ik heb er niets over gevonden op imdb.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:59 schreef Sheridana het volgende:
zingt ie ook?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Dan zal het wel Jean Gabin zijn.
ikke niequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef Sokolsky het volgende:
Zien jullie wel een plaatje?
Die laatste was geen edit. Alleen die ene omdat ik per ongeluk twee keer m'n control v indrukte..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alweer ge-edit... stop daar toch eens mee!
RuneRose +1
Fons Rademakers natuurlijk niet. En Wolfgang heet gewoon Petersen, het is geen Zweed... Pierre heeft 2 r'en en Winders heet Wenders.
Verder nog namen als F.W. Murnau, Jean Renoir, Alejandro González Ińárritu, Lasse Hallström, John Woo en nog een heleboel.
Mierengeneuk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alweer ge-edit... stop daar toch eens mee!
RuneRose +1
Fons Rademakers natuurlijk niet. En Wolfgang heet gewoon Petersen, het is geen Zweed... Pierre heeft 2 r'en en Winders heet Wenders.
Ja? Oh, dat heb ik dan niet eens doorgehad, want zulke edits mogen helemaal niet. Het ging allemaal zo snel. Sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, die laatste was nieuw, maar pas toen ik mijn vorige post plaatste zag ik dat Rademakers nu ineens niet meer in het lijstje stond. Dat was dus de tweede edit, de eerste was met een veel te lange lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |