abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:12:16 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39036992
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:06 schreef afraidtech het volgende:
het was mooi weer en de kids hadden fun

[afbeelding]

wat vinden jullie ervan
tof, wel zielig dat tie maar een been heeft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:20:17 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39037260
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:12 schreef Re het volgende:

[..]

tof, wel zielig dat tie maar een been heeft
kennelijk vormt het geen beperking voor 'm
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:31:29 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39084363
Ik zou grag mooie foto's van mijn dochtertje willen maken maar het lukt me helaas elke keer niet.
sommige foto's zouden enorm leuk zijn als ze maar zuiver waren en andere zijn zuiver maar weer niet zo leuk.
Met flitser vind ik niet mooi.
Vandaag weer geprobeerd en dit kwam er uit, wie heeft er tips?

bij deze staat het oog er maar half op helaas en hij is niet zuiver.

Deze vind ik nog wel leuk maar wederom niet zuiver

hier weer jammer vind ik dat har voorhoofdje er niet opstaat.

En deze zijn van vorige week.

Erg lastig, bewegende kinderen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:40:35 #79
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39089674
Kinderen zijn altijd lastig (net als de meeste dieren trouwens). Ze doen nooit wat je wilt, maar altijd wat ze zelf willen. Wat voor mij het beste werkt: ik laat ze hun gang maar gaan, en schiet me gek. Dat betekent dat er heel veel mislukken, of in ieder geval niet zo worden als dat ik graag zou willen, maar soms zitten er ook hele mooie tussen.
Zorg er in ieder geval voor dat je dochtertje eraan gewend is dat er een camera in de buurt is. Na enige tijd zal ze hem negeren, net zoals ze de planten in de kamer negeert, en dan krijg je haar vanzelf op de foto zoals ze is.

Succes!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:00:50 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39090438
Dank je voor de tips.
De camera is ze gewend, denk zelfs dat ze me niet herkent zonder camera.
Nee hoor, zo erg is het ook weer niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:12:31 #81
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_39095341
Tips, tips tips?

I am a black hole shitting into the void
pi_39101026
Ik vind het een mooie foto, goed perspectief en compositie. Het lijkt alleen een erg zomerse dag met veel zon en dan horen er juist frisse kleuren bij en niet z/w. Ook vind de algehele kwaliteit van de foto minder, maar dit komt denk ik door analoog geschoten en toen ingescant?!
pi_39101082
Hebben jullie misschien een leuk idee?

Over 2 weken verlaat ik mijn appartementje hier in Nieuw-Zeeland om terug te keren naar NL. Nu wil ik met mijn 2 huisgenoten een foto maken. Wat zou een leuk, creatief idee zijn met zijn drieën op de foto te gaan. Een standaard hoofden naast elkaar is ook zo hetzelfde als altijd.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_39101513
betwijfel of het het goede topic is..

ontopic:
camera op statief zetten en zelftimer aan sowieso, dan heb je veel meer mogelijkheden. Met zn alle op je kop staan, het beeld in springen, camera op de grond leggen en dus over de camera heen bukken, die 2 kamergenoten jou oplaten tillen a la jonassen ofzo....
  donderdag 22 juni 2006 @ 21:26:00 #85
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39126579
Wat zou er nog aan deze 2 foto's verbeterd kunnen worden?
Edit Shark: ze hadden ten eerste op 580 pixels gezet kunnen worden

[afbeelding]

[afbeelding]

[ Bericht 35% gewijzigd door Shark.Bait op 04-08-2006 19:54:47 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39138425
Umm... die eerste staat niet recht (scheelt 4 pixels) en dat de horizon zo kromt vind ik ook overdreven; ligt waarschijnlijk aan de lens?
Verder is deze wel erg mooi!

De 2e? - het viel me op dat die daken niet gelijk zijn. Dat is wel jammer. Maar zonder die daken was de spanning wel helemaal weg. De volgende keer wel even de schoorsteen eraf slopen en dan de daken symmetrisch fotograferen
ach, als we dan toch zoeken he
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:12:03 #87
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39138501
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 08:03 schreef Bright het volgende:
Umm... die eerste staat niet recht (scheelt 4 pixels) en dat de horizon zo kromt vind ik ook overdreven; ligt waarschijnlijk aan de lens?
Verder is deze wel erg mooi!

De 2e? - het viel me op dat die daken niet gelijk zijn. Dat is wel jammer. Maar zonder die daken was de spanning wel helemaal weg. De volgende keer wel even de schoorsteen eraf slopen en dan de daken symmetrisch fotograferen
ach, als we dan toch zoeken he
die 2e kan niet dat met die daken niet omdat dat een fabriekshal is die achter ons huis staat
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:17:17 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_39338107
ik heb vandaag deze foto gemaakt:
eigenlijk met de intensie een macro foto te maken, maar dat schijnt het niet geworden te zijn.
Overigens wel de macrofunctie van men camera gebuikt.
foto is van mjin hond, zoals je ziet, en hij ligt hier op zen standaad plek.
Op die plaats ligt ie altijd op de bal te wachten
Hier de foto:
Signature.
pi_40264245
Ben benieuwd wat de menigen hierover zijn. Mij bevalt ie wel
pi_40447030
Ferrari en een Porsche .

Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_40449369
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Ferrari en een Porsche .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb niet zoveel met auto's Maar op zich wel een leuke serie. #2, 3, 4 en 5 vind ik de besten.
#1 vind ik een beetje recht-toe-recht-aan, niet heel interessant (ook werkt het weer niet mee).
#2 vind ik de mooiste, een leuk perspectief en een fijne vlakverdeling/compositie. Wel had ik een iets groter diafragma gekozen, zodat de achtergrond nog wat onscherper zou zijn. Wellicht kun je dit nog een beetje nabewerken .
#3 geeft wel een leuk detail, ook hier had de scherptediepte van mij iets kleiner gemogen zodat je meer de aandacht ergens op legt.
#4 jammer van het gebouw op de achtergrond (... maar er is niet veel waar photoshop niet achteraf nog wat aan kan doen ), het stoort een beetje omdat het als het ware in het verlengde van de auto ligt. Verder wel een goed standpunt, je blik wordt echt mee de foto ingenomen.
#5 mooie foto, misschien kan wat meer contrast 'm nog wat lekkerder maken, en wellicht was het net ietsje mooier geweest als je het recht van voren had gefotografeerd, i.p.v. een beetje schuin. Wel lekker (redelijk) abstract, en die lijn van boven naar beneden is erg fijn.
#6 lijkt me niet helemaal scherp, en vind ik verder ook vrij weinig interessant, om heel eerlijk te zijn...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40449409
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef djengizz het volgende:
Ben benieuwd wat de menigen hierover zijn. Mij bevalt ie wel
[afbeelding]
Ik word er een beetje draaierig van om heel eerlijk te zijn . Vooral de onderkant van de foto roept dit gevoel op. Het is imho jammer dat het hek niet scherp is, nu lijkt het meer een mislukte foto, terwijl ik 'm zeker beter had gevonden als er iets wel scherp was geweest. Op zich vind ik het niet verkeerd, de kleuren zijn wel fijn.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_40488839
Ik ben wat producten aan het fotograferen.
Nu heb ik deze genomen, maar het plastic reflecteert nogal.

Ik heb een 'knutselopstelling' met twee spotjes en een bureaulamp.
Allen met dimmer en papiertje voor de lamp.

Enig idee hoe ik dit kan verbeteren?
Het liefst met huis, tuin en keukenmiddelen.
pi_40509422

Hoe kan je zo'n foto's verbeteren ?
als je op de markt bent en je wil het fruit mooi vastleggen
pi_40514269
Hier 2 foto's waarbij ik het gevoel heb dat ze beter gemaakt moeten kunnen worden.. maar wat?

zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:49:10 #96
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_40526151
1 croppen, misschien zelfs naar portrait stand. stuk van links af halen wat mij betreft iig en contrast/levels om je kleuren wat levendiger te krijgen.

2 flink spelen met contrast en levels en er is iets aan de horizon wat niet lekker weg kijkt. blijft het de vraag of het een goede foto is, wat mij betreft is het te druk/ te veel te zien....
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
pi_40557518
Bedankt voor het commentaar Astrid. Die tweede is idd te druk, ik vind het ook lastig om iets weg te halen om dat te veranderen. Ik wilde vooral laten zien hoe ontzettend stijl die straat loopt, en dat vind ik ook redelijk gelukt, alleen geen mooie foto..
pi_40840660
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:15 schreef Elefes het volgende:
Vandaag op pad geweest:

#1:
[afbeelding]

#2:
[afbeelding]

#3:
[afbeelding]
Woon jij in Stein toevallig???
pi_40844863
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:38 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs104.xs.to/xs104/06316/ddffgrhhrd.JPG]afbeelding][/url]
Hoe kan je zo'n foto's verbeteren ?
als je op de markt bent en je wil het fruit mooi vastleggen
Ik vind dit gewoon een coole tomatenfoto Zou eigenlijk niet weten wat je nog zou moeten verbeteren wat dit betreft..
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef stimmerx het volgende:
Hier 2 foto's waarbij ik het gevoel heb dat ze beter gemaakt moeten kunnen worden.. maar wat?

[afbeelding]
De eerste foto zou ik de bloem iets meer in beeld nemen, nu staat hij een beetje aan de zijkant weggestopt als het ware. Maak die bloem het onderwerp van de foto (maar zet 'm niet in het midden, maar op ongeveer 1/3 van het beeld, volgens de gulden snede, dat is vaak (niet altijd!) mooier).
Achtergrond lekker wazig houden zoals je nu al hebt, of nog waziger, en je krijgt een fijne plaat .
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef santax het volgende:

[..]

Woon jij in Stein toevallig???
Nee .
pi_40844952
Mijn fout, ik meende ons paterskasteeltje te herkennen in de foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')