abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 14:57:14 #41
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37845269
Fortuyn dood, van Gogh dood, Ali weggepest. Nu nog iemand die Wilders zal omleggen en Nederland kan weer wegzakken in haar multiculti dromerijl.

Dames, koop nu vast een Burka, in 2010 zijn ze verplicht.

Ik zou ook vertrekken als ze je in NL voor je eigen veiligheid in een cel moeten opsluiten of verstoppen op een buitenlandse basis. Nederland home of the free.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:49 schreef D-FENS het volgende:
Karremans
Huh, waar hebben we die gelaten?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37845363
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef typtypo het volgende:

Alleen jammer dat ze een nog veel groter podium heeft.
Niets mis met zo'n groot podium. Er zijn veel meer mensen in die denktanks, die haar gedachtes dragen. Wij zullen in ieder geval veeeeeeeel minder van haar "mening" hoeven te genieten en dat vraagt om een feestje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 15:01:20 #43
3542 Gia
User under construction
pi_37845370
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Prachtig, dan is ze weg uit Nederland.

Mooi bericht, geeft een heerlijk helder gevoel in mijn buik en maag.

²
D'r zitten goede filmmakers in de States.

Submission - The sequel... part 2, 3 en 4
pi_37845382
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is toch echt een bewuste keuze van haar geweest hoor.

Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.

Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.

Hulde aan Magan. De economische vluchteling puur sang.
Ze is er gewoon bij tijds achter gekomen dat de pvda een spreekbuis is voor islamfacisten en is terecht over gestapt naar de vvd.

Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37845386
Met al haar leugens en opruiing is de AEI de juiste plek voor haar. Hoe wil ze daar gaan heten?
Megan Hirsh?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37845402
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Napalm het volgende:

Huh, waar hebben we die gelaten?
Ja precies. Die was toch ergens in Spanje op een strand ofzo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37845420
Het zal mij niks verbazen als ze zich in september bekeert tot het christendom. Wat een ongelooflijk opportunistische leugenaar is het toch ook. En dat er nog mensen zijn die het allemaal goed praten ook.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:03:59 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37845445
Weggepest? Nou, het martelaarschap wordt wel heel snel gegeven tegenwoordig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 15 mei 2006 @ 15:04:15 #49
3542 Gia
User under construction
pi_37845452
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:03 schreef dazzle123 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als ze zich in september bekeert tot het christendom.
Ik zou haar van harte welkom heten.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:04:17 #50
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37845453
%$%^@$^@$#
pi_37845502
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37845521
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou haar van harte welkom heten.
Van de ene sekte naar de andere sekte. Het is maar waar je zin in hebt.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:07:27 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37845530
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
quote:
woensdag 2 november 2005 08:43

Ayaan Hirsi Ali: Ik blijf altijd in Nederland

'Ik blijf in Nederland, voor de rest van mijn leven.' Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) tijdens een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam, georganiseerd in het kader van de herdenking van de moord op Theo van Gogh, vandaag een jaar geleden.

Hirsi Ali ontkende met klem dat ze van plan is om na haar kamerlidmaatschap naar de Verenigde Staten te emigreren. Of ze in de politiek blijft, weet het VVD-kamerlid nog niet. Ze zei in ieder geval wel vast te houden aan haar mandaat voor deze termijn, die loopt tot begin 2007.

Bron: Elsevier
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 15:07:36 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37845536
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.

Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.
Hear hear!

De grens tussen 'genie' en pathologisch geval blijkt weer eens erg dun.
pi_37845581
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam. En geen Ayaan meer als excuus om dit dringende probleem links te laten liggen.
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
pi_37845607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:01 schreef typtypo het volgende:

Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.
Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek. Wat dat betreft is ze een lieferdje en misschien zal ze zelfs een matigende effect hebben op een paar van die denktanks
-Rabia Al-Basri
pi_37845652
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37845670
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek.
Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.
pi_37845695
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam.
Mevrouw Ali komt ook uit een islamitisch land. Toch is zij heel erg geemancipeerd opgevoed. Heeft goed onderwijs genoten, opgevoed door alleen haar moeder. Dus kennelijk valt het met die onderdrukking wel mee.
pi_37845709
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze blijt een slijmjurk. Waar ze op dat moment mee kan scoren zal ze ook zeggen.

(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')