelijk praten..maar je hebt alleen jezelf en hem ermee als je dit niet oplost.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
en in jouw geval lijkt dat niet alleen zo, maar is het ook zoquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Bloempje19 het volgende:
Maar zoals de uitdrukking luidt: het gras lijkt altijd groener bij de buren
Is het misschien omdat het vertrouwd is en je geen idee meer hebt hoe je moet leven zonder relatie?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Nee,want hij vindt het wel prima,hij kan ,lekker veilig ,alles afdoen met een :"Nou gewoon",dus waarom zou hij die grote stap nemen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...Dat zeggen meer mensen in mijn omgeving![]()
Ja,dat moet hij inderdaad ja. Een relatie is een kwestie van geven en ontvangen ,dus hij zal er ook wat voor moeten doen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
En dan elke zondagmorgen lekker uitslapen en niet naar zijn voetballen gaan kijken. Jij geeft hem wel de aandacht bij zijn kennelijk grootste hobby en hij geeft je er nul-komma-nul aandacht voor terug.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Spacehamster het volgende:
Om te beginnen ga je gewoon es lekker alleen uit. Heb je hem helemaal niet bij nodig.
Je moet gewoon een lekker wijf gaan liggen uitwonen. Wanneer je vriend vraagt wat je aan het doen bent zeg je gewoon dat je gezellig aan het ''stappen'' bent.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja...Hij gaat gewoon de confrontatie uit de weg...Maar ja, wat moet ik dan doen, moet ik hem dwingen om mee te gaan....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |