nee je hebt 4-5 verloren helaasquote:
quote:Als een giraf naast een bende pinguïns, zo stak Gaizka Chaler boven de rest van Sys uit.
quote:36e minuut. Thierry Heltzel breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 2 - 0 voor Sys.
quote:72e minuut, tururú!!!-speler Ximeno Boado dribbelt, gaat door, hij moet scoren maar laat zich vallen als een dode vlieg. De scheidsrechter twijfelt geen moment en toont terecht de gele kaart voor een schwalbe.
quote:"Weg met die bal!!" hoor je de toeschouwers denken, wanneer Leroy van Domselaer het leer probeert bij te houden in de eigen zestien. Wat ze vrezen, gebeurt ook: tururú!!! komt in balbezit en er is een hele sterke doelman nodig om Jaime Albán van een goal te houden.
quote:De vrije trap van Thierry Heltzel gaat via de paal buiten in de 81e minuut van de wedstrijd. Met een glimlach naar zijn ploegmaats haalt hij de schouders op. Tja, soms heb je dat tikkeltje geluk nodig
Volgens eigen zeggen kan hij het loon betalen, benieuwd of hij deze speler aan het einde vh seizoen nog heeft. Gelukkig heb ik al tegen hem gespeeld (én 0-3 gewonnenquote:Lasse Lewbeck (10595464) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
27 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 187 630
Loon: 216 048 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Magic@Team
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
quote:10-05-2006 Doelstellingen bekend!
Vanochtend vroeg werden de doelstellingen van Sys rq bekend gemaakt. In het kort:
1. Meer bier inslaan
2. Nieuw logo
3. Meer persberichten
4. Spelersbestand uitdunnen
5. Een goed team creeren, waardig voor de VII.965
6. Voortaan gratis borrelnootjes bij elke thuiswedstrijd
7. Supporters die een Die-Hard clubkaart kopen krijgen gratis vervoer naar elke uitwedstrijd
8. Mooiere vrouwen achter de bar.
Coach Harald Paulsen: Denne gangen vi gjennomfører bedre enn da vår siste sesong!
mên o mênquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb fijn na strafschoppen met 8-7 verloren in Oostenrijk. Geen blessures.
Mooie training weer
Was ook geen reactie op jouw post, maar kan snappen waarom je dat dacht..quote:
Hij krijgt alleen met +1 training.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef Daemon19 het volgende:
Een belangrijk detail is, dat ik hem ga verkopen en dus niet wil doortrainen, als hij gezond is verkoop ik hem.
En hij heeft bij de trainingsupdate nog steeds +3 of +2, dan krijgt ie geen training toch?
Ik dacht namelijk alleen +1 en lager, maar een vriend van me zei dat iedereen met blessure (mits gespeeld op trainbare positie) training kreeg, ongeacht blessure. Volgens mij heeft hij het verkeerd, maar toch ff checken..
Zijn je flanken sterker maar je midden is wat minderquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is het voordeel van '442 met je beide spitsen naar de vleugel' spelen?
Als ze van dat brandhout daar hadden verloren wel, maar gelukkig hebben mijn trainees hun werk gedaan en met 1-3 gewonnen. Weer een vlaggetje erbijquote:
nouja, mijn aankomende beker tegenstander speelt zo vandaar . . .quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:48 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Zijn je flanken sterker maar je midden is wat minder
Zet er 1 naar de vleugel en een mid zet je aan die kant aanvallend.
Dat lijkt mij beter
Moet je wel even de slechste verdedigende kant zoeken van je tegenstander. Als je me snapt![]()
Je backs een beetje sterker maken dan door misschien maar dat weet ik niet verbeter me maar je mid van verdediging ook naar de flanken te zetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja, mijn aankomende beker tegenstander speelt zo vandaar . . .
tegen jouquote:Middenveld: zwak (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
je verdediging is iig minder dan zijn aanval maar je middenveld beterquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: matig (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (heel hoog)
aan sterren hebben we niet veel hé, post eens skillsquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef One_conundrum het volgende:
mijn 6 sterren verdediger had een rode kaart. kan zijn aanval wel hebben. zijn middenveld is echter beter, in de comp had hij ook matig hoog
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
dit is mijn volledige verdediging
Dat gaat je niet lukkenquote:Aaaaaaaaaaah fuck it. Druktes ook! ik ga em gewoon pakken met 352 winger TM! geen gezeik! lekker 55000 in mijn stadion. klaaaaaaar
Ik was over het algemeen veel beter.. meer balbezit, betere def... kutzooi en dan met penalty's genaaid... En die kut WC mid met zn kutvorm mist de penalty nog ook!!quote:Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Euhm.. VK is een gerespecteerd lid van deze gemeenschap. Ik heb liever niet dat je op deze wijze communiceert met hem. Spreek Dhr. Verbal Kint aan met 'U' of 'Meneer' en vervang 'donder op' met een ander gepast werkwoord of woordengroep, zoals 'zou U mij willen excuseren' of iets dergelijks..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef maniack28 het volgende:
WTF donder op...
quote:
4 en 5 bedoel jequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
drama, drama
mn WC spits 5(!) weken geblesseerd![]()
niet voordat ie een CA mistte
![]()
mede daardoor 3-0 geownd
![]()
edit: ik zie net dat JD er ook 3 en 4 weken blessures aan over heeft gehouden, ouch, ik leef met je mee![]()
Mensen die gaan winkelen naar een 17jr uitstekend hebben dat wel doorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 17-jarige uitstekend gozer is eruit getrapt en heeft +3.
Met 0 dokters is hij over 15 dagen 'gezond' en met 5 dokters over 10 dagen, wat denken jullie.. dokters of niet?
Ik zet hem er morgen,. wel op met een hoge minimumprijs, zodat hij tijdens de wedstrijd wordt verkocht en de koper de blessure niet kan zien..![]()
Nu je het erover hebt......waar is Lorrie de laatste tijd? en qyn? en goten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:38 schreef maniack28 het volgende:
OMFG.... Lorrie is nog dikker genaaid![]()
Kut ME
Hij stond ook gewoon 3-0 voor, net als ik 2-0... en dan in de 107e minuut...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |