totaal geen verstand van eigenlijk, ze is gewoon heel wijsquote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef Sugar het volgende:
Ja, Maria zegt het soms namelijk. Het verbaasde mij ook. "Ik ga sjlapuh", "ïk bij op bank". Vind ik ook vroeg.
Woensdag kan ik je daar meer over vertellen Sugarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef Sugar het volgende:
Zeggen jullie kindjes eigenlijk al "ik"? Wanneer doen ze dat ongeveer?
Bar, hadden jullie nu nog iets gedaan met Thijs en KNO?
ja, vooral BV (ze wou de hele dag wel lurken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef poemojn het volgende:
Drinken = bv Bix? Dan hoeft ORS in principe nl niet. 'Infuusje' bv voldoet gewoonlijk wel.
quote:Myrthe had vandaag haar eerste vijfwoordzinnetje met lidwoorden (ja, daar is de slab).Ze is ook steeds bezig met meervoudsvormen (geites, gaapes, gogels, etc). Zo leuk en zo snel als dat ineens kan gaan!
dat was ook vóór er redelijk gedronken werd, ze had alles er steeds in grote golven weer uitgespuugd, dus ik begon me wat zorgen te maken. maar later bleef 't er gelukkig wel in.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:26 schreef Belana het volgende:
sowieso hoeft ORS toch niet als er redelijk gedronken wordtIk vind dat daar altijd zo snel naar gegrepen wordt?
Ik hoop wel dat Anna snel weer opknapt, zeker spugen vind ik heel zielig bij die kleintjes.
Nee, Toystoryquote:
ja dat is een lief liedje. Wij zingen meestal weer een andere variant:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:55 schreef dutchie het volgende:
Poemojn, ken je Olifantje in het Bos niet? Gaat op de maat van Kortjakje. En in de oorspronkelijke versie moet het olifantje zijn mama dus juist niet loslaten.
echt enorm veel kinderliedjes zijn er met die melodie. schaapje schaapje heb je witte wol is bijv. ook op die melodie, en div slaapliedjes die wij (met muziekje) in boekjes hebben staan ook. ik word er soms gek van.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef TearSong het volgende:
ja dat is een lief liedje. Wij zingen meestal weer een andere variant:
jongens, meisjes, aan de kant
want daar komt de olifant
grote poten, grote oren
en een lange slurf van voren
jongens, meisjes, aan de kant
want daar komt de olifant
Zelfde melodie dus
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:57 schreef E.T. het volgende:
Mijn dochter studeert voor 'malle eppo' ..
ze loopt in d'r blote kont maar had een oude muts gevonden (te klein) en die op d'r hoofd gezet.
In deze lachwekkende outfit, probeerde mevrouw een onderbroek aan te trekken maar ze propte 2 benen in 1 pijp.
Dus: je kind staat met 2 benen in een onderbroekpijp halverwege d'r knieen en kont, een te kleine muts op d'r kop en een verbaasde uitdrukking op d'r gezicht "lukt niet?"
Helaas geen tijd om foto-toestel te halen beneden, maar wij hebben echt smakelijk gelachen.
en nee, als 't zo verteld wordt is het lang zo leuk niet als dat 't er irl uitzag
Ze was bloedserieusquote:
jolie drinkt best veel inderdaad luchtbel..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:27 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat klinkt niet als veel denk ik.
Jolie heeft lijkt het wel altijd dorst. Ze drinkt s ochtends en s middags een bekertje melk, ze drinkt over de hele dag meestal twee van die spa blauw flesjes leeg. Na het eten of als ze van de oppas thuiskomt drinkt ze thuis een beker verse sap en ze drinkt denk ik nog wel twee bekers met limonade op een dag. Ik merk dat ze steeds vaker komt met 'even wat drinken hoor' vroeg me gewoon af wat normaal is.
ja, haha hoelang duurt zo'n terugval in hemelsnaam? hier volgens mij tot anna zindelijk is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef poemojn het volgende:
Met terugval als ze zien dat de baby steeds aandacht & een schone luier krijgt![]()
Kyllian alweer vier jaar man! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:42 schreef babyfeet het volgende:
ja morgen vieren we het echt
hij krijgt allemaal kleine cadeautjes hij is veel blijer met veel dan een groot.
en schoenen maar die heeft hij vandaag al gehad
die andere waren echt te klein (hij heeft nu al maat 28)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, haha hoelang duurt zo'n terugval in hemelsnaam? hier volgens mij tot anna zindelijk is.
djulian grapjas!
Hier gaat dat ook zo, geen geouwehoer, gewoon even haren wassen. En wel vaker dan 1x in de 10-14 dagenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef jessie het volgende:
En ik ga verder geen hele trukendoos uit de kast halen omdat haren wassen een gewoon iets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |