Aha, dus ze was misschien al van plan uit de politiek te gaan. Ik denk dat de VVD haar vertrek geen windeieren zal leggen (nu zeker niet). En AHA kan zonder de politiek ook tenminste haar gang maar weer gaan.quote:Zij had al geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland ‘averechts werkte’. Hirsi Ali zei in maart tegen de Volkskrant: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Projectje van Richard "Prince of Darkness" Perle en zijn joodse neocon buddies.
Wat overigens een prima manier is om een verderfelijk regime uit het zadel te stoten zoals eind jaren 80 wel is gebleken. Deze manier lijkt me ook meer wenselijk dan een land binnenvallen om zo een regime af te zetten.quote:Momenteel wordt het bijvoorbeeld gebruikt om Iran te destabiliseren door de oppositie te organiseren. Oa. hebben ze ook een beweging voor vrouwenrechten weten te strikken bijvoorbeeld. Ideaal dus voor Hirsi om zich door te laten prostitueren.
Deze reactie van jou zegt anders meer over jou verwerpelijke denkwijze.quote:Dat ze door Times en Readers Digest tijdje terug werd geroemd was al veelzeggend natuurlijk. Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
Het is vrij simpel eigenlijk, individuele vrijheden zijn de basis. Kleine overheid, vrije handel enz zijn een voortvloeisel daaruit.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Maar ik denk dat het er maar net aan ligt wat je zoekt als liberaal zijnde.
Dat is in mijn ogen dan weer net iets te simpel beredeneerd. Ik zou eerder willen stellen dat de basis het vervullen van begeerten is.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk, individuele vrijheden zijn de basis. Kleine overheid, vrije handel enz zijn een voortvloeisel daaruit.
Mooi he?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Prachtig, dan is ze weg uit Nederland.
Mooi bericht, geeft een heerlijk helder gevoel in mijn buik en maag.²
Het gat dat ze achterlaat zal wel weer opgevuld worden hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch echt een bewuste keuze van haar geweest hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef DoctorB het volgende:
Goed zo.
NL is er in geslaagd de ENIGE voorvechter van vrouwenemancipatie die in de politiek actief was weg te pesten. Bravo. Hulde.... zucht
Huh, waar hebben we die gelaten?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:49 schreef D-FENS het volgende:
Karremans
Niets mis met zo'n groot podium. Er zijn veel meer mensen in die denktanks, die haar gedachtes dragen. Wij zullen in ieder geval veeeeeeeel minder van haar "mening" hoeven te genieten en dat vraagt om een feestjequote:Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef typtypo het volgende:
Alleen jammer dat ze een nog veel groter podium heeft.![]()
D'r zitten goede filmmakers in de States.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze is er gewoon bij tijds achter gekomen dat de pvda een spreekbuis is voor islamfacisten en is terecht over gestapt naar de vvd.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is toch echt een bewuste keuze van haar geweest hoor.
Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.
Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.
Hulde aan Magan. De economische vluchteling puur sang.
![]()
Ja precies. Die was toch ergens in Spanje op een strand ofzo.quote:
Ik zou haar van harte welkom heten.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:03 schreef dazzle123 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als ze zich in september bekeert tot het christendom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |