Ik hoop dat Juve degradeert, Sheva naar Chelsea gaat voor groot geld en Zlatan naar Milan gaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet overdrijven, son of god
Ik hoop dat hij degradeert met zn kut juventus
Met Vermaelen, Heitinga en Stam moet je achterin met 3 verdedigers kunnen spelen, wanneer je Maduro daar vlak voor zet. Zo zou ik het liefste spelen. Hedwiges kan meeverdedigen, maar moet gewoon centraal spelen, anders benut je z'n kwaliteiten niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:03 schreef Nega het volgende:
Zlatan gaat niet terugkomen, dus laten we het gewoon over Ajax op dit moment hebben.
Maduro is inderdaad een middenvelder, die beter voren mee kan, dan naar achter.
Kwestie van tijd dus.quote:Genk heeft Steven Defour proberen te verleiden met een vet contract, maar de middenvelder zit met zijn hoofd bij Ajax.
De bruggen tussen Racing Genk en Steven Defour lijken definitief opgeblazen. "In Genk blijven zou me zwaar vallen", bekent de jonge Belg in Het Belang van Limburg.
"Mijnheer Vaessen heeft me zondag gebeld, maar we hebben hooguit een minuut met elkaar gepraat."
"Hij beloofde me dat ik in Genk hetzelfde contract zou krijgen als bij Ajax en vroeg me daarvoor na te denken. Maar mijn besluit staat vast."
"Geld komt niet op de eerste plaats, de sportieve uitdaging wel", zegt Defour. "Bij Ajax kan ik op sportief vlak een veel grotere stap voorwaarts zetten. Maar dat Genk mij niet zomaar laat gaan, begrijp ik."
Precies, daarnaast heeft met name Boakye de laatste wedstrijd laten zien zijn man ook aardig te kunnen uitschakelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:09 schreef twi het volgende:
[..]
Met Vermaelen, Heitinga en Stam moet je achterin met 3 verdedigers kunnen spelen, wanneer je Maduro daar vlak voor zet. Zo zou ik het liefste spelen. Hedwiges kan meeverdedigen, maar moet gewoon centraal spelen, anders benut je z'n kwaliteiten niet.
lijkt me duidelijk ja, zeker omdat hij in interviews gezegd heeft dat je niet te lang bij ajax moet spelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:03 schreef Nega het volgende:
Zlatan gaat niet terugkomen, dus laten we het gewoon over Ajax op dit moment hebben.
Maduro is inderdaad een middenvelder, die beter voren mee kan, dan naar achter.
Precies. Een Gronkjaer of een V/d Meijde is dus wel welkomquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:38 schreef devv05 het volgende:
Flanken goed bezet? Dat vind ik wel meevallen. Links heb je Mitea en eventueel Perez en eventueel Babel en Rosenberg maar dat zijn geen vleugelspelers. Rechts heb je alleen Rosales en de Mul, waarvan zeker de laatste grote twijfels bij mij oproept. Ik vind beide flanken matig bezet.
Van Geel is het niet met je eens. Er komt geen versterking voor de aanval bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:38 schreef devv05 het volgende:
Flanken goed bezet? Dat vind ik wel meevallen. Links heb je Mitea en eventueel Perez en eventueel Babel en Rosenberg maar dat zijn geen vleugelspelers. Rechts heb je alleen Rosales en de Mul, waarvan zeker de laatste grote twijfels bij mij oproept. Ik vind beide flanken matig bezet.
Manaucharyan is ook weer zo'n zwak mannetje, zoals Ajax ook al de Mul en Mitea heeft. Als ze een keer tegen een back van het type Stijn Vreven moeten, zie je ze niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Tvduijn het volgende:
Manucharyan, zo moeilijk is dat toch niet
Volgend mij kan hij aardig voetballen, ik heb em nog niet afgeschreven.
Ik kon gewoon even niet op zijn "exacte" naam komenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef Tvduijn het volgende:
Manucharyan, zo moeilijk is dat toch niet
Volgend mij kan hij aardig voetballen, ik heb em nog niet afgeschreven.
En als Rosales weer geblesseerd raakt zit je het hele seizoen vast aan de Mul op rechts. Daarmee word je geen kampioen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef Nega het volgende:
Links en rechts kan Babel, goede, gevaarlijke speler. Perez op links, ook goed. Rechts Rosales, die komt ook steeds beter in zijn vel. De Mul is wel twijfelachtig, niet mijn favoriete speler. En dan hebben we nog Mitea op links, snel gevaarlijk. Rosenberg wordt ook steeds beter. Ik vindt dit goed te doen.
Volgend jaar kampioen
...dan heb je tenminste genoeg vervangers wanneer de halve selectie weer in de lappenmand ligt....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Precies. Gooi die selectie maar vol hoor...
Klopt, maar in Julian Jenner zie ik het ook niet zitten, niet direct een speler die er staat. Doe mij dan maar Christan Wilhelmsson, mits haalbaar. Want als Mauro Rosales uit vorm of geblesseerd is, dan zit je met Tom de Mul en dan zou ik nog liever Daniël de Ridder zien spelen! Maar wellicht verrast Tom de Mul ons wel, wie had Thomas Vermaelen zo hoog ingeschat toen hij terugkwam van RKC Waalwijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
En als Rosales weer geblesseerd raakt zit je het hele seizoen vast aan de Mul op rechts. Daarmee word je geen kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |