waarschijnlijk nietquote:Op maandag 15 mei 2006 15:12 schreef RuneRose het volgende:
Fok! Movie Trivia - Mei 2006 VIII
Vorig topic enzo, of doen we dat niet?
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:08 schreef flyguy het volgende:
acteurs gestorven?
Is die serie trouwens op DVD verkrijgbaar, Sok?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
flyguy +1
Ernst Hugo-Järegård (=Helmer), Kirsten Rolffes (=Drusse) en Morten Rotne Leffers (=afwasser) zijn overleden.
En waar heb je die dan vandaan? Wnat ik kan er niets over vinden.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, want ik heb 'm net op DVD gekeken.
goed gegokt.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
flyguy +1
Ernst Hugo-Järegård (=Helmer), Kirsten Rolffes (=Drusse) en Morten Rotne Leffers (=afwasser) zijn overleden.
RuneRose +1quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef RuneRose het volgende:
Moulin Rouge?
Van de videotheek hier. Die hebben 'm sinds vorige maand, en gezien de Von Trierliefhebbers daar zal 'ie toen ook pas zijn uitgekomen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:15 schreef RuneRose het volgende:
[..]
En waar heb je die dan vandaan? Wnat ik kan er niets over vinden.![]()
Oké, tof. Ga ik binnekort ook de videotheken eens afstruinen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Van de videotheek hier. Die hebben 'm sinds vorige maand, en gezien de Von Trierliefhebbers daar zal 'ie toen ook pas zijn uitgekomen.
Da's snel.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coffee and Cigarettes.
Echt een prachtige scènequote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef RuneRose het volgende:
evil dead 2
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef David Letterman het volgende:
rechts volgens mij een hele jonge mel gibson?
en het is een oorlogsfilm, maar ik kan niet op de naam komen...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef RuneRose het volgende:
De naam van de film is de naam van een Turkse stad.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en het is een oorlogsfilm, maar ik kan niet op de naam komen...![]()
ik had alle letters in mijn hoofd, maar niet de goede volgorde...met de beginletter was het dus wel mogelijk...eindelijk, vreet mezelf op...quote:
ja, wist ik...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef Doff het volgende:
tvp.
DL, wist je nou gisteravond dat het om Crimewave ging?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:48 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik had alle letters in mijn hoofd, maar niet de goede volgorde...met de beginletter was het dus wel mogelijk...eindelijk, vreet mezelf op...![]()
dolle_hond +1quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon denzel washington?
of ik bedoel het net iets anders in de hintquote:Op maandag 15 mei 2006 19:59 schreef cwk het volgende:
Een van zijn latere films dus..Jammer mijn elvis film-kennis nogal beperkt is.
Iets met Las Vegas dus.quote:
2 woorden goedquote:Op maandag 15 mei 2006 20:19 schreef Doff het volgende:
[..]
Iets met Las Vegas dus.
Leaving Las Vegas?
Ooooh, ja, Fear and Loathing in Las Vegas inderdaad!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:12 schreef Durbin het volgende:
Maar die hint kan ik ook niet plaatsen.
Nope.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:31 schreef flyguy het volgende:
film is perfect storm?
Volgens mij U571 maar doet niets af aan je antwoordquote:Op maandag 15 mei 2006 20:33 schreef cwk het volgende:
thomas kretschmann, ook wel bekend van The Pianist. issie die Duitse commandant die brody red. En die pic is King Kong geloof ik..
Nop.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef Sokolsky het volgende:
Costa Gavras?
Nee, hoewel je qua genre..mm..enigzins in de buurt zit.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef flyguy het volgende:
videoband is the ring?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
videoband is Lost Highway?
Het meisje met de tand vewees naar de scene waarin Jeff Goldblum - half getransformeerd- zijn tanden uit zijn mond trekt.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cronenberg:![]()
videoband: Videodrome![]()
xz: existenz![]()
vlieg: the Fly![]()
Als ik het zeg, mag het wel naar Lonewolfquote:Op maandag 15 mei 2006 22:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Hmm...weet niet wat de regels in zon geval zijn. Ben relatief nieuw maar zoals ik t zie heb jij em afgemaakt dus helaas pindakaas voor Lonewolf![]()
Prima, Lonewolf2003 +1quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Als ik het zeg, mag het wel naar Lonewolf
ik ben een film aan het kijken
En ik dacht nog wel ik begin met moeilijk plaatje, wat in een dozijn films kan voorkomen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef EricusMaximus het volgende:
The three burials of melquiades estrada?
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel ik begin met moeilijk plaatje, wat in een dozijn films kan voorkomen.
EricusMaximus +1
Edward G. Robinson.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
cincinatti kid
De hints tot EGR toe waren ook wel wat vaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
sorry
ik kom net online
maar ik wist m eigenlijk pas nadat ik die aanwijzing over steve mcqueen las
Ik zal eens kijken of die vorm van trivia ook iets voor mij is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
Voor die liefhebbers staat er ook een filmgerelateerde vraag in MUZ trivia
ik heb er niets over gevonden op imdb.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:59 schreef Sheridana het volgende:
zingt ie ook?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Dan zal het wel Jean Gabin zijn.
ikke niequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef Sokolsky het volgende:
Zien jullie wel een plaatje?
Die laatste was geen edit. Alleen die ene omdat ik per ongeluk twee keer m'n control v indrukte..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alweer ge-edit... stop daar toch eens mee!
RuneRose +1
Fons Rademakers natuurlijk niet. En Wolfgang heet gewoon Petersen, het is geen Zweed... Pierre heeft 2 r'en en Winders heet Wenders.
Verder nog namen als F.W. Murnau, Jean Renoir, Alejandro González Iñárritu, Lasse Hallström, John Woo en nog een heleboel.
Mierengeneuk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alweer ge-edit... stop daar toch eens mee!
RuneRose +1
Fons Rademakers natuurlijk niet. En Wolfgang heet gewoon Petersen, het is geen Zweed... Pierre heeft 2 r'en en Winders heet Wenders.
Ja? Oh, dat heb ik dan niet eens doorgehad, want zulke edits mogen helemaal niet. Het ging allemaal zo snel. Sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, die laatste was nieuw, maar pas toen ik mijn vorige post plaatste zag ik dat Rademakers nu ineens niet meer in het lijstje stond. Dat was dus de tweede edit, de eerste was met een veel te lange lijst.
Nou, dat ging een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cloaca.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Antwoord nog binnen de minuutHeb ik nu een nieuw record?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef Sheridana het volgende:
James Gandolfini
Get Shorty
Romance and Cigarettes
The Mexican
Fallen
Hoe weet je dat het precies is. De secondes staant er niet bij. Misschien was het wel 3 min en 13 secondes.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:45 schreef Sheridana het volgende:
Om het een beetje goed te maken...
Wie is dit? En waarom heeft ze dat ding over haar kut?
Het nadeel daarvan is dat ze daardoor ook veel in Italiaanse films speeltquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:09 schreef Sheridana het volgende:
Nope, mevrouw is Italiaanse van geboorte...
Ik ken d'r alleen van dit topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
en zij zit in films zoals?
Het is natuurlijk Collin Farrel,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
De eerste letter van zijn naam heb je al goed.
das Milla Jovovich toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:35 schreef cwk het volgende:
Volgens mij zit zij ook in een van de resident evil films.
Jullie halen Michelle en Bridget door elkaar. De achternaam wordt ook anders geschreven. Ze zit niet in MI:3quote:Nog twee mensen waarvan ik de namen altijd door elkaar haal.
Ik vind dat daar iets over in de spelregels moet staan. Het raadplegen van schildpadden moet worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zat ook in Lord of War volgens mijn schildpad.
Oh ja!! Nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zat ook in Lord of War volgens mijn schildpad.
Ik maak daar geen onderscheid in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:58 schreef Sheridana het volgende:
Coyote Ugly - Tyra Banks?
oh nee, das een speelster...
Die misten we inderdaad nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:05 schreef flyguy het volgende:
das bridget moynahanvorige week opgezocht
the sum of all fears ben affleck
zoiets wel jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:09 schreef flyguy het volgende:
had volgens mij nog een vraag over haar gedaan 2 topics terug dus scheelt weer
is tinypic stuk?
film en acteurs goed nu de rest nog...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
Sarah Michelle Gellar
Freddie Prinze Junior
SCooby Doo?, bout film lijkt me dat
jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:17 schreef ranja het volgende:
Sarah Michelle Geller![]()
Isla Fisher![]()
samen in een film![]()
inderdaad!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matthew Lillard en Linda Cardellini.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef flyguy het volgende:
oke dan maar initalenmix
Welke film en wie allemaal?
acteurs en scriptschrijver:
WH
JB
FPJ
SMG
ML
LC
RA
IF
o ja? was toch oscargenomineerd..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scriptschrijvers ken ik niet, het verrast me al dat die film een script had.
Chinezen op Southparkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:23 schreef flyguy het volgende:
[..]
o ja? was toch oscargenomineerd..
en nu chinezen
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ghostbusters?
Dat weet ik. Ik dacht dat Molly ook een bijrolletje in Pump up The Volume. Had ik fout kennelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, vooruit dan.
Sokolsky +1
Maar met films bedoel ik eigenlijk films. En Molly Ringwald is niet Samantha Mathis, Lonewolf.
wowquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Sokolsky het volgende:
Tinypic doet het weer niet, dus we gaan opsommen. Een upgrade van een oude SoK-vraag.
Doe mij 25 landen met bij elk land één regisseur die er in geboren is, in één post.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Japan - Kurosawa
China - Yimou Zhang
Zuid-Korea - Ki-duk Kim
Nederland - Paul Verhoeven
Engeland - Guy Ritchie
Frankrijk - Jean-Piorre Jeunnet
Duitsland - Wolgang Petersen Uwe Boll
Italië - Fellini
Spanje - Almodovar
Mexico - Inarritu
VS - Tarantino
Brazilië - Meireles
Denemarken - von Trier
Rusland - Eisenstein
Polen - Tarkovsky
Europees dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Sant is zo Amerikaans als democratie, gelijkheid en vrijheid, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |