Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:35 schreef The_Hives het volgende:
Klopt het dat je om HAM te kunnen gebruiken extra moet betalen? (behalve supporter zjin??)
Ik heb dat de vorige keer zo gedan, maar dan kan je niet meer vergeljiken met de weken daarvoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt HAM gewoon gebruiken, maar dat is dan maar 30 dagen.
Daarna moet je HAM dan weer uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten en dan kan je weer 30 dagen vooruit.
Nee, kon ineens niet meer inloggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:04 schreef The_Hives het volgende:
Had je 2 teams? Of was je failliet gegaan....
Klopt, maar ik geloof niet echt in het vergelijken met maanden terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb dat de vorige keer zo gedan, maar dan kan je niet meer vergeljiken met de weken daarvoor
-edit-
ja die zin stond raar, maar ik bedoelde dus na die 30 dagen
Dat team bestaat nog steeds. Dat kan toch nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee, kon ineens niet meer inloggen.
Heb toen gemailed naar de GM's, maar die hebben niet de moeite genomen om me te helpen en zeiden toen maar dat ik gecheat zou hebben.![]()
Dat team is trouwens Hellmond Terror Corps, het ging net zo lekker..
Daarom kijk ik maar niet te vaak terug naar m'n oude team.![]()
Teams worden pas in lagere divisies vervangen, 7 weken nadat je niet meer in kan loggen wordt je team een walkover team.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat team bestaat nog steeds. Dat kan toch niet. Als jij gecheat heb of failliet gaat, dan wordt het team toch opgeheven
![]()
Als je betaald hebt, kan je je hele leven lang HAM gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee.
Je kunt HAM gewoon gebruiken, maar dat is dan maar 30 dagen.
Daarna moet je HAM dan weer uninstallen en dan weer opnieuw erop zetten en dan kan je weer 30 dagen vooruit.
Maar door te betalen (per jaar dacht ik?) kun je het aldoor blijven gebruiken.
Ben je er weerquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
walkover-spelers krijgen wel training...
Standaard opstelling kan bekend zijn en dat zijn zijn orders, ook al heeft ie al tijden niet ingelogd.
Dus kans op walkover is er best, maar het kan ook een potje zijn...
ok, thnx.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
walkover-spelers krijgen wel training...
Standaard opstelling kan bekend zijn en dat zijn zijn orders, ook al heeft ie al tijden niet ingelogd.
Dus kans op walkover is er best, maar het kan ook een potje zijn...
Een geregistreerde HAM houd ook bij hoeveel weken training iedereen gehad heeft, je kunt makkelijk en overzichtelijk wedstrijden bekijken en heel veel statistieken (ratings van je league-genoten, aantal sterren, rangen en standen, veel cijfertjes over je spelers). Ik vind het iig heel erg handig en zou niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geloof niet echt in het vergelijken met maanden terug.
Ik speel nu nog zo laag.. dan is het allemaal niet zo van belangquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Een geregistreerde HAM houd ook bij hoeveel weken training iedereen gehad heeft, je kunt makkelijk en overzichtelijk wedstrijden bekijken en heel veel statistieken (ratings van je league-genoten, aantal sterren, rangen en standen, veel cijfertjes over je spelers). Ik vind het iig heel erg handig en zou niet meer zonder kunnen.
Registratie kost trouwens iets van 7,50 euro en is voor de rest van je leven (nou ja, eigelijk gekoppeld aan je team dus zolang je team bestaat).
Niet de harde kern althans nee, maar dat maakt mij ook niks uit. Vind het wel leuk en handig als iedereen met dezelfde problemen en vragen worsteld en samen steeds beter wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:42 schreef Grumpey het volgende:
haha, niemand van Fok! speelt echt hoog....
je telt toch pas mee in de III of hoger en dat niemand hier
kijk dat zijn de centenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:14 schreef Keano het volgende:
Zojuist een mooie stap gezet.
Ik heb mijn verdedigende middenvelder(uitstekend pm en redelijk verdedigen) verkocht voor 450.000Nu heb ik precies genoeg geld om een goed trainer en een goeie verdediger te kopen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
TSI = 440 (44 000 ¤) , 22 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mischien wel maar he....170K!!!!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:18 schreef sir_dalord het volgende:
staat ie niet misschien op het punt om goed te worden?
170 k is absurd veel...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mischien wel maar he....170K!!!!
schuldenvrij blijven?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:22 schreef HAL9000S het volgende:
ja idd...over schuldenvrij blijven, dat lijkt me ook wel wat
2 ton?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:25 schreef HAL9000S het volgende:
Ik sta nu 2 ton in de min...dat kost me wel 160k per seizoen...
Die speler!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:16 schreef HAL9000S het volgende:
TSI = 440 (44 000 ¤) , 22 jaar, matig in vorm
Mwah, het valt nog mee...ik investeer momenteel niks in m'n jeugdopleiding en desnoods ontsla ik al m'n personeel als het moet.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
2 ton?
nee, dan zou ik idd even niks uitgeven... Want anders ga je falliet... vraag maar aan qyn![]()
heb je wel wat trainees?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mwah, het valt nog mee...ik investeer momenteel niks in m'n jeugdopleiding en desnoods ontsla ik al m'n personeel als het moet.
Solidquote:Op zondag 11 juli 2004 11:29 schreef Grumpey het volgende:
qyn, bekijk mijn YP eens![]()
ooow, dus dat komt wel goed. En -40 k zonder investering van jeugdopleiding is niet zo heel erg natuurlijk...quote:Op zondag 11 juli 2004 11:33 schreef HAL9000S het volgende:
Nee die 170k is niet bij die -200 gerekend, en ja ik heb trainees..ben nu op verdedigen aan het trainen voor de 2e week. De eerste paar weken heb ik op conditie getraint om m'n middenvelders op peil te krijgen.
Mijn tegenstander haalde laatste wedstrijd 9,5 ster en z'n spelers zijn weer flink gedaald in vormquote:Op zondag 11 juli 2004 11:35 schreef sir_dalord het volgende:
ik moet vanavond tegen een ploeg dat al sinds 21 juni niet heeft ingelogd en allebei zijn wedstrijden heeft verloren.Aangezien veel van mijn spelers in vorm zijn gestegen deze week, ga ik maar PICcen, want dat moet ook eens gebeuren natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |