Ik had eerst mn eigen naamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Leuke speler! Met een beetje geluk kan hij ook nog best hoog zitten! Wat moet zo'n ding gaan kosten? Niet dat ik mee wil bieden ik zit al vol!
ps. je eerst hattrick post was pas in bericht 55 volgens acree in topic 100
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:32 schreef The_Hives het volgende:
Kut, hoe zit dat ook alweer met walk-overs en training?
Er staat een vinkje bij de orders, wat betekent dat beide de orders gegeven hebben. Maar hij heeft nog steeds de 22ste voor het laatste ingelogd![]()
Slechts 680kquote:Xavier Campabadal (115481269)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Andorra
Total Skill Index (TSI): 1 090
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Piensa en oro
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Itt tot een hoop mensen hier vaar ik niet alleen op loon. TSI zit vrij hoog voor iemand met een loon van 660 (de randomfactor in acht genomen). Dus als je geluk hebt kan hij best een hoger zitten dan je denkt. Met een beetje geluk misschien een week of 2/3.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik had eerst mn eigen naamEn hoog zit ie niet, met 660 loon
![]()
hij heeft goed conditie hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Itt tot een hoop mensen hier vaar ik niet alleen op loon. TSI zit vrij hoog voor iemand met een loon van 660 (de randomfactor in acht genomen). Dus als je geluk hebt kan hij best een hoger zitten dan je denkt. Met een beetje geluk misschien een week of 2/3.
In elk geval gefeliciteerd met je aankoop!
Wat zou ik voor deze speler kunnen krijgen? Hij staat bij HAM pas op 9% training en moet m dus nog 10,3 weken trainen. Ik wil hem verkopen en een nieuwe trainie kopen met redelijk verd en matig passen van 17 jaar. Is dat uberhoubt mogelijk of zijn die te duur?quote:Joos Kemperman (93874279)
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
had je niet ooit een potentiele kyrgizische u20quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef maniack28 het volgende:
En deze is van mij:
[..]
Slechts 680ken dat voor een potentiele u-20... gaat helemaal goedkomen!
dat is goed mogelijk als hij maar niet tegen poppen aanzit.quote:
Idd als die 17jarige ook redelijk laag in skill zit kan je deze wissel wel doen.Klaverjassen/skilltrading zit er niet in voor deze bedragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat is goed mogelijk als hij maar niet tegen poppen aanzit.
ik denk dat je er wel 60k voor kunt vangen. er zijn altijd wel mensen die op de tsi geilen. (ook al komt dit door redelijk scoren)
60 das wel weinig maar goed. Had ik maar jongere trainies moeten kopen in t begin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat is goed mogelijk als hij maar niet tegen poppen aanzit.
ik denk dat je er wel 60k voor kunt vangen. er zijn altijd wel mensen die op de tsi geilen. (ook al komt dit door redelijk scoren)
quote:Marten Schram (83304360)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 600 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Aschwin Lotz (93113289)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 600 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Yep minder.Als je ze alle 3 verkoopt kan je er 1 hoog kopen en 1 laag.Maar dan moet je wel goed zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
60 das wel weinig maar goed. Had ik maar jongere trainies moeten kopen in t begin.![]()
en voor deze 2 minder zeker?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef Remco_h het volgende:
net ook maar even lid geworden van de fok fed....
van de zotte dat ik er nog geen lid van was
als ik ze alle 3 verkoop moet ik er 3 voor terug kopen dus.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep minder.Als je ze alle 3 verkoopt kan je er 1 hoog kopen en 1 laag.Maar dan moet je wel goed zoeken.
dus laag inkopen of wachten tot je trainies beter zijn en meer waard worden hoe langzaam dat ook gaat ivm de leeftijd van je trainiesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
als ik ze alle 3 verkoop moet ik er 3 voor terug kopen dus.....
Morgen kijk ik dit topic verder na, maar nu even geen zin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Inschrijven Fok!-Cup kan nog tot en met a.s. woensdag
Kut, effe een brandmailtje sturen naar die gozer die 2 mil geboden heeft!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
2 000 000 ¤
Deadline: 17-05-2006 om 12:45
![]()
Ik heb er 546k voor betaald, een beetje teveel, maar ik verwacht dat de winst het goed maakt.quote:Jean-Claude Verhelst (115528311)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 310
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Met een beetje geluk is die niet zo vreselijk duur en popt ie binnen 1 á 2 we(e)k(en)..quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:50 schreef twi het volgende:
Van Katwijk, die moet ik hebben! Kan 'm alleen niet betalen
yup, keeperstrainer is nutteloos als je veldspelers traint. Net zoals assistentrainers nutteloos zijn als je keepers traint.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:28 schreef Swennus het volgende:
Ik zat even te kijken bij mijzelf en zag dat ik 1 keepertrainer had en 3 assistent coacheskan ik niet beter die keepertrainer verkpen en daar een assisten voor aantrekken?
![]()
Dan heb ik je ook maar even geaccepteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:28 schreef Remco_h het volgende:
net ook maar even lid geworden van de fok fed....
van de zotte dat ik er nog geen lid van was
He das mijn voornaam, dat die ook uberhaubt in het spelletje zit zegquote:
topquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan heb ik je ook maar even geaccepteerd
quote:Aankopen
Nico Pruijssers 17-05-2006 om 11:26 1 000 ¤
Barry Borghaerts 17-05-2006 om 11:25 1 000 ¤
Marinho Grootkerk 17-05-2006 om 11:25 1 000 ¤
Jonathan Gilmurray 17-05-2006 om 11:24 1 000 ¤
Totale kosten 4 000 ¤
Lol zie ik opeens de sig van Klapdeurquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
AFC Asch.. dat is toch ook iemand van Fok!?
Was op zoek naar 4 spelers tussen de 1 en 5k, als spelers op woensdag zodat ik zo min mogelijk A-spelers hoef op te stellenToen kwam ik dus AFC Asch tegen
quote:
quote:17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 000 ¤ betaald, plus 560 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 000 ¤ betaald, plus 580 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 000 ¤ betaald, plus 600 ¤ voor zijn eerste week salaris.
17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 000 ¤ betaald, plus 672 ¤ voor zijn eerste week salaris.
Titanic.. das reusachtig toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:28 schreef Grumpey het volgende:
overigens net 8,5 ster gehaald bij een oefenwedstrijd van zijn vorige werkgever...
Voor de rest is ie niet zo goed hoor, titanic keepen en matig ervaring
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Lol zie ik opeens de sig van Klapdeur
Nieuwe spits gekocht Klapdeur?
Net als ik op waailappenjacht dus..quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik schaam me er wel een beetje voor
Ik heb vorige week wat teveel spelers verkocht, en had nog maar 16 spelers, nu moet ik wat waailappen hebben voor m'n vriendschappelijke wedstrijd.
Maar ik ben inderdaad AFC Asch![]()
Dit zijn mijn aankopen de laatste dagenquote:17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 1 200 ¤ transfergeld betaald, alsook 840 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 5 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 720 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
17-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 24 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 2 568 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
15-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 4 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 672 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
15-05-2006 Je hebt een speler gekocht en 2 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 540 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week
quote:AFC Asch haalde vandaag broodnodige versterking binnen door een nieuwe speler aan te trekken. De uitbater van de fanshop was echter niet zo opgetogen. "Nu moet ik een nieuw fantruitje laten maken voor hem. Phew, deze job maakt me kapot."
Uitmuntend keeperquote:Sys rq kondigde vandaag de verkoop van een speler aan. De penningmeester was uitzinnig door het nieuws. "Het geld was hard nodig! Eindelijk kunnen we de tuin naast het clubhuis afwerken."
De tuin naast het clubhuis, DeHovenierquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:58 schreef DeHovenier het volgende:
Broodnodige versterking
Ik had deze:
[..]
Uitmuntend spits en goed passen dacht ik.
fantruitjequote:AFC Asch haalde vandaag broodnodige versterking binnen door een nieuwe speler aan te trekken. De uitbater van de fanshop was echter niet zo opgetogen. "Nu moet ik een nieuw fantruitje laten maken voor hem. Phew, deze job maakt me kapot."
Dit doet mij denken aan zo'n strak shirt waarbij je je navel zietquote:
Whaha..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Misschien moet je een andere hobby zoeken JD.. motorrijden ofzo.. nu er toch helmen blijken te bestaan voor je grote hoofd
Hattrick een hobby noemen is ook uiterst discutabelquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Misschien moet je een andere hobby zoeken JD.. motorrijden ofzo.. nu er toch helmen blijken te bestaan voor je grote hoofd
Inderdaad! It's a way of life!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hattrick een hobby noemen is ook uiterst discutabel![]()
nauwelijksquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hattrick een hobby noemen is ook uiterst discutabel![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef foetre het volgende:
De volgende Fokfederatiemembers(15 van de 90) zijn door naar bekerronde 4
Refused FC - Munsala United
Kollumer Katten - Grumpelix
Hoolieganzen - Rammstein FC
FC Super Legs - Waailappen United
K. Noeiers - MadKow
Eelder Eagles - Zandpol Trappers
vintage fc- The Grizzly's
CDW wbd - FC Zjwame
Wilhelmina Park Rangers - Torpedo Zizkov
JO.KICKS.BUT - Real Hopeloos