Hier maar even een update, ben al veels te lang niet langs geweest, van Morgaine. Ze zit nu op een stoelverhoging ipv de kinderstoel aangezien ze via de keukenstoel op de keukentafel en zo haar kinderstoel in kroop en ik de komende maanden alleen met haar ben en ook wel eens moet douchen. Kinderstoel is nu dus naar zolder verhuisd. Ze trekt constant haar kleding uit, toekomstige stripper??, en wil steeds op het potje. Heeft eergisteren 2 keer op het potje gepoept en het was dat ik onder de douche stond vanmorgen en ze zelf haar romper en luier niet uitkreeg anders had ze ook vanmorgen op het potje gepoept. Ze wil zelf eten, zelf der schoenen aan en uit doen en vindt kleuren geweldig. Zo geweldig dat ik gisteren tijdens mijn schoonmaakronde zag dat ze de televisie (niet het beeld maar de kast) had groen had gekleurd
![]()
Verders mist ze haar papa heel erg en iedere keer als de buitendeur opengaat roept ze om papa. En haar wereld draait om mij, ik mag nergens heen zonder haar. Gelukkig is het geen drama om haar bij oma en de creche achter te laten en lijkt het er op dat we de eenkennigheidsfase voorbij zijn. We zitten nu wel in de drakenfase, alles is NEE en ieder kind dat maar verkeerd kijkt kan een klap krijgen.
En dan nog even over het eten en drinken, 's morgens krijgt ze bij mij in bed een grote fles melk, daarna voor de televisie 2 boterhammen en een beker limonade (meestal laat ze die staan), dan rond 10.00 uur meestal een stuk fruit en wat te drinken, om 12.00 uur 2 boterhammen en om 15.00 uur fruit of lekkers met drinken, 17.00 uur avondeten en toetje. Daarna nog meestal wat drinken en een koekje en dan is het bedtijd.