SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
Mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef MalachiGroningen het volgende:
Het seizoen van de Groningen Fanatics
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:17 schreef clauwheee het volgende:
Ow en mensen, hebben we allemaal onze seizoenskaart velengd of zijn er nog een paar oekels die het vergeten zijn? Kon alleen vandaag nog.
Dat zou een opmerkelijke aankoop zijn. Volgens Lagerbäck gaat Svensson mee omdat hij de komende jaren een steunpilaar in de Zweedse defensie gaat worden. Dan moet je toch wel iets kunnen, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Groningen heeft Karl Svensson (22, IFK Göteborg) op het oog als vervanger van Luirink. Svensson gaat met Zweden mee naar het WK, hij kreeg de voorkeur boven o.a Ostlund.
Jeuh, hoe serieus (en haalbaar) is dit?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Groningen heeft Karl Svensson (22, IFK Göteborg) op het oog als vervanger van Luirink. Svensson gaat met Zweden mee naar het WK, hij kreeg de voorkeur boven o.a Ostlund.
Denk dat dit wel aardig serieus is, en of het haalbaar is? Waarom niet. De meeste spelers die nog in scandinavie spelen zijn niet zo duur als hier aangezien de competitie daar ook kleiner/minder is. Dus denk dat dit best wel haalbaar is voor de FC.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:45 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Jeuh, hoe serieus (en haalbaar) is dit?
1 wedstrijd spelen/winnen en dan de finale, begrijp ik het goed?quote:FC wint van Suriprofs en bereikt finale
22 mei, 02:31 uur
FC Groningen heeft zondagavond op Caraįao met 2-1 (1-1) gewonnen van de Suriprofs. In de eerste helft scoorde Kiran Bechan voor de FC. Na de pauze besliste Stefano Seedorf het duel: 2-1.
In de eerste helft kwam FC Gronigen op voorsprong na een foutje in de verdediging van Gibril Sankoh, die na vijf minuten in de tweede helft - na een opstootje - de rode kaart kreeg samen met één van de Suriprofs. In de finale speelt FC Groningen woensdagavond nu tegen de winnaar van Nederlandse Antillen onder-21 tegen CSD Barber, een lokaal team van Curaįao om de Inter-Expo Polar Bier Cup.
Bron: FC Groningen
quote:FC Groningen in finale Polar Cup
GRONINGEN - FC Groningen heeft zich op Curaįao geplaatst voor de finale van de Polar Cup.
De FC versloeg een selectie van Suriprofs met 2-1. Mark de Vries zette de Surinaamse Nederlanders op voorsprong, maar nog voor rust maakte Kiran Bechan gelijk. Twee minuten later scoorde Stefano Seedorf de winnende treffer voor Groningen.
Gibril Sankoh kreeg een rode kaart, evenals Iwan Redan van de Suriprofs. De wedstrijd was, mede dankzij blunders van de Antilliaanse scheidsrechter, chaotisch en hard. De finale wordt woensdag gespeeld. De tegenstander is Barber, de kampioen van Curaįao.
Ach Noca is de flauwste niet toch?quote:
Klopt helemaal. Ik heb het ook gelezen.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:11 schreef Cruoninga het volgende:
Vanochtend op TV Noord stond dat Groningen achter Alves en ene Pode aan zat voor het geval Nevland weg zou gaan. Heb het nogal vluchtig gelezen, moest weg, maar zoiets stond er volgens mij. Opvallend is dat ook Heerenveen interesse heeft/had(?) in Alves. Beiden komen dacht ik uit voor Malmo FF.
Dat zei ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen schijnt verder te zijn met Alves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |