ik zie een weg, een dijk, een zandplaat die droogligt; een landschapsfoto, die niets imo te maken heeft met minimalisme--minimalisme was de abstractie van bestaande objecten. Er is hier niets abstracts aan. en teveel dingen in de foto ook om het minimalistisch te noemen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef blackbully het volgende:
wat vind jij dan tedruk?
het onderwerp springt er voor mijn gevoel goed uit. en nu de paal weg is zijn er niet echt storende elementen.
NewmanShark, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe foto MondriShark![]()
Iedereen moet juist wel stemmen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
NewmanShark, cultuurbarbaar![]()
en aan alle mensen die vinden dat een thema per se heel strikt geinterpreteerd moet worden: ik nodig jullie van harte uit om vooral niet te stemmen en daar heel erg van te genieten. stelletje huillies![]()
Wel stemmen vind ik ook prima hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen schjijnen er mensen te zijn die vinden dat er minder dan 5 inzendingen aan het thema voldoen, vandaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:14 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
Iedereen moet juist wel stemmen!
gelukkig heeft iedereen een andere kijk op het onderwerp. Er staat nergens vast wat nu precies minimalisme is zodoende heeft iedereen er een andere kijken op. Dat maakt het nu zo interessant en mag de gene met de meeste stemmen winnen.
Dus jij vindt dat ik moet gaan stemmen op foto's die ik niet bij het onderwerp vind passen, of op foto's die ik niet mooi vind?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
NewmanShark, cultuurbarbaar![]()
en aan alle mensen die vinden dat een thema per se heel strikt geinterpreteerd moet worden: ik nodig jullie van harte uit om vooral niet te stemmen en daar heel erg van te genieten. stelletje huillies![]()
Volgens mij ben ik er vrij duidelijk in dat ik dat juist niet vind.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat ik moet gaan stemmen op foto's die ik niet bij het onderwerp vind passen, of op foto's die ik niet mooi vind?
Kennelijk voel je je aangesproken. Kan zijn dat dat onterecht is. Kan zijn...quote:En genieten doe ik daar niet van hoor , integendeel . Jammer ook dat je gelijk met je handje en huillies komt. Beetje onnodig
Ik voel me ook aangesproken omdat ik ook heb aangegeven geen keuze te kunnen maken , omdat ik vind dat de fotos niet aan het onderwerp voldoen .quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er vrij duidelijk in dat ik dat juist niet vind.
[..]
Kennelijk voel je je aangesproken. Kan zijn dat dat onterecht is. Kan zijn...
Niets persoonlijks hoor, maar dit onderwerp schijnt strikte definities uit te lokken. Bij andere onderwerpen kan ik me dit type richtingenstrijd niet herinneren. Ik zie het als een thema, niet als een keurslijf. Ieder die er anders over denkt, staat het vrij om niet te stemmen, maar maak er niet zo'n punt van.
bij elk onderwerp is er altijd wel een discussie geweest omdat bepaalde onderwerpen nou eenmaal voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, ik geef er ook een andere invulling aanquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er vrij duidelijk in dat ik dat juist niet vind.
[..]
Kennelijk voel je je aangesproken. Kan zijn dat dat onterecht is. Kan zijn...
Niets persoonlijks hoor, maar dit onderwerp schijnt strikte definities uit te lokken. Bij andere onderwerpen kan ik me dit type richtingenstrijd niet herinneren. Ik zie het als een thema, niet als een keurslijf. Ieder die er anders over denkt, staat het vrij om niet te stemmen, maar maak er niet zo'n punt van.
Heb je wel gelijk in hoor, maar kinderen en dronkaards spreken de waarheid zeggen zequote:Op donderdag 25 mei 2006 16:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik voel me ook aangesproken omdat ik ook heb aangegeven geen keuze te kunnen maken , omdat ik vind dat de fotos niet aan het onderwerp voldoen .
En als ik en andere daar zo over denken moet dat kunnen en mogen we dat ook kenbaar maken zonder gelijk voor huillies te worden uitgemaakt. Dat vind ik zo kinderachtig
Begrijp me niet verkeerd, niks mis met discussie, sterker nog, daar is zo'n forum voor. Maar opeens gaan mensen een thema heel strikt lopen interpreteren, dat doen ze anders een stuk minder. Net of ze de term voor het eerst horen, in het woordenboek opzoeken en dat neerzetten als enige waarheid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef Re het volgende:
[..]
bij elk onderwerp is er altijd wel een discussie geweest omdat bepaalde onderwerpen nou eenmaal voor meerdere interpretaties vatbaar zijn, ik geef er ook een andere invulling aan
iets met teefjes denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoe veel mensen gaan nu 'dogma' in het woordenboek opzoeken?
Damn, die lantaarnpaal is erg goed.quote:
Minimalisme heb ik moeten opzoeken in het woordenboekquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, niks mis met discussie, sterker nog, daar is zo'n forum voor. Maar opeens gaan mensen een thema heel strikt lopen interpreteren, dat doen ze anders een stuk minder. Net of ze de term voor het eerst horen, in het woordenboek opzoeken en dat neerzetten als enige waarheid.
Maar in het woordenboek staan 'melk' en 'koe' ook niet als synoniemen. Het is een thema, geen dogma.
Hoe veel mensen gaan nu 'dogma' in het woordenboek opzoeken?
Leuk dat je meedoet! Je foto zou wel een beetje soep kunnen gebruiken, hij komt erg flets over zo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef SilenceR_20 het volgende:
Is btw niets aan gesoept ofzo!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |