je site is kapotquote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn band is dus the girlsen we maken britpop
kloptquote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef ARKON het volgende:
[..]
je site is kapot
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'thegirls'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/virtual/the-girls.nl/htdocs/config.php on line 19
Access denied for user 'thegirls'@'localhost' (using password: YES)
SPAMquote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef skanimal het volgende:
A Fifty Nine
Maken POP en staan vrijdag in 013(emergenza finals benelux)
http://www.afiftynine.nl (site wordt binnenkort vernieuwd
Wat voor soort bandje had je?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Pido het volgende:
Mijn band is sinds donderdag uit elkaar![]()
Creatief meningsverschil![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef Bafnek het volgende:
Mijn band is lek. Moet m straks plakken.
You've got me hooked.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Ik ben bassist van de band Onkt. ( www.onkt.nl en www.myspace.com/onkt )
Band maakt polyritmische metal. Bestaat uit 5 man: zanger, bas, 2x gitaar en drums.
We hebben nog nooit opgetreden, al hebben we nu wel eindelijk 30 minuten aan materiaal. Binnenkort dus 1e optreden. Verder hebben we onze eigen studio, binnenkort starten we met de opnames van onze 1e demo.
En belangrijker: de komende 12 weken zijn wij te zien in de bandsoap op A9tv. Mensen die het NHD ontvangen in regio alkmaar hebben al wat kunnen lezen erover.
Site werkt niet goed in Firefox. Ik kan wel naar Downloads, maar als ik naar MP3 wil, werkt dat niet. Die link, die knop, kan ik niet klikken. Alleen de Main button werkt dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Dat probleem hebben we vaker gehoord... Kijken of we er wat aan kunnen doen. Op de myspace site kun je ons al het goed is wel gewoon horen. ( al zijn het nummers van meer dan een jaar oud )quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Site werkt niet goed in Firefox. Ik kan wel naar Downloads, maar als ik naar MP3 wil, werkt dat niet. Die link, die knop, kan ik niet klikken. Alleen de Main button werkt dus.
leuk topic en tevens onthoud postquote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Band maakt polyritmische metal. Bestaat uit 5 man: zanger, bas, 2x gitaar en drums.
We hebben nog nooit opgetreden, al hebben we nu wel eindelijk 30 minuten aan materiaal. Binnenkort dus 1e optreden. Verder hebben we onze eigen studio, binnenkort starten we met de opnames van onze 1e demo.
En belangrijker: de komende 12 weken zijn wij te zien in de bandsoap op A9tv. Mensen die het NHD ontvangen in regio alkmaar hebben al wat kunnen lezen erover.
Twee gitaristen, drummer, bassist. Het punt was het volgende: we maakten metal, zeg maar een trash, maar dan wel para. Veel vage overgangen en stiltes, paar strakke bounce-riifjes, fucking vet. Of wij vonden het iig vet..quote:
Hier werkt ie wel (ook Firefox)!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef Frozen het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we vaker gehoord... Kijken of we er wat aan kunnen doen. Op de myspace site kun je ons al het goed is wel gewoon horen. ( al zijn het nummers van meer dan een jaar oud )
Enne trivium..? Keek net ff op hun site... Je hebt gelijk! Shit, ik dacht dat we de enige waren.
Bedankt voor het compliment![]()
Ach we leggen de lat gelijk erg hoogquote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Hier werkt ie wel (ook Firefox)!
Heel hip enzo, alleen de site kan wel iets style-isher
"The first tour is already planned for the summer of 2006 through Serbia and Montenegro and who knows what will be next…"
nog nooit opgetreden en toch al touren?Doe je goed.
Jullie speelde toch met het festival Emgergenza? hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef WHiZZi het volgende:
Ik ben drummer van "The Rockin' Kofferband"
De jongste jaren 50 en 60 coverband van Nederland.
We bestaan nu bijna een jaar (morgen over een maand) en hebben al diverse optredens gehad. We zijn ook bezig met een platencontract.
We maken dus Rock 'n Roll en Rock-muziek uit de jaren 50 en 60. Daaronder vallen Beach Boys, Elvis, Eddie Cochran, Chubby Checker, Dion & The Belmonts, Cliff Richard etc etc maar ook coveren we muziek van de Beatles en CCR.
Onze zanger/gitarist is 17 jaar jong. De oudste van de band is nu 25.
Het speciale aan onze band is dat wij de muziek zo orgineel mogelijk proberen te spelen. We hebben hier zelfs de instrumenten voor aangeschaft.
Dat is dus de band waar ik in speel. Onthou de naam goed, Rockin' Kofferband !
Ja, we hebben, tot onze spijt, meegedaan aan het Emergenza festival.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef skanimal het volgende:
[..]
Jullie speelde toch met het festival Emgergenza? hoe is dat afgelopen?
Jullie site ziet er veelbelovend uit, maar waar zijn de mp3tjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef Blauwbaard het volgende:
Woohoo, tekst
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Ska-te het volgende:
Onze bandsite is 4 Mind Drive , kan je muziekjes luisteren enzo
Alvast héél erg bedankt!!
4MD is tof.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Ska-te het volgende:
Ok.... ik wil jullie vragen om te stemmen op mijn band '4 Mind Drive'! Het gaat om een festival in den Haag en we zijn geselecteerd voor een poll.
Thanks...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef tartaarsaus het volgende:
[..]
jullie klinken echt goed! leuk topic dit, echt leuke muziek. ook props voor onkt!
Ghehehe geen probleem hoor...quote:
Dank u, dank u, dank u.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef tartaarsaus het volgende:
[..]
jullie klinken echt goed! leuk topic dit, echt leuke muziek. ook props voor onkt!
Verrassend, een link naar de site van Madicken en de site van Annatar op jullie website.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik speel bas in Conorach en wij zijn een Folk Metalband uit Delft.
Hun Johan en Mischa zijn goede vrienden van onze Ivo en Sander.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verrassend, een link naar de site van Madicken en de site van Annatar op jullie website.
Waar is "hier"?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, misschien komen jullie nog wel eens deze kant op. Madicken heeft al een paar keer gevraagd wanneer ze hier weer kunnen spelen, en ze heeft gelijk, het kan wel weer eens.
Komt jullie demo (in zijn geheel) op de site te staan?
Aha. Hoe heet die unit in Skage dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
"Hier" is in het jongenrencentrum waar ik 'werk'. In Schagen.
En waarom niet de hele demo? Die stukjes van 30 seconden die veel bands op de site zetten, zeggen me altijd verdomd weinig. Ik zou er toch zeker een paar nummers op zetten om een goed beeld te kunnen geven van jullie muziek.
Cool!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, prachtig idee.
En het jongenrencentrum heet Trapman
Ik heb een vermoeden dat we jullie ergens in 2007 hier wel kunnen verwachten. 20 januari en 17 februari zijn in ieder geval voor concerten gereserveerd in de agenda en er was sprake van dat Annatar weer zou komen spelen. Nu de broer van Madicken vrijwilliger is zit dat er ook wel in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
ze oefenen naast ons en plannen optredens samen in de toekomst.![]()
Top.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:29 schreef Zyggie het volgende:
3 posts boven je.
Hey, als je ons nog eens wilt boeken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat we jullie ergens in 2007 hier wel kunnen verwachten.
Ik klik hier dus toevallig. Volgens mij heb ik een serie foto's van je bandje liggen dan!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn band is dus the girlsen we maken britpop
Een beetje late reactie, maar ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, als je ons nog eens wilt boeken..
We hebben nog heerschende andere bands om mee te nemen..
1 december in Schagen dus?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Yup! 1 december met Bloid en Pulverised samen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
1 december in Schagen dus?
En niemand die mij iets vertelt over de plannen weer een metalconcert te organiseren... misschien moet ik weer eens een vergadering bijwonen.
Kleine update dat nog maar een keerquote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef Pwny het volgende:
Okee dan probeer ik het ook maar![]()
Hoi ik ben Dribbel_ verkleed als Pwny
Mijn bandje is Too Loud For Granny, we maken PopPunk en dat was het
Check de SITE maar voor muziek en foto's enz![]()
[ afbeelding ]
Uhum.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En niemand die mij iets vertelt over de plannen weer een metalconcert te organiseren... misschien moet ik weer eens een vergadering bijwonen.
Geweldige gitaargeluid en drums, maar ik zou die blink 182-zanger er echt uit tiefen.quote:Op maandag 10 september 2007 21:59 schreef Pwny het volgende:
Okee dan probeer ik het ook maar![]()
Hoi ik ben Dribbel_ verkleed als Pwny
Mijn bandje is Too Loud For Granny, we maken PopPunk en dat was het
Check de SITE maar voor muziek en foto's enz![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Geweldige gitaargeluid en drums, maar ik zou die blink 182-zanger er echt uit tiefen.
Daar doelde ik inderdaad op.quote:
Nou ja, het is meer zo dat ik die hele amerikaanse punkscene minacht; en dat heeft vooral te maken met de zang. In de toekomst wil ik een eigen band oprichten met echte oorspronkelijke zang. Hoog en snel zingen is een makkelijke oplossing om spraak om te zetten in zang, en dat hoor je in Amerikaanse punk vaak. Geef mij maar Pete Doherty, Liam Gallagher of Betrand Cantat, die zingen vanuit hun ziel.quote:Op zondag 4 november 2007 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dankje
Maar idd het is niet de beste zanger die je kan bedenken maarjoh het is gewoon voor de lol en we willen gewoon als een groep vrienden leuke muziek maken, zang gaat tegenwoordig ook wat beter en begint binnekort ook met wat zanglessen dus dan komt het al wat beter
Voor de rest vat ik het op als een compliment omdat ik de opnames en mixen zelf heb gedaan![]()
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer zo dat ik die hele amerikaanse punkscene minacht; en dat heeft vooral te maken met de zang. In de toekomst wil ik een eigen band oprichten met echte oorspronkelijke zang. Hoog en snel zingen is een makkelijke oplossing om spraak om te zetten in zang, en dat hoor je in Amerikaanse punk vaak. Geef mij maar Pete Doherty, Liam Gallagher of Betrand Cantat, die zingen vanuit hun ziel.
Maar idd, ik moet zeggen dat het geluid heel proffesioneel klinkt; je hebben waarschijnlijk zeer goeie opname apparatuur gebruikt. En het mixen speelt ook een rol natuurlijk.
Precies!quote:Op zondag 4 november 2007 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad op.
Maar ja, ik zal geen vergaderingen meer bijwonen. Ze hebben me geschrapt van de vrijwilligerslijst. Daar wist ik niks van, dan werd me gisteren opeens verteld toen ik tegen iemand zei dat ik geen stempel hoef, dat ik niet betaal en dat ik vrijwilliger ben. Bleek wat achterhaald te zijn, maar 'ze wisten me wel te vinden als ze me nodig hebben'.
Ze kunnen in de stront zakken.
Bertrand Cantatquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Geef mij maar Pete Doherty, Liam Gallagher of Betrand Cantat, die zingen vanuit hun ziel.
Zaaltjes genoeg hoor, dus dat moet wel lukken. En anders moet je maar met Madicken regelen dat ze haar broer opdracht geeft ervoor te zorgen dat jullie in Trapman kunnen spelen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies!.
We spelen wel ergens anders hoor..
.
Ah, Annatar valt een beetje uit elkaar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat Madicken voorlopig ff bezig is voor zichzelf: http://www.annatar.nl/
Toffe muziek!quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik speel in The Better Offs (http://www.betteroffs.com http://www.myspace.com/betteroffs ). We maken Catchy punkrock in onze eigen stijl.
Thanks !!quote:
Jep klopt dus als je zin hebt om te komen moet je hier ff kijkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Thanks !!
Wij poppunkers moeten elkaar natuurlijk steunen he !!
Btw, jij deed toch mee met dat emergenza gebeuren ?? Wel even een verslagje posten he. Succes iig !!
Tja, het is een fase. Geen idee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, Annatar valt een beetje uit elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |