Je backs een beetje sterker maken dan door misschien maar dat weet ik niet verbeter me maar je mid van verdediging ook naar de flanken te zetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja, mijn aankomende beker tegenstander speelt zo vandaar . . .
tegen jouquote:Middenveld: zwak (heel hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel hoog)
Linkeraanval: goed (laag)
je verdediging is iig minder dan zijn aanval maar je middenveld beterquote:Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (heel hoog)
Rechteraanval: matig (heel hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (heel hoog)
aan sterren hebben we niet veel hé, post eens skillsquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef One_conundrum het volgende:
mijn 6 sterren verdediger had een rode kaart. kan zijn aanval wel hebben. zijn middenveld is echter beter, in de comp had hij ook matig hoog
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
dit is mijn volledige verdediging
Dat gaat je niet lukkenquote:Aaaaaaaaaaah fuck it. Druktes ook! ik ga em gewoon pakken met 352 winger TM! geen gezeik! lekker 55000 in mijn stadion. klaaaaaaar
Ik was over het algemeen veel beter.. meer balbezit, betere def... kutzooi en dan met penalty's genaaid... En die kut WC mid met zn kutvorm mist de penalty nog ook!!quote:Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Euhm.. VK is een gerespecteerd lid van deze gemeenschap. Ik heb liever niet dat je op deze wijze communiceert met hem. Spreek Dhr. Verbal Kint aan met 'U' of 'Meneer' en vervang 'donder op' met een ander gepast werkwoord of woordengroep, zoals 'zou U mij willen excuseren' of iets dergelijks..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef maniack28 het volgende:
WTF donder op...
quote:
4 en 5 bedoel jequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
drama, drama
mn WC spits 5(!) weken geblesseerd![]()
niet voordat ie een CA mistte
![]()
mede daardoor 3-0 geownd
![]()
edit: ik zie net dat JD er ook 3 en 4 weken blessures aan over heeft gehouden, ouch, ik leef met je mee![]()
Mensen die gaan winkelen naar een 17jr uitstekend hebben dat wel doorquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef Daemon19 het volgende:
Mn 17-jarige uitstekend gozer is eruit getrapt en heeft +3.
Met 0 dokters is hij over 15 dagen 'gezond' en met 5 dokters over 10 dagen, wat denken jullie.. dokters of niet?
Ik zet hem er morgen,. wel op met een hoge minimumprijs, zodat hij tijdens de wedstrijd wordt verkocht en de koper de blessure niet kan zien..![]()
Nu je het erover hebt......waar is Lorrie de laatste tijd? en qyn? en goten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:38 schreef maniack28 het volgende:
OMFG.... Lorrie is nog dikker genaaid![]()
Kut ME
Hij stond ook gewoon 3-0 voor, net als ik 2-0... en dan in de 107e minuut...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |