abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37859178
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ik zeg tijdens ruzies wel eens tegen hem: het lijkt wel of je geen gevoel hebt. Omdat alles wat ik zeg tijdens eens ruzie hem koud lijkt te laten..Dat is heel vervelend voor mij..Hoe hij het zelf ervaart? IK heb eerlijk gezegd geen idee. Ja, misschien ook wel, ik heb het idee dat ruzie hem niks interesseren, aangezien hij altijd vrolijk verder gaat met zijn ding.

Hij ziet het niet als een probleem denk ik
Ik dacht eerst ook altijd dat het mijn vriendin geef fuck kon schelen want ze ging ook vrolijk verder met haar dingetjes terwijl ik stond te schreeuwen dat ze een ijsblok was.
Terwijl ze mij later verteld heeft dat het helemaal niet het geval is dat het niet boeit, maar dat ze gewoon niet wist hoe ze er op moest reageren omdat ze dat nooit heeft geleerd (wat jij over je vriend ook al in de OP hebt gezet).

Hij ziet er misschien wel als een probleem maar weet misschien niet hoe hij onder woorden moet brengen, of hij weet niet dat, dat het probleem is.

Ik probeer het niet goed te praten of het op te nemen voor je vriend maar probeer het ook vanuit zijn kant te zien..
ijs_beer fan!
pi_37859226
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Omdat we van elkaar houden?
Houden van is niets waard als er niet iets anders om heen hangt wat belangrijk is.
ijs_beer fan!
pi_37859239
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jullie kunnen niet eens met elkaar praten, als dat van het begin al zo is geweest gaat dat echt niet veranderen.
Ik kan prima met hem praten.....Of nee, ik moet zeggen: tegen hem praten. Want hij lult me altijd vast. Hij zegt vaak: "Nou gewoon" of "hmmm".. Om gek van te worden...

Hoe kun je iemand daarin veranderen? Zal wel hopeloos zijn of niet
  maandag 15 mei 2006 @ 22:00:31 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37859313
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef Bloempje19 het volgende:

Hoe kun je iemand daarin veranderen? Zal wel hopeloos zijn of niet
Als dat na vijf jaar nog niet gelukt is, ben ik er bang voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37859321
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:

Ik probeer het niet goed te praten of het op te nemen voor je vriend maar probeer het ook vanuit zijn kant te zien..
ja zo lus ik er ook nog wel een paar. Volgens mij gaat ze al 4 jaar lang ofzo mee in zijn wensen. En volgens mij is hij ook niet zo gek, dat ie niet ziet dat het haar soms "pijn" doet

Er is ook nog zoiets als een beetje eigenwaarde, om voor jezelf op te komen. Ennn wat ik lees heeft ze het al heel vaak aangegeven hoe hij er mee omgaat.
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_37859360
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook altijd dat het mijn vriendin geef fuck kon schelen want ze ging ook vrolijk verder met haar dingetjes terwijl ik stond te schreeuwen dat ze een ijsblok was.
Terwijl ze mij later verteld heeft dat het helemaal niet het geval is dat het niet boeit, maar dat ze gewoon niet wist hoe ze er op moest reageren omdat ze dat nooit heeft geleerd (wat jij over je vriend ook al in de OP hebt gezet).

Hij ziet er misschien wel als een probleem maar weet misschien niet hoe hij onder woorden moet brengen, of hij weet niet dat, dat het probleem is.

Ik zal het proberen. Maar het is ontzettend moeilijk als iemand nooit zijn gevoelens toont. Bij hem thuis kennen ze dat ook niet. Je bent vrolijk of je bent boos, voor de rest bestaat er daar niks anders. En meningsverschillen of ruzies los je op door niks te zeggen en je lekker afzijdig te houden
pi_37859461
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef kebabkever het volgende:

[..]

ja zo lus ik er ook nog wel een paar. Volgens mij gaat ze al 4 jaar lang ofzo mee in zijn wensen. En volgens mij is hij ook niet zo gek, dat ie niet ziet dat het haar soms "pijn" doet

Er is ook nog zoiets als een beetje eigenwaarde, om voor jezelf op te komen. Ennn wat ik lees heeft ze het al heel vaak aangegeven hoe hij er mee omgaat.
Het kwetst me vaak enorm ja, dat hij zegt dat uitgaan alleen met mij saai is...Ik zeg toch ook niet tegen hem: Ik vind dat of dat saai alleen met jou Ik confronteerde hem dus gisteren met deze uitspraak en toen zei hij: "Dat mag je best zeggen hoor" . Met andere woorden: het kan me niks schelen
pi_37859532
Ik vind het feit dat hij niet met je wilt stappen op zich niet raar omdat ik leest dat hij dat sowieso niet doet en het niet iets dat hij liever zonder jou doet..

Maar dat hij het gevoel heeft dat jullie elkaar niets meer te zeggen hebben en zich waarschijnlijk zou vervelen.. dat is vaag en klinkt niet fijn,hebben jullie nog wel eens echt goede gesprekken..
Lekker de nacht door kletsen.. met soms de nodige humor?

Ik klets ook met mijn vriend via msn/telefoon en real, en zelfs daar moeten we de rem er op zetten en gaan slapen..en zelf als we elkaar weer zien .., praten we nog best veel,maar ja we zijn 2 kletskousen en dat kan anders zijn bij jullie

Ik zou van het uitgaan geen punt maken,en gewoon met je vriendinnen gaan/
maar wel iets meer aan jullie relatie zelf gaan werken.. weer een beetje meer spirit..
Voorbeeld doet volgen..dus niet afwachten ,maar het zelf weer leven in proberen te blazen

En over die vakantie's en zo.. ik zou gewoon een keer een goed moment uitkiezen en er toch eens over gaan praten..Mijn vriend wil niet eens zonder me omdat het dan zo ongezellig zou zijn en me zou missen..
Salsa Española
pi_37859624
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind het feit dat hij niet met je wilt stappen op zich niet raar omdat ik leest dat hij dat sowieso niet doet en het niet iets dat hij liever zonder jou doet..

Maar dat hij het gevoel heeft dat jullie elkaar niets meer te zeggen hebben en zich waarschijnlijk zou vervelen.. dat is vaag en klinkt niet fijn,hebben jullie nog wel eens echt goede gesprekken..
Lekker de nacht door kletsen.. met soms de nodige humor?

Ik klets ook met mijn vriend via msn/telefoon en real, en zelfs daar moeten we de rem er op zetten en gaan slapen..en zelf als we elkaar weer zien .., praten we nog best veel,maar ja we zijn 2 kletskousen en dat kan anders zijn bij jullie

Ik zou van het uitgaan geen punt maken,en gewoon met je vriendinnen gaan/
maar wel iets meer aan jullie relatie zelf gaan werken.. weer een beetje meer spirit..
Voorbeeld doet volgen..dus niet afwachten ,maar het zelf weer leven in proberen te blazen

En over die vakantie's en zo.. ik zou gewoon een keer een goed moment uitkiezen en er toch eens over gaan praten..Mijn vriend wil niet eens zonder me omdat het dan zo ongezellig zou zijn en me zou missen..
Ik wou dat wij dat hadden, net zolang kleppen totdat je moet gaan slapen..Nee hoor, na 5 minuten aan de telefoon houdt het wel op
pi_37859683
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ik wou dat wij dat hadden, net zolang kleppen totdat je moet gaan slapen..Nee hoor, na 5 minuten aan de telefoon houdt het wel op
Zeg eens eerlijk, waarom ben je bij hem?
ijs_beer fan!
pi_37859685
Ik stel mijn vraag nog maar eens maar dan anders:

Waarom vind je die kerel zo leuk en of relatiemateriaal? Gezien je posts lijk je te snappen dat jullie manier van omgaan met elkaar op zn minst vreemd te noemen is.
pi_37859721
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in.
ijs_beer fan!
pi_37859748
Als hij het niet leuk vindt om te gaan stappen, dan niet Ga gewoon lekker zelf stappen. Je zegt dat jullie wel af en toe naar de bios gaan of naar vrienden of weet ik veel wat nog meer, dat is dan toch goed? Ik heb een beetje het id dat je veel op hem leunt tijdens zo'n weekend. Jullie zien elkaar dan wel alleen in het weekend maar toch moet je gewoon lekker je zelf vermaken. En tuurlijk is het leuk om zo nu en dan wat met hem samen te doen, maar dat gaat ook niet altijd natuurlijk.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_37859755
Mischien moet je gewoon accepteren dat jullie niet zo goed bij elkaar horen. Is mischien lullig..., maar het kan zeer zeker wel
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_37859821
Maja van een afstand lullen is makkelijker dan in die situatie :$
pi_37859931
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:07 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, waarom ben je bij hem?
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten

Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
pi_37860034
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef Vampz het volgende:
Als hij het niet leuk vindt om te gaan stappen, dan niet Ga gewoon lekker zelf stappen. Je zegt dat jullie wel af en toe naar de bios gaan of naar vrienden of weet ik veel wat nog meer, dat is dan toch goed? Ik heb een beetje het id dat je veel op hem leunt tijdens zo'n weekend. Jullie zien elkaar dan wel alleen in het weekend maar toch moet je gewoon lekker je zelf vermaken. En tuurlijk is het leuk om zo nu en dan wat met hem samen te doen, maar dat gaat ook niet altijd natuurlijk.
Ja, daar heb je gelijk in. Als ik in het weekend bij hem ben en hij gaat wat anders doen wat een paar uur duurt, vind ik dat niet echt leuk. Is wel fout van mij, maar ik heb zoiets van: ik kom hier voor jou en anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven...
pi_37860060
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Dat vraag ik mezelf ook wel eens af...Dan hebben we ruzie gehad (en het niet fatsoenlijk uitgepraat) maar dan ben ik de boosheid weer een btje vergeten en dan kunnen we weer lachen samen en dan denk ik: ach, laat maar zitten. Moet ik eigenlijk niet doen, maar ik kan wel de hele week boos blijven, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Ik ga me altijd helemaal opvreten

Maar na 5 jaar word het steeds moeilijker om afstand van iemand te doen, omdat hij me een veilig gevoel geeft. Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Er zijn wel misschien 1 miljoenen mensen die jou een veilig gevoel kunnen geven.
Begrijp wel dat het niet makkelijk is, maar je bent zelf toch echt het belangrijkste op dit moment.
En alleen bij iemand bij blijven uit gewenning/veiligheidsgevoel llijkt me niet echt een goed uitgangspunt voor een relatie.
ijs_beer fan!
pi_37860112
quote:
Ja, jullie zullen wel denken...maar goed
Ja is ook zo. Herken het meer dan. Lang verhaal om te vertellen. Mischien moet jij gewoon verder gaan met je leven. Je hebt gewoon behoefte aan genegenheid, maar je kunt het niet echt vinden?
pi_37860129
quote:

[..]

Tvp
underground forever baby
pi_37860183
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef NanKing het volgende:

[..]

Er zijn wel misschien 1 miljoenen mensen die jou een veilig gevoel kunnen geven.
Begrijp wel dat het niet makkelijk is, maar je bent zelf toch echt het belangrijkste op dit moment.
En alleen bij iemand bij blijven uit gewenning/veiligheidsgevoel llijkt me niet echt een goed uitgangspunt voor een relatie.
Dat weet ik en dat neem ik mezelf al zo lang voor....Maar ik heb gewoon niet de ballen om het uit te maken. Ik ben laatst een keer boos naar huis toe gegaan en hij had zijn telefoon uitgezet. Nou, dan is het huis te klein want dan slaap ik de hele nacht niet...Dat is echt heel erg..Ik moet iets uitgesproken hebben voordat ik rustig kan gaan slapen...En als ik het uitmaak ben ik gewoon bang dat ik wekenlang dat gevoel heb en wekenlang niet normaal slaap omdat ik denk dat ik de verkeerde beslissing heb gemaakt
pi_37860209
Hij klinkt als een grote egoist, en moet zich niet verschuilen achter het feit dat hij het niet zo gewend is..
MIjn vriend was ook niet iemand die zich snel en makkelijk uitte maar nu des te meer
Het is ook maar wat je over hebt voor elkaar in een relatie..

Stel je eigen nu eens eerlijk de vragen...
Hou jij het nog echt lang vol zo en voel jij je wel gewaardeerd en hoe zie jij je toekomst met hem ..zoals hij nu is?

Na 5 jaar een relatie opgeven lijk me het minst leuk,maar zo een relatie hebben ook niet..
Salsa Española
pi_37860258
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Salsagirl het volgende:
Hij klinkt als een grote egoist, en moet zich niet verschuilen achter het feit dat hij het niet zo gewend is..
MIjn vriend was ook niet iemand die zich snel en makkelijk uitte maar nu des te meer
Het is ook maar wat je over hebt voor elkaar in een relatie..

Stel je eigen nu eens eerlijk de vragen...
Hou jij het nog echt lang vol zo en voel jij je wel gewaardeerd en hoe zie jij je toekomst met hem ..zoals hij nu is?

Na 5 jaar een relatie opgeven lijk me het minst leuk,maar zo een relatie hebben ook niet..
Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...Dat zeggen meer mensen in mijn omgeving
pi_37860310
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

En als ik het uitmaak ben ik gewoon bang dat ik wekenlang dat gevoel heb en wekenlang niet normaal slaap omdat ik denk dat ik de verkeerde beslissing heb gemaakt
Als dat de enige reden is dat je het nog niet gedaan hebt lijkt het me helder hoe je er echt over denkt.
pi_37860353
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als dat de enige reden is dat je het nog niet gedaan hebt lijkt het me helder hoe je er echt over denkt.
In jou ogen is het misschien heel makkelijk om te zeggen we maken er een einde aan...Maar in mijn ogen is het dat dus niet
pi_37860404
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...
Dan heb je het toch eigenlijk al opgegeven?
Denk eens na, of je leeft je leven op de manier waar je ongelukkig bent en steeds naar beneden gehaald wordt of je denkt aan jezelf, krijgt het even moeilijk en dan kun je er iets van maken.

maar goed zoals kebab*** al zei het is makkelijk praten op afstand
ijs_beer fan!
pi_37860424
Ik denk dat het tijd wordt voor een heel serieus gesprek waarin je hem de stand van zaken uiteenzet..ik bespeur nog weinig basis voor een gezonde relatie zo.
underground forever baby
pi_37860476
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:22 schreef Laton het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een heel serieus gesprek waarin je hem de stand van zaken uiteenzet..ik bespeur nog weinig basis voor een gezonde relatie zo.
Ja, dat is wel een goed idee...Moet ie alleen wel meewerken en praten
pi_37860493
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

In jou ogen is het misschien heel makkelijk om te zeggen we maken er een einde aan...Maar in mijn ogen is het dat dus niet
Dat klopt. Ik zou zelf nooit in een relatie willen zitten waarbij er niet gecommuniceerd word.
pi_37860513
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Wat zegt hij als je zegt dat je ongelukkig bent in je relatie? Zegt hij dan ook 'uhm uhm' of geeft hij normaal antwoord of zegt hij niets?
ijs_beer fan!
  Redactie Frontpage maandag 15 mei 2006 @ 22:24:48 #81
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37860522
ik denk dat je jezelf eens moet gaan afvragen of je oud wil worden met die jongen? kun je je voorstellen dat je de rest van je leven met hem gaat delen?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 15 mei 2006 @ 22:25:34 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37860560
quote:

Als je 'm voor het blok zet, zal ie wel moeten.
Of niet, en dan weet je ook genoeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37860563
Ik ga proberen een gesprek met hem aan te gaan.....Ik zal jullie op de hoogte houden...Voor nu: bedankt voor alle reacties. Ik ga mijn bed opzoeken, want moet morgen weer vroeg opstaan
pi_37860650
quote:

[..]

Laat hem maar weten dat het menens is..je hoeft hem niet te dreigen met uitmaken direct want dan heb je grote kans dat ie dichtslaat direct. Maar duidelijk zijn. En ja het is makkelijk praten..maar je hebt alleen jezelf en hem ermee als je dit niet oplost.
underground forever baby
pi_37860836
Ik denk niet dat iemand zich nog meldt om bevestigend op je TT te antwoorden.
Dit lijkt me niet een normale manier van omgaan met elkaar in een relatie; maar dat vermoed je zelf ook wel, daarom zet je de situatie uiteen.
Over dat uitgaan zou ik me nog het minst zorgen maken, aangezien hij ook zijn vrienden afzegt als het hem niet uitkomt en het maar enkele keren per jaar is.
Het niet met je op vakantie willen en van te voren aangeven dat je elkaar nauwelijks iets te melden hebt komt erg egoistisch en ongeinteresseerd over.
Het klinkt niet of hij enigzins van plan is moeite te doen om jou tegemoet te komen in bepaalde dingen; zijn er wel dingen die hij wel leuk vindt om samen te doen ?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:42:04 #86
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_37861331
5jaar, toen was je dus 16. Mooie leeftijd om dan al te ervaren wat een vaste relatie inhoud. Hoe je ermee kan omgaan wat compromieen zijn en hoe je altijd in voor en tegenspoed voor elkaar kan kiezen.
Maar laat 16->21 nu net een enorme ontwikkel traject zijn. En ja; mensen kunnen hun standpunten die ze ervoor hadden erg snel verliezen. En ja; je kan op mindere leeftijd erg lage eissen stellen aan een 'vriendje' of 'vriendinntje'. Maar wat je ook absoluut niet wil is dat je over 20jaar bedenkt dat dit niet is waar jij je ei in kwijt kunt. En dan heb je meer levenservaring en bedenk je misschien wel dat dit 't niet was. Tsja.
Maar hoe je het ook went of keert, wat NU speelt en wat NU aan je knaagt en blijkbaar zo erg knaagt dat je het op fora neerzet en het in je omgeving meespeelt en je er wekelijks een discussie over hebt..
Keuzes maken is lastig en je moet er lang over nadenken.
Maar als ik dit allemaal zo lees denk ik dat je de eerste stap gezet heb en je er langzaam aan, aan het idee moet wennen. Uiteindelijk krijg je genoeg kracht er de spreekwoordelijke punt achter te zetten. En tsja, 5jaar lief en leed is heus neit zomaar vergeten. Dat kost tijd.
Maar als je diep in jezelf weet dat't de beste keuze is zal de tijd alle wonden likken en voila je kan lekker elk weekend doen wat je niet laten kan en misschien wel iemand ontmoeten met dezelfde interesses. tsja.. keuzes en zo

ps. aan de houding van je vriend te merken (kwa reacties) lijkt het erop dat hij ook lichtelijk in een sleur geraakt is. Misschien valt de boel nog te redden door even flink druk op de zooi te gooien. Of alles is verloren of hij gaat gewoon mee. Misschien vindt hij het wel hartstikke leuk.
Je leeft maar één keer...
  maandag 15 mei 2006 @ 22:48:41 #87
82136 Xennia
gekroond
pi_37861663
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Bloempje19 het volgende:
Maar zoals de uitdrukking luidt: het gras lijkt altijd groener bij de buren
en in jouw geval lijkt dat niet alleen zo, maar is het ook zo
pi_37862935
quote:

[..]

Is het misschien omdat het vertrouwd is en je geen idee meer hebt hoe je moet leven zonder relatie?
Je bent gewend om hem om je heen te hebben en je zegt het zelf al;hij geeft je een VEILIG gevoel, maar geeft hij je ook een gelukkig gevoel? Als ik alles zo lees heb ik die indruk niet.
pi_37863232
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Het enige dat ik zeker weet is dat hij nooit zal veranderen...Dat zeggen meer mensen in mijn omgeving
Nee,want hij vindt het wel prima,hij kan ,lekker veilig ,alles afdoen met een :"Nou gewoon",dus waarom zou hij die grote stap nemen?
Zijn meisje pikt dat als excuus en houdt dan haar mond maar weer,is diep van binnen doodongelukkig.
Ze had ook kunnen zeggen:"Hoe gewoon? Dat is niet gewoon,leg uit? Domme ontwijkende antwoorden gewoon standaard pareren met een vraag waardoor hij wel antwoord moet geven.
Loopt hij weg dan is het een egoistische lafaard en interesseert het hem blijkbaar geen fuck wat jij wil.

Maar goed,als jij je leven op deze manier wil slijten,ga je gang,ik zou het niet kunnen.
pi_37863399
quote:

[..]

Ja,dat moet hij inderdaad ja. Een relatie is een kwestie van geven en ontvangen ,dus hij zal er ook wat voor moeten doen.

En als hij weg dreigt te lopen draai je deur maar op slot.
pi_37863644
Als ik aan mag nemen dat TS gewoon de waarheid vertelt, dumpen.
Het onverschillig gedrag van je vriend slaat nergens op. Om deze relatie weer op de rails te krijgen is op z'n minst jarenlange therapie nodig, maar ik denk dat zijn trots dat niet toelaat.
Trouwens, iets dat al vijf jaar speelt kun je niet zomaar veranderen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:26:49 #92
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37865568
Het is te kort om op te offeren aan anderen.
Zo simpel is dat.

Om te beginnen ga je gewoon es lekker alleen uit. Heb je hem helemaal niet bij nodig.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:40:39 #93
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_37865976
TS, je klinkt als een schat, een die beter verdient dan wat ze nu heeft. Die gozer spoort niet.

Magoed vanaf je 16e tot je 21e.. da's wel doodeng om te beeindigen lijkt me, maar in dit geval echt het beste... sterkte!
pi_37866568
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef Spacehamster het volgende:
Om te beginnen ga je gewoon es lekker alleen uit. Heb je hem helemaal niet bij nodig.
En dan elke zondagmorgen lekker uitslapen en niet naar zijn voetballen gaan kijken. Jij geeft hem wel de aandacht bij zijn kennelijk grootste hobby en hij geeft je er nul-komma-nul aandacht voor terug.

Vraagje aan TS: als hij moest kiezen tussen zijn voetballen en jou, welke zou het dan worden?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:25:02 #95
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_37866878
Mijn advies: Stel een ultimatum. En dan niet met betrekking tot uitgaan, maar tot openheid en eerlijkheid. Als ie instemt vraag je gelijk al je troep en als ie zn kaken dichthoudt dan geen je hem de bons.
pi_37867445
Ik zal niet de eerste zijn die je aanraadt het uit te maken...

Juist ja, verkapte tvp dus
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:57:01 #97
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37867464
Btje zonde om van je 16e t/m je 21ste thuis op de bank te zitten...

t zou minder erg zijn als geen van beiden die behoefte had, maar jtje... Hier
ga je later wellicht last van krijgen als je echt serieus huisje boompje beestje
gaat leven...

Als jij hem geen seks geeft mist ie toch ook een behoefte? Dan kan jij ook
zeggen, ga dat maar alleen doen...

Bovendien als t nu al zo'n sleur relatie is zou k daar zowieso eens goed met
m over praten...

my 2 cents...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37867658
het is een triest, saai figuur dat op zijn 21ste aan een meisje blijft plakken

niet uitgaan is triestig, klaar
pi_37867837
Onthou goed dat je nooit iemand kunt veranderen. Mensen kunnen zich hooguit aanpassen aan een ander. En dat lijkt hij niet echt te doen, een relatie is geven en nemen. En praten is toch één van de belangrijkste dingen in een relatie. Ik snap dat het moeilijk is om te horen dat je het het beste uit kan maken, als je al 5 jaar met iemand bent, maar zo maak je jezelf kapot. Waarom hou je van hem? De dingen waar je verliefd op werd, is dat er nog? Of is het meer ''houden van'' omdat het zo gewoon is en onderdeel van wie je nu bent?
Misschien moet je toch maar eens naar die dingen gaan kijken. Kun je al die dingen nog positief beantwoorden, zorg dan dat je uit de sleur van die relatie komt. Als je vriend echt van je houdt, en voor je wil gaan, dan is hij ook echt bereid om mee te werken aan jullie relatie. Laat hem voor je vechten! Zo niet, dan is het einde verhaal lijkt me. Wat je ook doet, succes!
Back in business.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:29:29 #100
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37867859
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel ja...Hij gaat gewoon de confrontatie uit de weg...Maar ja, wat moet ik dan doen, moet ik hem dwingen om mee te gaan....
Je moet gewoon een lekker wijf gaan liggen uitwonen. Wanneer je vriend vraagt wat je aan het doen bent zeg je gewoon dat je gezellig aan het ''stappen'' bent.

* TheThirdMark vindt dat eventuele filmpjes dan best geshared mogen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')