abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37857556
Ik (21 jaar) heb al bijna 5 jaar een relatie met een jongen (ook 21). Hier mijn probleem: hij wil nooit met mij uit Als hij uberhaupt al uitgaat, dan is het met kerstmis, oud en nieuw of pasen ofzo...Voor de rest al nooit (ja, op donderdag, in de stad waar hij op kamers zit, maar dat komt ook niet vaak voor). Het is echt zo dat hij misschien maar 5 x in het jaar uitgaat. Ik word er gewoon gek van om elk weekend thuis te hangen en niks te doen

Maar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai is Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie. Het is wel zo dat we zo'n beetje elk weekend bij elkaar zijn, omdat we elkaar doordeweeks niet kunnen zien.

Maar ik heb hem al zo vaak gevraagd waarom hij niet met mij alleen uit wil, maar vaak zegt ie dan: Nou, gewoon. En daarmee is de discussie dus gesloten. Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan. We lijken verdomme wel een stel van 80 dat achter de geraniums zit

Wie herkent dit en heeft tips voor mij?
pi_37857651
Sorry hoor, maar schaamt ie zich voor je ofzo als ie uitgaat Ik vind het juist super tof om met mijn vriendin een avond te gaan stappen. Helaas heeft zij dit niet zo heel vaak.

In die zin herken ik het wel, maar van de andere kant..., hoe ga jij er dan mee om?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_37857714
quote:
aar goed, het gaat er dus om, dat ALS we al uitgaan, hij niet met mij alleen wil. En waarom? Meneer zegt dat dat saai is Er moeten altijd vrienden van hem mee, want daarmee kan hij de hele avond praten en met mij is hij na een uur uitgepraat zegt ie.
Als je niet uit gaat zitten jullie dan zwijgzaam naast elkaar op de bank ofzo?

Ik kan me voorstellen dat je elkaar na 5 jaar geen wilde verhalen meer te vertellen hebt, maar je raakt toch eigenlijk nooit uitgepraat?
ijs_beer fan!
pi_37857748
Goeie vraag, er valt niet mee om te gaan! Voel me ook heel machteloos als ik de discussie voor de zoveelste keer weer eens aan ga en hij nauwelijks reageert...Hij heeft van huis uit niet geleerd om over gevoelens/emoties te praten. Als we ruzie hebben gaat hij rustig verder met waar hij mee bezig was, terwijl ik het graag uitgepraat wil hebben. Maar hij zegt dan dat ik zit te mekkeren :S

Dus ja, dan ga ik maar weer met vriendinnen uit...
  maandag 15 mei 2006 @ 21:28:43 #5
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_37857749
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Bloempje19 het volgende:
Ga ik erover door, dan dreigt ie met naar huis gaan.
wat een mietje
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_37857825
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef L-IS het volgende:

[..]

wat een mietje
Ja, eigenlijk wel ja...Hij gaat gewoon de confrontatie uit de weg...Maar ja, wat moet ik dan doen, moet ik hem dwingen om mee te gaan....
pi_37857834
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Bloempje19 het volgende:
Goeie vraag, er valt niet mee om te gaan! Voel me ook heel machteloos als ik de discussie voor de zoveelste keer weer eens aan ga en hij nauwelijks reageert...Hij heeft van huis uit niet geleerd om over gevoelens/emoties te praten. Als we ruzie hebben gaat hij rustig verder met waar hij mee bezig was, terwijl ik het graag uitgepraat wil hebben. Maar hij zegt dan dat ik zit te mekkeren :S

Dus ja, dan ga ik maar weer met vriendinnen uit...
Hoe ga je de discussie aan als ik vragen mag? Begin je meteen met een tirade of pak je het een beetje subtiel aan?
ijs_beer fan!
pi_37857876
Zijn jullie überhaupt al wel eens een keer samen uitgeweest?
Beetje vreemde reactie om meteen te dreigen om naar huis te gaan.
NIet echt liefdevol.

edit: ik had net gelezen dat je wel meemag als hij met zijn vrienden gaat.
pi_37857961
Het klinkt mischien heel hard, maar ik neem aan dat hij het ook WEL leuk vind bepaalde dingen te doen met je?

Mischien moet je het zo maar "spelen" en dat wat hij leuk vind om samen te doen ook gewoon af te kappen. Bedoel, je gaat nu wel elke keer mee in zijn wensen.
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_37857972
vind ie het ook niet leuk om met jou en jouw vriendinnen uit te gaan? dan ben je immers ook niet alleen met zn 2en
pi_37857993
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hoe ga je de discussie aan als ik vragen mag? Begin je meteen met een tirade of pak je het een beetje subtiel aan?
Gisteren was dat dus: hij gaat donderdag uit met vrienden/collega's in Nijmegen. Nou vind ik dat prima, maar dan word ik in mezelf dus al kwaad. Ik vraag dan eerst aan hem waarom hij tegen die vrienden met JA zegt en tegen mij dus altijd nee...Daar heeft hij geen antwoord op...Ja hij ziet zijn vrienden niet zo vaak. Dat ben ik wel met hem eens, dat is ook zo. Maar als zijn vrienden vragen of hij op zaterdag mee gaat stappen (ik mag dan wel mee) dan zegt ie: Nee, want ik moet morgen voetballen...Daar kan ik me dan zo kwaad om maken...Je kunt jezelf toch wel een keer vermannen en een keer wat minder uren slapen 's nachts :S

Maar goed, ik begin dus niet meteen met een tirade nee
pi_37858018
Is ook een van de redenen waarom ik het vorig jaar uitgemaakt had na 3,5 jaar relatie. Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik merkte aan mezelf dat ik liever met mijn vrienden uitging dan met met mijn vriendin erbij. Je kan je als jongen toch minder laten gaan, had ik het idee. Maar dat is natuurlijk wel een teken dat het niet helemaal 100% zit. Kaart het nogmaals aan zou ik zeggen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_37858024
Of er gebeuren natuurlijk dingen tijdens uitgaan die niet door de beugel kunnen (khou alle opties open):)
pi_37858069
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef kebabkever het volgende:
Het klinkt mischien heel hard, maar ik neem aan dat hij het ook WEL leuk vind bepaalde dingen te doen met je?

Mischien moet je het zo maar "spelen" en dat wat hij leuk vind om samen te doen ook gewoon af te kappen. Bedoel, je gaat nu wel elke keer mee in zijn wensen.
Ja, we gaan wel eens naar de bioscoop, samen wat eten, of naar vrienden, maar we gaan dus nauwelijks uit. Misschien moet ik idd maar eens niet aan zijn wensen voldoen om te kijken wat er dan gebeurd!
pi_37858105
En ach ik heb een vriendin die zo naief is....Kreeg een sms van dr beste vriend (die haar tevens leuk vind) met " het is mooi bij het paasvuur " en zijn weet niet welke hint daar achter zit
pi_37858144
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef Nnelis het volgende:
vind ie het ook niet leuk om met jou en jouw vriendinnen uit te gaan? dan ben je immers ook niet alleen met zn 2en
Nee, dat wil die niet, want dan is ie denk ik bang dat ik alleen maar met hun aan het praten ben...Hij wil liever met zijn vrienden praten over dingen die hem bezig houden: zoals voetbal e.d. Ik hou ook wel van voetbal, maar niet om de hele avond over te praten..

En daarbij komt nog dat ik het liefst de hele avond op de dansvloer sta en dat hij aan de bar wil hangen met een biertje
pi_37858156
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ja, we gaan wel eens naar de bioscoop, samen wat eten, of naar vrienden, maar we gaan dus nauwelijks uit. Misschien moet ik idd maar eens niet aan zijn wensen voldoen om te kijken wat er dan gebeurd!
Tgaat mischien wel tegen je gevoel in ...omdat het wel je partner is zeg maar. Maar jij buigt de hele tijd. Enn zou nu dat een keer niet doen
pi_37858195
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:33 schreef kebabkever het volgende:
Of er gebeuren natuurlijk dingen tijdens uitgaan die niet door de beugel kunnen (khou alle opties open):)
Nou nee, ik ben om het zo ff uit te drukken "heel braaf" . Ik doe absoluut geen gekke dingen met jongens. Niet waar hij niet bij is, maar ook niet als hij er wel bij is...Dus daar ligt het niet aan
pi_37858227
Is de relatie nog wel leuk dan?
pi_37858237
Nee ik bedoel ook niet van jou kant. Maar van zijn kant....
pi_37858312
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:37 schreef kebabkever het volgende:
Nee ik bedoel ook niet van jou kant. Maar van zijn kant....
Ok, sorry...Nee, hij is vrij verlegen. Hij praat natuurlijk wel met iedereen, net als ik. Maar hij zal nooit gekke dingen doen, dat weet ik zeker....

Misschien nuttig om erbij te vermelden dat hij ook niet alleen met mij op vakantie wil, maar wel met zijn vrienden. Omdat hij naar eigen zeggen later nog met mij op vakantie kan...Wie zegt dat wij later nog wat hebben, maar dat terzijde
  maandag 15 mei 2006 @ 21:39:56 #22
82136 Xennia
gekroond
pi_37858337
Ik kan wel begrijpen dat stappen met mannen onder elkaar leuker is dan met je vriendin, maar zou me wel zorgen maken over zijn uitspraak dat hij al na een uur is uitgepraat met je
pi_37858369
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:37 schreef x-cynthia-x het volgende:
Is de relatie nog wel leuk dan?
Ja, dat wel. Ik hou ontzettend veel van hem, maar naar mijn idee doen we toch te weinig leuke dingen. Als we in de weekends bij hem thuis zijn, kijken we vaak film of doen we andere dingen. Maar ik heb ook behoefte aan uitgaan Ben tenslotte geen bejaarde ofzo
pi_37858430
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Xennia het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat stappen met mannen onder elkaar leuker is dan met je vriendin, maar zou me wel zorgen maken over zijn uitspraak dat hij al na een uur is uitgepraat met je
Ja, dat komt misschien omdat we altijd elk weekend bij elkaar zijn en omdat we doordeweeks iedere dag bellen en daarbij ook nog vaak msnen enz. Dus ja, dan heb je elkaar in de weekends weinig meer te vertellen...
pi_37858440
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ok, sorry...Nee, hij is vrij verlegen. Hij praat natuurlijk wel met iedereen, net als ik. Maar hij zal nooit gekke dingen doen, dat weet ik zeker....

Misschien nuttig om erbij te vermelden dat hij ook niet alleen met mij op vakantie wil, maar wel met zijn vrienden. Omdat hij naar eigen zeggen later nog met mij op vakantie kan...Wie zegt dat wij later nog wat hebben, maar dat terzijde
Dat uitgaan is imho nou niet iets waar ik mij persoonlijk ontzettend druk over zou maken, ik ben ook geen stappert als mijn vriendin uit gaat is het meestal zonder mij omdat ik het gewoon niet leuk vind.

Maar dat hij niet met je op vakantie wil, vind ik op z'n zachts gezegd heel erg vreemd als je als je al 5 jaar samen bent.
Houdt hij in het dagelijks leven uberhaupt rekening met jou?
ijs_beer fan!
pi_37858460
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:39 schreef Xennia het volgende:
Ik ook inderdaad....

En betreft vakanties...herken het mijn vriendin vakanties boekt zonder te overleggen Gaat 3 keer Kroatie Venetie en Lloret....Ik heb toen ook gezegd....als dit nog is een keer gebeurt..is het over. Mischien moet jij ook nu voor jezelf gaan kiezen.

Maar hij wil helemaal niet op vakantie met je? of andere keer? 2e keus dus
pi_37858474
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ja, dat komt misschien omdat we altijd elk weekend bij elkaar zijn en omdat we doordeweeks iedere dag bellen en daarbij ook nog vaak msnen enz. Dus ja, dan heb je elkaar in de weekends weinig meer te vertellen...
Ik woon samen en heb altijd wel iets te vertellen hoor .
ijs_beer fan!
pi_37858490
Maar goed, met zijn vrienden gaat hij ook bijna nooit uit...Omdat hij dus moet voetballen en dan niet te laat thuis wil zijn... Die 5 x per jaar dat hij dus uitgaat, is niet met mij alleen, maar dus ook niet met zijn vrienden...Ja, hoe leg je dat uit....Het is ongeveer het totaal in het hele jaar dat hij uitgaat :S
  maandag 15 mei 2006 @ 21:43:33 #29
82136 Xennia
gekroond
pi_37858500
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik heb toch het vermoeden dat zijn uitspraak een andere ondertoon heeft
pi_37858620
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef kebabkever het volgende:

[..]

Ik ook inderdaad....

En betreft vakanties...herken het mijn vriendin vakanties boekt zonder te overleggen Gaat 3 keer Kroatie Venetie en Lloret....Ik heb toen ook gezegd....als dit nog is een keer gebeurt..is het over. Mischien moet jij ook nu voor jezelf gaan kiezen.

Maar hij wil helemaal niet op vakantie met je? of andere keer? 2e keus dus
Nou, op dit moment helemaal niet...We zijn zelfs nog nooit een weekendje samen weggeweest
Ik zou graag een weekje met hem naar het buitenland gaan, maar ja, als hij er niet mee instemt...

En het is moeilijk om na 5 jaar te zeggen: Het is over, tot ziens
pi_37858638
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb toch het vermoeden dat zijn uitspraak een andere ondertoon heeft
Uhm, zoals?
  maandag 15 mei 2006 @ 21:47:25 #32
82136 Xennia
gekroond
pi_37858691
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Uhm, zoals?
Hij is verveeld
pi_37858692
Wij zien elkaar bijna elke dag...enn nooit uit gespreksstof...Ik vind dat je je dat beetje in je hoofd haalt. Het komt van 2 kanten he, gespreksstof.
pi_37858751
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij is verveeld
En als dat zo zou zijn, waarom vertelt ie dat niet...Ok daar kunnen jullie geen antwoord op geven. Het is zo dat ik alles uit hem moet trekken want hij zal uit zichzelf nooit zeggen dat hem iets dwars zit...Heel vervelend is dat
  Redactie Frontpage maandag 15 mei 2006 @ 21:49:41 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37858788
gespreksstof? tja, mijn vriend en ik kunnen heel goed bij elkaar zijn zonder dat we iets te zeggen hebben, en de andere keer kletsen we elkaar de oren van het hoofd.

wat vooral belangrijk is (in mijn ogen ) is dat je stil kunt zijn zonder dat je het idee hebt dat er iets gezegd moet worden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 15 mei 2006 @ 21:50:20 #36
82136 Xennia
gekroond
pi_37858822
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

En als dat zo zou zijn, waarom vertelt ie dat niet...Ok daar kunnen jullie geen antwoord op geven. Het is zo dat ik alles uit hem moet trekken want hij zal uit zichzelf nooit zeggen dat hem iets dwars zit...Heel vervelend is dat
Hij wil niet met je uit en hij wil niet met je op vakantie omdat jullie elkaar niets te melden hebben
pi_37858835
Nee daar antwoord op geven is ook moeilijk, omdat wij hem niet kennen. Denk dat jij dat het beste weet . Laat hij je wel is merken dat ie nog gek op je is?
pi_37858854
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij wil niet met je uit en hij wil niet met je op vakantie omdat jullie elkaar niets te melden hebben
Is dan wel erg snel gegaan,want in het eerste jaar van onze relatie deden we dat ook al niet
pi_37858855
quote:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al op de vraag waarom hij dat niet verteld.
Het komt waarschijnlijk niet eens bij hem op om zomaar iets uit zich te vertellen.
Hoe ervaart hij het dat hij zo gesloten is? Maakt het hem niets uit of ziet hij het zelf ook al een probleem?

mijn vriendin is/was ongeveer het meest gesloten persoon dat er leeft, begrijp wel een beetje wat je bedoelt denk ik
ijs_beer fan!
pi_37858927
Het is belangrijk samen tijd door te brengen, maak samen een plan om iets leuks te doen en geef hem vooral het gevoel of hij het heeft bedacht dan doet hij extra zijn best
blijf jezelf er verder niet teveel mee confronteren in elke relatie zijn wel punten die je mist.
pi_37858959
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al op de vraag waarom hij dat niet verteld.
Het komt waarschijnlijk niet eens bij hem op om zomaar iets uit zich te vertellen.
Hoe ervaart hij het dat hij zo gesloten is? Maakt het hem niets uit of ziet hij het zelf ook al een probleem?

mijn vriendin is/was ongeveer het meest gesloten persoon dat er leeft, begrijp wel een beetje wat je bedoelt denk ik
Ik zeg tijdens ruzies wel eens tegen hem: het lijkt wel of je geen gevoel hebt. Omdat alles wat ik zeg tijdens eens ruzie hem koud lijkt te laten..Dat is heel vervelend voor mij..Hoe hij het zelf ervaart? IK heb eerlijk gezegd geen idee. Ja, misschien ook wel, ik heb het idee dat ruzie hem niks interesseren, aangezien hij altijd vrolijk verder gaat met zijn ding.

Hij ziet het niet als een probleem denk ik
pi_37859015
Waarom zijn jullie eingenlijk bij elkaar?
pi_37859033
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef x-cynthia-x het volgende:
Het is belangrijk samen tijd door te brengen, maak samen een plan om iets leuks te doen en geef hem vooral het gevoel of hij het heeft bedacht dan doet hij extra zijn best
blijf jezelf er verder niet teveel mee confronteren in elke relatie zijn wel punten die je mist.
Daar heb je gelijk in, maar ik doe nooit moeilijk over dingen die hij wil. Hij wil graag dat ik kom kijken bij een voetbalwedstrijd van hem en dat doe ik ook. Ik vind dat ook leuk, misschien scheelt dat. Ik ga hem toch nog maar eens vragen waarom hij denkt dat uitgaan saai is...Zucht
pi_37859035
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ik zeg tijdens ruzies wel eens tegen hem: het lijkt wel of je geen gevoel hebt. Omdat alles wat ik zeg tijdens eens ruzie hem koud lijkt te laten..Dat is heel vervelend voor mij..Hoe hij het zelf ervaart? IK heb eerlijk gezegd geen idee. Ja, misschien ook wel, ik heb het idee dat ruzie hem niks interesseren, aangezien hij altijd vrolijk verder gaat met zijn ding.

Hij ziet het niet als een probleem denk ik
Het klinkt bijna eng
pi_37859055
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom zijn jullie eingenlijk bij elkaar?
Omdat we van elkaar houden?
  maandag 15 mei 2006 @ 21:55:38 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37859069
quote:

Vertel jij hem dat jij verveeld bent?
En dat je die verveling beu bent en dat er iets moet gebeuren om dat te doorbreken.

Ik vind het ook wel erg typisch dat jullie in vijf jaar tijd nooit samen weg zijn geweest. Zelfs geen weekendje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 mei 2006 @ 21:56:34 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37859116
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef Bloempje19 het volgende:

Is dan wel erg snel gegaan,want in het eerste jaar van onze relatie deden we dat ook al niet
Wat zonde van je tijd ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37859127
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel jij hem dat jij verveeld bent?
En dat je die verveling beu bent en dat er iets moet gebeuren om dat te doorbreken.

Ik vind het ook wel erg typisch dat jullie in vijf jaar tijd nooit samen weg zijn geweest. Zelfs geen weekendje.
Ja! Vriendinnen en vrienden gaan samen met hun partner op vakantie en stappen enzo...Ik vind het ook vreemd dat hij altijd nee zegt, maar om het daarvoor nou meteen uit te maken..Nee, dat kan ik niet
pi_37859169
Maar zoals de uitdrukking luidt: het gras lijkt altijd groener bij de buren
pi_37859170
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Omdat we van elkaar houden?
Jullie kunnen niet eens met elkaar praten, als dat van het begin al zo is geweest gaat dat echt niet veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')