Ze liepen kennelijk weg omdat ze haar niet geloofwaardig vonden en geen realistisch beeld gaf van de Islam. En dat is nou precies het probleem met mevrouw Ali. Zo wordt aanbeden door rechts conservatief Amerika. Ook rechts conservatief Europa heeft nog wel wat met haar. Maar ze wordt gehaat door moslims overal ter wereld. Ook islamitische vrouwen moeten haar niet. Dat zou je toch wel te denken moeten zetten of niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze is vaak in gesprek gegaan.. alleen liepen sommige moslim vrouwen weg tijdens het gesprek.. omdat ze haar te kritisch vonden over de islam
ken je feiten
nee. het zijn er veel meerquote:
Ze kunnen er niets aan doen hoor, het allemaal de schuld van HAARquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Man houd toch eens op met dat gezwets van je. Niemand van rechts Nederland komt op voor islamitische vrouwen. Het enige wat rechts Nederland al jaren doet is het hele land bang maken door te roepen hoe slecht en geweldadig de islam wel niet is en hoe superieur onze natuurlijk christelijke cultuur is. Daarbij duizenden kansarme marrokaantjes in Amsterdam west de handen van fundamentalisten in drijvende en het conflict nog verder op de spits te drijven.
Ik snap ook wel dat ze het niet doet voor de homo's, net als haar eerste film niet voor de vrouwenrechten waren. Maar zo presenteert Ayaan het wel. Wat zou die denktank er van vinden dat ze een film maakt, waarvan zij zegt dat ie bedoelt is om homo's te steunen. Ik denk dat het voor die denk-tank een redelijke tweestrijd op kan leveren.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat ze helemaal niet opkomt voor homo's. Haar enige punt is dat ze tegen iets is. Tegen de islam. En dan zogenaamd tegen het extremisme maar dat is lariekoek als je haar werk goed leest.
quote:
(Rico)
Fuck Hirsi Ali pakistani
Dit is rico chemicalie
Ik ben aan zet, stuur een skud-raket
Naar die kankerslet
Je bent goedkoper dan een easyjet
2 maanden in nederland en meteen zo bijdehand
Kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek
Ik sla je op je bek, breek je nek want je bent wat je denkt,
Je bent een excuus allochtoon
Doe is gewoon want ik weet waar of je woont.
Kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de VVD, hey.
In de vorm van die kanker zalm motherfucker
Wat je praat als je niet weet hoe het gaat
Fuck CDA fuck VVD, Dit is DHC motherfucker.
Met Volkert van der G. want je bent wat je denkt
Ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet,
Bitch!
(chillogh)
Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen Hirsi Ali,
Dat is mijn reactie voor de onrust die ze zaait
Op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie..
Voor jou vaginale complicatie bestaat geen vaccinatie, of ander medicijn
Je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is mn terrein
Kankerhuis neger steek je met een spies
Want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon
Met een hoge toon met de flow van een autochtoon slet als een skelet op de bisiklet naar je kut kabinet
Automobilisten zien je nog maar net,
op het laatste moment omdat je fucking dun bent (rico)fucking dun bent (chillogh)fucking dun bent geel. aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood.
(Rico)
In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte pakistan nogg geeler dan die al was voor een vreemdelingenpas je bent de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik splijt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén.
(chillogh)
Ik weet dat je baalt dat je kut er is weggehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeltje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat perplex wordt je niet relaxd door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha neuk rico
"foundations of freedom - limited government, private enterprise, vital cultural and political institutions, and a strong foreign policy and national defense."quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, hoe zou die Bush denk-tank daar achter staan, dat Ayaan met haar film op gaat komen voor homo's?![]()
Nee gelukkig ben jij verlicht en veel slimmer dan de restquote:Op maandag 15 mei 2006 20:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee. het zijn er veel meer
ik ben ook hier op het forum, nog maar weinig niet extreme molims tegen gekomen
voor mij is iedere moslims die hersi ali het zwijgen wil opleggen een extremistische moslim
omdat ze tegen onze rechtstaat zijn en onze grondwetten en beginselen
maar dat schijnt niemand te willen zien
Zeer hartelijk bedankt, ik had het niet allemaal gevolgd. Even net als jij Nietzsche /Zarathustra erbij gepakt. Zeer toepasselijk:quote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hier: Ayaan Hirsi # 4
en hier: Ayaan Hirsi # 4
[..]
je hoeft niet zo te slijmen hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben jij verlicht en veel slimmer dan de rest![]()
Dat is dus géén terzijdequote:
Klopt. Het een sluit het ander niet uit. Maar uiteindelijk is zo iemand niet lang op zo'n positie houdbaar - omdat de generalisatie klopt. Ondanks dat niet iedereen een hekel heeft aan intelligente goedgebekte mooie vrouwen op invloedrijke posities zijn er veel te veel die dat wel hebben. En die knagen net zolang totdat de stoel omvalt.quote:Ik vind je verhaal niet zo sterk. Het zijn allemaal argumenten die ook gelden voor het tegenovergestelde en waarom ze door zoveel anderen, van links tot rechts, zo bewierookt werd en met open armen en bijna kritiekloos ontvangen en omarmd.
Maar jij post zo weinig inhoudelijk lieverd.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
je hoeft niet zo te slijmen hoor.
ik heb al verkering
inhoudelijk reageren mag ook
Dus jij bedoelde het Horst Wiegel-Lied?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Niets gedaan voor die vrouwen? Ayaan heeft dat probleem op de kaart gezet. En als de kritiek op
Overigens ben ik blij dat Ayaan hier nog levend weg komt, zeker nu Wiegel zich ermee ging bemoeien. Vrouwen in zijn omgeving schijnen nogal eens op ongelukkige wijze aan hun einde te komen.
Op wat voor eiland leef jij? Nederland is onderdeel van een "global community". Fundamentalisten zien het als een heilige taak om criticasters van de Islam de mond te snoeren. Dit is weer een stap in de goede richting in hun ogen. Maar ja, dat wisten ze van te voren, dat die slapjanussen hier zo overstag zouden gaan.quote:
nee. Dat zeg ik juist nietquote:Op maandag 15 mei 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar jij post zo weinig inhoudelijk lieverd.
Je roept voortdurend dat als je het niet helemaal met AHA eens bent, je direct moslim-extremisme steunt. Dat is zo'n dooddoener, wat wil je dan nog?
Verder zeg je dat ze met die vrouwen in gesprek gaat, wat pertinent niet waar is. Etc. etc.
En ik heb ook al verkering hoor![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef Godslasteraar het volgende:
Overigens ben ik blij dat Ayaan hier nog levend weg komt, zeker nu Wiegel zich ermee ging bemoeien. Vrouwen in zijn omgeving schijnen nogal eens op ongelukkige wijze aan hun einde te komen.
Hmmm ... dat typische valt toch wel mee.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:16 schreef MrBean het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Christina_Hoff_Sommers
Deze mevrouw zit ook in die denktank.
Een feministe met een conservatieve touch, die juist daarom anti-feministe wordt genoemd. Ze is een luis in de pels van de mainstream Amerikaanse feministen.
Toch typisch dat juist Ayaan straks samenwerkt met deze vrouw.
Ja , soms ben ik het echt helemaal eens met je. Maar Ayaan heeft hier toch nooit iets voor gedaan??quote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook benieuwd wanneer de zogenaamde sociaal democraten met een aktieplan komen om hier wat aan te doen: http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702511.shtml
Maar ik vrees dat dit bericht reeds in de vergetelheid is geraakt, als het al is opgemerkt.
Heb ik het over rechts? Waar ik zolangzamerhand niet goed van wordt is die onwaarschijnlijke scheinheiligheid van aldie zogenaamde linkse wereldverbeteraars en sociaal democraten die in werkelijkeheid alleen maar poseren en doen alsof.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Man houd toch eens op met dat gezwets van je. Niemand van rechts Nederland komt op voor islamitische vrouwen. Het enige wat rechts Nederland al jaren doet is het hele land bang maken door te roepen hoe slecht en geweldadig de islam wel niet is en hoe superieur onze natuurlijk christelijke cultuur is. Daarbij duizenden kansarme marrokaantjes in Amsterdam west de handen van fundamentalisten in drijvende en het conflict nog verder op de spits te drijven.
Ik durf ook wel te beweren dat er nog nooit zoveel fundamentalisten erbij zijn gekomen sinds de afgelopen 5 jaar. Ik heb ook nog nooit zoveel vrouwen rond zien lopen met een hoofddoek en dat mag ook allemaal op het conto van types als Geert Wilders, mevrouw Hirshi ALi en geestverwanten als George Bush.
Als we iets hebben kunnen zien de afgelopen 5 jaar dan is het wel het failliet van het rechtse denken als gaat om het oplossen van grote conflicten in de wereld. Of het nou gaat om ideologische conflicten of om militaire conflicten.
Ech geloof me die baardmans in zijn grot in Afganistan had het niet beter kunnen treffen met die idiote rechtse populisten die momenteel in het westen aan de macht zijn.
Maak je kleverige entertoets eens eventjes gauw schoon, door jouw manier van reageren is dit topic twee keer zo snel vol, terwijl er weinig nieuws in staat en je alleen maar bewijst dat je geen kennis van zaken hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee. Dat zeg ik juist niet
ik zeg steeds... dat het mij helemaal niet gaat om wat ze wel of niet zegt
en of jij het daar wel of niet mee eens bent
ik ben het met vele dingen die ze zegt niet eens
dus daar gaat het me niet om
het gaat mij er juist om... dat ze mag zeggen wat ze denkt
ook als dat beledigend is voor moslims.. of als mensen het er niet mee eens zijn
dat zijn de principes van onze rechtstaat
snap ie?
tja, inhoudelijk reageren vind jij moeilijk hequote:Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maak je kleverige entertoets eens eventjes gauw schoon, door jouw manier van reageren is dit topic twee keer zo snel vol, terwijl er weinig nieuws in staat en je alleen maar bewijst dat je geen kennis van zaken hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |