quote:
Ik heb niet zoveel met auto's
![]()
Maar op zich wel een leuke serie. #2, 3, 4 en 5 vind ik de besten.
#1 vind ik een beetje recht-toe-recht-aan, niet heel interessant (ook werkt het weer niet mee).
#2 vind ik de mooiste, een leuk perspectief en een fijne vlakverdeling/compositie. Wel had ik een iets groter diafragma gekozen, zodat de achtergrond nog wat onscherper zou zijn. Wellicht kun je dit nog een beetje nabewerken
![]()
.
#3 geeft wel een leuk detail, ook hier had de scherptediepte van mij iets kleiner gemogen zodat je meer de aandacht ergens op legt.
#4 jammer van het gebouw op de achtergrond (... maar er is niet veel waar photoshop niet achteraf nog wat aan kan doen
![]()
), het stoort een beetje omdat het als het ware in het verlengde van de auto ligt. Verder wel een goed standpunt, je blik wordt echt mee de foto ingenomen.
#5 mooie foto, misschien kan wat meer contrast 'm nog wat lekkerder maken, en wellicht was het net ietsje mooier geweest als je het recht van voren had gefotografeerd, i.p.v. een beetje schuin. Wel lekker (redelijk) abstract, en die lijn van boven naar beneden is erg fijn.
#6 lijkt me niet helemaal scherp, en vind ik verder ook vrij weinig interessant, om heel eerlijk te zijn...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.