Verrassend, een link naar de site van Madicken en de site van Annatar op jullie website.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik speel bas in Conorach en wij zijn een Folk Metalband uit Delft.
Hun Johan en Mischa zijn goede vrienden van onze Ivo en Sander.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verrassend, een link naar de site van Madicken en de site van Annatar op jullie website.
Waar is "hier"?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, misschien komen jullie nog wel eens deze kant op. Madicken heeft al een paar keer gevraagd wanneer ze hier weer kunnen spelen, en ze heeft gelijk, het kan wel weer eens.
Komt jullie demo (in zijn geheel) op de site te staan?
Aha. Hoe heet die unit in Skage dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
"Hier" is in het jongenrencentrum waar ik 'werk'. In Schagen.
En waarom niet de hele demo? Die stukjes van 30 seconden die veel bands op de site zetten, zeggen me altijd verdomd weinig. Ik zou er toch zeker een paar nummers op zetten om een goed beeld te kunnen geven van jullie muziek.
Cool!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hehe, prachtig idee.
En het jongenrencentrum heet Trapman
Ik heb een vermoeden dat we jullie ergens in 2007 hier wel kunnen verwachten. 20 januari en 17 februari zijn in ieder geval voor concerten gereserveerd in de agenda en er was sprake van dat Annatar weer zou komen spelen. Nu de broer van Madicken vrijwilliger is zit dat er ook wel in.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
ze oefenen naast ons en plannen optredens samen in de toekomst.![]()
Top.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:29 schreef Zyggie het volgende:
3 posts boven je.
Hey, als je ons nog eens wilt boeken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat we jullie ergens in 2007 hier wel kunnen verwachten.
Ik klik hier dus toevallig. Volgens mij heb ik een serie foto's van je bandje liggen dan!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn band is dus the girlsen we maken britpop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |