Ach, ik had in 10 minuten uitgevogeld wat ik wel en niet met de trein had gereden. En alles wat ik met de trein heb gereisd was toch met een bepaald doel (anders dan "dit stuk spoor heb ik nog niet gehad")quote:Op maandag 15 mei 2006 18:16 schreef haagse_elfje het volgende:
je zal maar geen hobby hebben
Reis je een keertje met mij mee?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog niet geweest:
-Winschoten-Nieuweschans-Leer (D)
Je weet toch, het mooiste in Maastricht is de trein naar Heerlen!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:11 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
jesus man, je hebt het mooiste stuk NIET gehad. Ga es gauw van Heerlen naar Maastricht met de trein, een mooier traject bestaat er niet (enige spoor door het heuvelland).
p.s. niet van Maastricht naar Heerlen reizen, want dan EINDIG je in Heerlen.
een geboren Heerlenaar is traditiegetrouw een nestbevuiler!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je weet toch, het mooiste in Maastricht is de trein naar Heerlen!
De sneltrein is Heerlen-Maastricht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
een geboren Heerlenaar is traditiegetrouw een nestbevuiler!
p.s. jammer dat Maastricht - Kerkrade niet meer bestaat he??
Ja hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
^^^^^^ sow die groningers komen nie vaak onder de rivieren, dat blijkt wel weer
De ware treinkenner had natuurlijk dat beide metropolen helemaal geen treinverbinding hebben (wel een soort hakkepuftram). Zo zie je maar weer dat iedereen voor zijn eigen glorie zit op te scheppen wat ie wel allemaal heeft bereden met de trein maar 0!!!! geinteresseerd is in andermansreislust!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Tilburg, Arnhem, Nijmegen, Groningen, Zwolle, Breda, Roosendaal, Goes, Zandvoort, Haarlem, Duivendrecht, Eindhoven Beukenlaan, Nijmegen Dukenburg, Nijmegen Heyendaal, Arnhem Velperpoort, Zevenaar, Zeist, Rhenen, Geleen Oost, Ransdaal, Maastricht, Heerlen, Venlo, Venray, Oostrum, Den Helder, Alkmaar, Ermelo, Den Bosch, Leiden, Sittard, Ede-Wageningen, Amersfoort, 'T Harde, Harderwijk, Kerkrade, Kruiningen, Heeze, Geldermalsen, Nieuwegein, Amstelveen
Euh, ik ben een Groningerquote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Tja wat hebben wij Groningers daar te zoeken dan? Helemaal niets toch? Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad met een jongen uit Breda dus ben in best veel steden, dorpen onder de rivieren geweest maar vond er niet veel aan.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Je bent in Rhenen geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:08 schreef JDude het volgende:
Ja, moest doen voor mijn stage (in Utrecht) naar Wageningen. Via Rhenen teruggereisd, leek me een leuke routequote:
Ajax?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi
iK HEB GEHAD
Kerkrade - Heerlen
Kerkrade - Maastricht
Maastricht - Kerkrade
Heerlen - Duivendrecht
Duivendrecht - Weesp
Duivendrecht - Amsterdam Bijlmer
Duivendrecht - Sittard
Duivendrecht - Heerlen
Amsterdam Bijlmer- Duivendrecht
Weesp - Duivendrecht
SIttard - Heerlen
Heerlen - Kerkrade
THNX 4 THE INFO
Wat rijdt er dan? Die Lightrail verbinding vanaf Den Haag CS? Zijn ze daar eindelijk klaar mee?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef Carport het volgende:
Voor de mensen die de Zoetermeer Stadslijn of Hofpleinlijn nog niet gehad hebben:
doe 'm snel, per 3 juni is het niet meer van de NS en zullen er geen treinen meer rijden..
in december niet meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig gaat er van Nijmegen naar Den Helder een trein zonder over te stappen.
Nee, dat lijkt me niet. Gok maar eens waar ik woonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:02 schreef C2000 het volgende:
En nu zou je nog (zonder in het profiel te kijken) van iemand ongeveer kunnen gokken waar iemand woont.
Het fenomeen "sneltrein" gaat verdwijnen, dus ja dan krijg je dat...quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
leuk verhaal van de NS. Wat dit betekend is: Station gouda word geupgrade tot intercity station, woerden tot stoptrein station. We noemen de sneltrein arnhem ineens intercity, en we beweren dat er ineens 4 intercity's naar utrecht gaan ipv 2. Zo kan ik ook meer intercity's laten rijden ...
Maar omdat mensen geen stoptrein in hun plaats willen, noem je alle stoptreinen ineens sprinters. Want men neemt toch liever de sprinter dan de stoptrein. Men schaft de sneltrein af, muv. het traject amersfoort-schothorst amsterdam (als ik het goed heb). Dat blijft ineens wel een sneltreinquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het fenomeen "sneltrein" gaat verdwijnen, dus ja dan krijg je dat...
Dat is alleen Belgie en Luxemburg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toevoeging: internationaal kaartje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |