Ik vind het een toffe foto MondriSharkquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil jullie natuurlijk niet storen in jullie discussie--wat mij betreft stuurt iedereen een willekeurige foto in; ik stem alleen op de foto's die ik als minimalisme beschouw.
Maar wat vinden jullie van mijn foto? Of hebben jullie mij in Negeerdorp geparkeerd?
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe foto MondriShark![]()
Jammer dat de lijn niet helemaal vertikaal loopt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik wil jullie natuurlijk niet storen in jullie discussie--wat mij betreft stuurt iedereen een willekeurige foto in; ik stem alleen op de foto's die ik als minimalisme beschouw.
Maar wat vinden jullie van mijn foto? Of hebben jullie mij in Negeerdorp geparkeerd?
[afbeelding]
Yep, voldoet helemaal aan de opdracht lijkt me, ohw en shark: lijntje loopt scheefquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef Offy het volgende:
Misschien komt het door de structuur van het tapijt, maar hij lijkt veel schever dan hij eigenlijk is:
[afbeelding]
(Fijn zeg, dat fokpolicy-copyright-verhaalIk hoor het wel Shark, als 'ie er af moet)
Het scheelt maar een klein stukje zo, maar zonder die gele lijn is het net alsof de onderkant veel breder is dan boven, apart(Of wordt het nu toch echt tijd voor de Hans Anders?
)
ik heb nog niets ingestuurd jahquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:34 schreef Ymke het volgende:
Wat mij betreft verwoord blackbully het uitstekendBen het helemaal met hem eens
Mensen stemmen ook maar lukraak op een onderwerp zonder er over na te denken of ze het uberhaupt wel snappen.
Ik stem deze ronde niet mee , omdat ik echt geen 5 mooie fotos zie die aan het onderwerp voldoen.
Jammer
dan stem ik wel 5 keer op dezelfde persoon.quote:
Doet me denken aan dat kunstwerk waar jaren geleden die man met dat Stanley-mes in is gaan hakken in het Stedelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
who's afraid of red, yellow and bleuquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef Tom32 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat kunstwerk waar jaren geleden die man met dat Stanley-mes in is gaan hakken in het Stedelijk.
paaltje weg soepen, horizon recht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:10 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Verleden week mijn idee op het minimalisme geprobeerd te realiseren
met het volgende resultaat:
[afbeelding]
paaltje had wel wat eigenlijk vond ik....... als enige in het landschapquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
paaltje weg soepen, horizon recht.
en het is een topfoto voor het onderwerp.![]()
met de paal is het niet echt een minimalisme foto.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
[..]
paaltje had wel wat eigenlijk vond ik....... als enige in het landschap
horizon valt me nu je het zegt eigenlijk pas op ...........
nee, de paal was goed. de foto is gewoon te druk imo voor minimalismequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
met wat kleine aanpassingen: en met zonder paal
[afbeelding]
wat vind jij dan tedruk?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee, de paal was goed. de foto is gewoon te druk imo voor minimalisme
Ik vind die in kleur ook mooier, ben het eens met wat Offy zegt, zonder kleur wordt ie een beetje raar in dimensionaliteitquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik twijfelde ook. Zou je 'm kunnen wisselen? Of moet ik dan weer opnieuw mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |