abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37847957
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

99% van de gevallen??? Dan was AHA nogal mild tegenover islam.
Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:18:27 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37847966
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gat dat ze achterlaat zal wel weer opgevuld worden hoor.
Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 15 mei 2006 @ 16:18:40 #153
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37847970
Ja joh AHM wsa veel te lief. Heel jammer dat ze nu ook weggaat. Ze wil zelf natuurlijk niet weg maar er is geen andere optie.
Float like a butterfly, sting like a bee
  maandag 15 mei 2006 @ 16:19:36 #154
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37848002
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.

²
Je zou idd zembla moeten bedanken hiervoor
pi_37848003
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die gaat toch echt over hoe ik de denktank inschat. En over Hirsi Ali's vermoedelijke naïviteit in deze.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe mensen van rechtse signatuur menen dit soort stupide jijbakken van de grond te krijgen en er een visie op 'de allochtone medemens' aan te hangen. Ik had het over AHA en de denktank. Niet over 'een allochtoon' op een hoge positie.
Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
pi_37848054
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.
Goed dat ze in de USA een herkansing krijgt.
Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit
Nederland en de politiek is.

Zie je wel, overal zit iets positiefs voor iedereen in.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37848056
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:
Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 15 mei 2006 @ 16:21:53 #158
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37848079
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat tekent islamofoben en moslimhaters altijd. De enige goede moslim is een dode moslim en de enige fatsoenlijke moslim is geen moslim. Rrrriiiight.
Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitspraken

en zoals ik al zei heb je natuurlijk niet begrepen wat ik bedoelde,'t voorgeprogrammeerde blok zit in de weg
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37848092
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar ja maakt met die opmerking exact duidelijk wat DDT bedoelt.
Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.
pi_37848107
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit

Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgt
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848117
quote:

[..]

²
kritisch staat niet gelijk aan intolerantie, oh arm slachtoffer.
pi_37848135
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef nikk het volgende:

[..]

Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.
Ga je het nou nog uitleggen?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:23:44 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848141
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgt
Daar kun je wel eens goed naast zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:24:25 #164
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37848161
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het een dappere vrouw met een belangrijke boodschap. Die immigratie fraude doet daar weinig aan af.
O, nee ze haalt uit naar illigalen en zo en ze is zelf hier ook onder valse voorwenselen gekomen. Dus ik vind die immigratie fraude wel van belang en zeker omdat ze in de politiek zit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 15 mei 2006 @ 16:24:41 #165
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37848172
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Open een topic in WOW
pi_37848192
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.
Je verwart een constatering met projectie. Geeft niks hoor.

Verbal noemt haar in de post waarop hij dat beeld wilde ontkrachten nota bene nog een naiveling tussen een enge club.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:25:10 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37848193
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Dit is een zeer onlogische beredenering, tenzij je achterlijk bent moet je het met me eens zijn.
quote:
Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
Je kraamt onzin uit man, niemand hier begrijpt wat je bedoelt, je speelt op de man maar zegt niks inhoudelijks. Maar goed, je kunt praten tot je een ons weegt, Hirsi Magan gaat lekker weg, en al huil je 1000 liters tranen, mijn vreugde en geluk om en nabij de lever zal er niet minder om worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37848222
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Daar kun je wel eens goed naast zitten.
Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:26:29 #169
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37848228
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
Nee hoor, ze neemt zelf die beslissing. Die haar overigens volgens mij zwaar zal gaan tegenvallen, met types als Gingrich Of denk je dat ze daar toleranter zullen omspringen met haar activistengedrag? Dan ben jij in mijn ogen ook naïef.

Magoed, ik vind het ook opvallend, hoe dweepziek 'rechts' (als je dat per se in de discussie wilt hebben) omgaat met asielzoekers, zolang ze maar tegen de islam zijn

Knuffelze

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37848254
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitspraken

en zoals ik al zei heb je natuurlijk niet begrepen wat ik bedoelde,'t voorgeprogrammeerde blok zit in de weg
Zeggen dat hij het niet begrijpt, en ondertussen niet uitleggen wat je nou eigenlijk werkelijk bedoeld zegt al genoeg. Of je hebt nu per ongeluk door dat je alinea toch een beetje verkeerd geschreven is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848321
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga je het nou nog uitleggen?
Aan mensen die iets niet willen begrijpen? Ik kijk wel uit.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:29:55 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848322
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...
Haar missie is niet de Amerikanen te overtuigen, de meeste zijn dat al dus haar focus zal toch echt op de wereld / Europa liggen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37848325
quote:

[..]

²
Gezien de korte tijd die er tussen de uitzending van Zembla en dit nieuws zit denk ik niet dat deze uitzending bij heeft gedragen aan haar vertrek. Wellicht zou je haar bijna voormalige buren kunnen steunen, die waren namelijk bang voor een waardevermindering van hun huis.
pi_37848425
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Aan mensen die iets niet willen begrijpen? Ik kijk wel uit.
Oftewel: You failed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848443
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Open een topic in WOW
Heb te veel gelurkt in WOW.

Maar............................het helpt dus echt.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')