je site is kapotquote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn band is dus the girlsen we maken britpop
kloptquote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef ARKON het volgende:
[..]
je site is kapot
Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'thegirls'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/virtual/the-girls.nl/htdocs/config.php on line 19
Access denied for user 'thegirls'@'localhost' (using password: YES)
SPAMquote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef skanimal het volgende:
A Fifty Nine
Maken POP en staan vrijdag in 013(emergenza finals benelux)
http://www.afiftynine.nl (site wordt binnenkort vernieuwd
Wat voor soort bandje had je?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Pido het volgende:
Mijn band is sinds donderdag uit elkaar![]()
Creatief meningsverschil![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef Bafnek het volgende:
Mijn band is lek. Moet m straks plakken.
You've got me hooked.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Ik ben bassist van de band Onkt. ( www.onkt.nl en www.myspace.com/onkt )
Band maakt polyritmische metal. Bestaat uit 5 man: zanger, bas, 2x gitaar en drums.
We hebben nog nooit opgetreden, al hebben we nu wel eindelijk 30 minuten aan materiaal. Binnenkort dus 1e optreden. Verder hebben we onze eigen studio, binnenkort starten we met de opnames van onze 1e demo.
En belangrijker: de komende 12 weken zijn wij te zien in de bandsoap op A9tv. Mensen die het NHD ontvangen in regio alkmaar hebben al wat kunnen lezen erover.
Site werkt niet goed in Firefox. Ik kan wel naar Downloads, maar als ik naar MP3 wil, werkt dat niet. Die link, die knop, kan ik niet klikken. Alleen de Main button werkt dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Dat probleem hebben we vaker gehoord... Kijken of we er wat aan kunnen doen. Op de myspace site kun je ons al het goed is wel gewoon horen. ( al zijn het nummers van meer dan een jaar oud )quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Site werkt niet goed in Firefox. Ik kan wel naar Downloads, maar als ik naar MP3 wil, werkt dat niet. Die link, die knop, kan ik niet klikken. Alleen de Main button werkt dus.
leuk topic en tevens onthoud postquote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Frozen het volgende:
Band maakt polyritmische metal. Bestaat uit 5 man: zanger, bas, 2x gitaar en drums.
We hebben nog nooit opgetreden, al hebben we nu wel eindelijk 30 minuten aan materiaal. Binnenkort dus 1e optreden. Verder hebben we onze eigen studio, binnenkort starten we met de opnames van onze 1e demo.
En belangrijker: de komende 12 weken zijn wij te zien in de bandsoap op A9tv. Mensen die het NHD ontvangen in regio alkmaar hebben al wat kunnen lezen erover.
Twee gitaristen, drummer, bassist. Het punt was het volgende: we maakten metal, zeg maar een trash, maar dan wel para. Veel vage overgangen en stiltes, paar strakke bounce-riifjes, fucking vet. Of wij vonden het iig vet..quote:
Hier werkt ie wel (ook Firefox)!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef Frozen het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we vaker gehoord... Kijken of we er wat aan kunnen doen. Op de myspace site kun je ons al het goed is wel gewoon horen. ( al zijn het nummers van meer dan een jaar oud )
Enne trivium..? Keek net ff op hun site... Je hebt gelijk! Shit, ik dacht dat we de enige waren.
Bedankt voor het compliment![]()
Ach we leggen de lat gelijk erg hoogquote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef ForlornSon het volgende:
[..]
Hier werkt ie wel (ook Firefox)!
Heel hip enzo, alleen de site kan wel iets style-isher
"The first tour is already planned for the summer of 2006 through Serbia and Montenegro and who knows what will be next…"
nog nooit opgetreden en toch al touren?Doe je goed.
Jullie speelde toch met het festival Emgergenza? hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef WHiZZi het volgende:
Ik ben drummer van "The Rockin' Kofferband"
De jongste jaren 50 en 60 coverband van Nederland.
We bestaan nu bijna een jaar (morgen over een maand) en hebben al diverse optredens gehad. We zijn ook bezig met een platencontract.
We maken dus Rock 'n Roll en Rock-muziek uit de jaren 50 en 60. Daaronder vallen Beach Boys, Elvis, Eddie Cochran, Chubby Checker, Dion & The Belmonts, Cliff Richard etc etc maar ook coveren we muziek van de Beatles en CCR.
Onze zanger/gitarist is 17 jaar jong. De oudste van de band is nu 25.
Het speciale aan onze band is dat wij de muziek zo orgineel mogelijk proberen te spelen. We hebben hier zelfs de instrumenten voor aangeschaft.
Dat is dus de band waar ik in speel. Onthou de naam goed, Rockin' Kofferband !
Ja, we hebben, tot onze spijt, meegedaan aan het Emergenza festival.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef skanimal het volgende:
[..]
Jullie speelde toch met het festival Emgergenza? hoe is dat afgelopen?
Jullie site ziet er veelbelovend uit, maar waar zijn de mp3tjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:43 schreef Blauwbaard het volgende:
Woohoo, tekst
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Ska-te het volgende:
Onze bandsite is 4 Mind Drive , kan je muziekjes luisteren enzo
Alvast héél erg bedankt!!
4MD is tof.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Ska-te het volgende:
Ok.... ik wil jullie vragen om te stemmen op mijn band '4 Mind Drive'! Het gaat om een festival in den Haag en we zijn geselecteerd voor een poll.
Thanks...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef tartaarsaus het volgende:
[..]
jullie klinken echt goed! leuk topic dit, echt leuke muziek. ook props voor onkt!
Ghehehe geen probleem hoor...quote:
Dank u, dank u, dank u.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef tartaarsaus het volgende:
[..]
jullie klinken echt goed! leuk topic dit, echt leuke muziek. ook props voor onkt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |