Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je meerdere gokken in 1 post doet, maar vooruit, voor deze keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:42 schreef Skanqua het volgende:
Geen idee, maar volgens mij staat Bruce Sprinsteen vanavond in de HMH...
En Therapy? treedt vanavond ook ergens op dat ik...
Maar ik denk eigenlijk niet dat die het zijn...
Dan heb jij het goed en Skanqua nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef peaceman het volgende:
Ik denk wel Therapy.
Da's mooi fuck...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:46 schreef ranja het volgende:
Hm ik was al aan het goedkeuren toen Peaceman nog niet gepost had
Dat bedoelde ik ook, als grap dan hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's mooi fuck...zeker omdat Therapy eigenlijk geen gok van hem is
En dan schrijf jij mijn naam weer verkeerd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef cafca het volgende:
maar ja, Squanka was wel de enige die de bandnaam correct schreef...
Waar het mij om ging was dat je zelf dacht het goede antwoord fout te hebben, wat op zich geen fout is. Peaceman stapte gelijk in het openstaande gatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:54 schreef Skanqua het volgende:
Nam een voorbeeld aan belsen die deed op de vorige pagina nog een vijfvoudige gok. Maar ik zal me voortaan netjes aan de regels houden en maar één gok per keer plaatsen...![]()
Een makkie denk ik:
Wie schreef 'I'm a Believer' van The Monkees?
Ja, maar daar krijg ik toch geen punten voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:56 schreef Skanqua het volgende:
[..]
En dan schrijf jij mijn naam weer verkeerd...![]()
Ehh... dus als ik er niet bij had gezet dat ik eigenlijk dat m'n gokjes weer onzin waren dan had ik het punt wel verdiend?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar het mij om ging was dat je zelf dacht het goede antwoord fout te hebben, wat op zich geen fout is. Peaceman stapte gelijk in het openstaande gat
Niet meer en niet minder verdiend. Ik zag er het komische van in, da's alles.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:01 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Ehh... dus als ik er niet bij had gezet dat ik eigenlijk dat m'n gokjes weer onzin waren dan had ik het punt wel verdiend?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:05 schreef ranja het volgende:
Neil Diamond?
quote:beiever
(diamond)
Probably one of the nicest songs ever written. Originally made by Neil Diamond, sung by the Monkees, in the 90's weakly reworked by Smashmouth. So here's my version, bringing in a hornsection and some smashing guitars, this home recording was made in april 2005. I hope this puts the song well into the 21st century.
newbie+1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Flamman & Abraxas?
neuh, jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, nog een paar posts, kent er iemand nog een mop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |