Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
99% van de gevallen??? Dan was AHA nogal mild tegenover islam.![]()

Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gat dat ze achterlaat zal wel weer opgevuld worden hoor.

Je zou idd zembla moeten bedanken hiervoorquote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.²

Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die gaat toch echt over hoe ik de denktank inschat. En over Hirsi Ali's vermoedelijke naïviteit in deze.
Ik vind het wonderbaarlijk hoe mensen van rechtse signatuur menen dit soort stupide jijbakken van de grond te krijgen en er een visie op 'de allochtone medemens' aan te hangen. Ik had het over AHA en de denktank. Niet over 'een allochtoon' op een hoge positie.

Goed dat ze in de USA een herkansing krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.![]()

Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:
Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.

Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitsprakenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat tekent islamofoben en moslimhaters altijd. De enige goede moslim is een dode moslim en de enige fatsoenlijke moslim is geen moslim. Rrrriiiight.

Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ja maakt met die opmerking exact duidelijk wat DDT bedoelt.

Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Goed dat ze in de USA een herkansing krijgt.
Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit
Nederland en de politiek is.
Zie je wel, overal zit iets positiefs voor iedereen in.![]()

kritisch staat niet gelijk aan intolerantie, oh arm slachtoffer.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.²

Ga je het nou nog uitleggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.

Daar kun je wel eens goed naast zitten.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgt![]()

O, nee ze haalt uit naar illigalen en zo en ze is zelf hier ook onder valse voorwenselen gekomen. Dus ik vind die immigratie fraude wel van belang en zeker omdat ze in de politiek zitquote:Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het een dappere vrouw met een belangrijke boodschap. Die immigratie fraude doet daar weinig aan af.

Open een topic in WOWquote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Goed dat ze in de USA een herkansing krijgt.
Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit
Nederland en de politiek is.
Zie je wel, overal zit iets positiefs voor iedereen in.![]()

Je verwart een constatering met projectie. Geeft niks hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.

Dit is een zeer onlogische beredenering, tenzij je achterlijk bent moet je het met me eens zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Je kraamt onzin uit man, niemand hier begrijpt wat je bedoelt, je speelt op de man maar zegt niks inhoudelijks. Maar goed, je kunt praten tot je een ons weegt, Hirsi Magan gaat lekker weg, en al huil je 1000 liters tranen, mijn vreugde en geluk om en nabij de lever zal er niet minder om worden.quote:Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.

Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar kun je wel eens goed naast zitten.

Nee hoor, ze neemt zelf die beslissing. Die haar overigens volgens mij zwaar zal gaan tegenvallen, met types als Gingrichquote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.

Zeggen dat hij het niet begrijpt, en ondertussen niet uitleggen wat je nou eigenlijk werkelijk bedoeld zegt al genoeg. Of je hebt nu per ongeluk door dat je alinea toch een beetje verkeerd geschreven is.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitspraken![]()
en zoals ik al zei heb je natuurlijk niet begrepen wat ik bedoelde,'t voorgeprogrammeerde blok zit in de weg![]()

Haar missie is niet de Amerikanen te overtuigen, de meeste zijn dat alquote:Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...

Gezien de korte tijd die er tussen de uitzending van Zembla en dit nieuws zit denk ik niet dat deze uitzending bij heeft gedragen aan haar vertrek. Wellicht zou je haar bijna voormalige buren kunnen steunen, die waren namelijk bang voor een waardevermindering van hun huis.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Oftewel: You failed.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Aan mensen die iets niet willen begrijpen? Ik kijk wel uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |