abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 mei 2006 @ 14:03:24 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38082968
Gelukkig maar dat er geen breuk of ontwrichting zit. Hopelijk valt het mee verder. Kanjer hoor, die dame van jou
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38083204
Fijn dat ze 'm niet gebroken heeft.. en nu afwachten dus wanneer ze haar arm weer gebruikt.

Sugar misschien heb je hier nog iets aan: http://www.babycenter.com(...)velopment/11738.html
of http://www.childdevelopme(...)ge_development.shtml
  maandag 22 mei 2006 @ 15:36:46 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_38086302
Ow gelukkig geen breuk Rottdog, maar het blijft vervelend als ze hem niet gebruikt, ik hoop dat het snel opknapt.
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 mei 2006 @ 15:37:58 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_38086354
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef Sugar het volgende:
Ja, Maria zegt het soms namelijk. Het verbaasde mij ook. "Ik ga sjlapuh", "ïk bij op bank". Vind ik ook vroeg.
totaal geen verstand van eigenlijk, ze is gewoon heel wijs
stormy waters...
sailin'
pi_38087896
goh, stom is dat hoe snel je dingen vergeet. Piet heeft ook een hele tijd in de 3e persoon gesproken, maar zegt inmiddels alweer een hele tijd 'ik'. maar vanaf wanneer precies? geen ideee!

als anna tegenwoordig 'anna!' zegt, dan is 't meestal op zo'n waarschuwende toon, als ze iets doet wat niet mag. wel handig voor mij, weet ik meteen dat ze streken aan 't uithalen is.
pi_38089174
Handig zo'n kleintje dat zich zelf verlinkt. Isis word altijd heel stilletjes als ze iets doet wat niet mag. Behalve vandaag.... Ze heeft het knopje van de tv ontdekt en daar had ze de grootste lol om , vind het zelf persoonlijk wel wat minder
  maandag 22 mei 2006 @ 21:17:55 #157
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38099570
Het is een wonder, het is een wonder

Waarschijnlijk zijn we Jomanda blijkbaar tegen gekomen vandaag Zoë haar arm is wonderbaarlijk herstelt. Ze doet er dus weer alles mee en ze is gewoon weer als vanouds mijn wieffie
pi_38100018
Dat is lekker Rottdog!!!

Djulian groeit te snel, zeiden we gister ng heel leuk dat hij niet bij de deurklinken kan toen hij bij mijn ouders de deuren open bleef doen, vannacht is hij volgens mij een 2 cm gegroeid want hij kan er nu ineens wel bij tewijl die van ons hoger zijn dan die van mijn ouders
  maandag 22 mei 2006 @ 21:38:04 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_38100670
gelukkig maar rottdog!!
stormy waters...
sailin'
pi_38100893
Yay, Zoe wat lekker zeg
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38105768
fijn rottdog!

anna was vandaag nog flink ziek, wilde eigenlijk niks als bij me hangen. vanochtend ook nog erg overgegeven, rest van de dag niet meer maar ze heeft dan ook nauwelijks meer gegeten. wel redelijk wat gedronken. ik heb ook nog geprobeerd om haar wat ORS te geven maar dat vond ze erg vies dus dat lukte niet zo. nou ja, alles bij elkaar heeft ze vandaag wel genoeg vocht binnen gekregen denk ik.
pi_38105911
Drinken = bv Bix? Dan hoeft ORS in principe nl niet. 'Infuusje' bv voldoet gewoonlijk wel.
Anna, beterschap!

Fijn dat Zoë weer beide armen gebruikt! Toch een opluchting zeker

Myrthe had vandaag haar eerste vijfwoordzinnetje met lidwoorden (ja, daar is de slab). Ze is ook steeds bezig met meervoudsvormen (geites, gaapes, gogels, etc). Zo leuk en zo snel als dat ineens kan gaan!
  maandag 22 mei 2006 @ 23:24:13 #163
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38106197
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef Sugar het volgende:
Zeggen jullie kindjes eigenlijk al "ik"? Wanneer doen ze dat ongeveer?

Bar, hadden jullie nu nog iets gedaan met Thijs en KNO?
Woensdag kan ik je daar meer over vertellen Sugar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38106609
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef poemojn het volgende:
Drinken = bv Bix? Dan hoeft ORS in principe nl niet. 'Infuusje' bv voldoet gewoonlijk wel.
ja, vooral BV (ze wou de hele dag wel lurken. ) en wat (slappe) limonade (roosvicee).
quote:
Myrthe had vandaag haar eerste vijfwoordzinnetje met lidwoorden (ja, daar is de slab). Ze is ook steeds bezig met meervoudsvormen (geites, gaapes, gogels, etc). Zo leuk en zo snel als dat ineens kan gaan!
knap zeg!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 07:26:15 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_38111312
sowieso hoeft ORS toch niet als er redelijk gedronken wordt Ik vind dat daar altijd zo snel naar gegrepen wordt?

Ik hoop wel dat Anna snel weer opknapt, zeker spugen vind ik heel zielig bij die kleintjes.
stormy waters...
sailin'
pi_38111518
Volgens mij hoef je ORS alleen te geven als er idd. te weinig gedronken word of als de diarree zeer heftig is (dus echt waterig en vaak).
Maar het kan denk ik weinig kwaad als er (te) snel naar gegrepen word , zitten alleen wat mineralen en zouten in. En kleintjes drogen toch sneller uit dan een volwassene.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:02:31 #167
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38111521
Hè getver Anna nog steeds ziek. Wat dat ORS betreft, ben het gedeeltelijk met Belana eens. Niet dat er te snel naar gegrepen wordt, maar het kan natuurlijk wel dat kinderen er helemaal een afkeer van krijgen. Lekker is anders natuurlijk.

Léon kan bijna Olifantje in het Bos helemaal zingen.
"Ojifantje in bos,
laat je mama los.
Andus jaak je *mompelmurmel* kijt.
En *murmel* kjijg je later spijt.
Ojifantje in bos,
laat je mama los."

Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:07:42 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_38111561
wat lief dutch
stormy waters...
sailin'
pi_38111589
ORS deden we hier door de limonade heen , Isis drinkt het dan zonder problemen (lijkt zelfs alsof ze het dan lekker vind).

Léon wat goed zeg!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:51:44 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_38112085
poemojn? jij vind ten slotte altijd een hoop Ik ben op zoek naar info over het gehuegen van peuters. Ik ben sosm zo verbaasd namelijk wat Liam allemaal onthoudt.
Zoals net... na een hele tijd wil ie met zijn stofzuigertje spelen. zegt ie ineens: heb van sebas gekegen he? was cadootje, hebbe uittepakt.
En dat klopt dus... hij heeft hem voor zijn verjaardag gekregen in januari
en het is niet alsof ik hem dat dagelijks verteld heb
Dus nu ben ik nieuwsgierig, maar ik kan zo snel niks vinden
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 mei 2006 @ 08:56:03 #171
61800 Rottdog
pi_38112175
Anna snel beter worden hoor

Leon

Hier is het hoofd, schouders, knie en teen als liedje enorm in trek.

Hier echt wel een grote opluchting dat het allemaal werr goed gaat met mijn kleine tantetje
pi_38112862
Isis heeft door hoe ze zelf van haar snotjes af kan komen...
En dan natuurlijk niet netjes in een zakdoekje ofzo.... Nee ze gaat gewoon heel hard via haar neus uit ademen en veegt vervolgens haar neusje af aan de bank
pi_38113646
Isis

Wat leuk van Leon! Ik ken het liedje niet maar het klinkt vast heel lief

Ik dacht dat 't redelijk normaal is dat kinderen rond de twee jaar zich dingen kunnen herinneren van een paar maanden eerder Belana (daarom winnen ze ook met memory als ze oud genoeg zijn om het te kunnen spelen ). Ze selecteren nog niet echt wat ze wel/niet willen onthouden zoals volwassenen wel doen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:59:09 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_38113695
ik heb ook niet het idee dat ik een wonderkind heb hoor maar ik weet er weinig vanaf, was nieuwsgierig.
stormy waters...
sailin'
pi_38113786
Er zal best variatie zijn in wat een kind kan onthouden op een bepaalde leeftijd maar dat weet ik verder niet. In elk geval leuk voor Sebas dat Liam dat nog weet.
pi_38115073
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:26 schreef Belana het volgende:
sowieso hoeft ORS toch niet als er redelijk gedronken wordt Ik vind dat daar altijd zo snel naar gegrepen wordt?

Ik hoop wel dat Anna snel weer opknapt, zeker spugen vind ik heel zielig bij die kleintjes.
dat was ook vóór er redelijk gedronken werd, ze had alles er steeds in grote golven weer uitgespuugd, dus ik begon me wat zorgen te maken. maar later bleef 't er gelukkig wel in.

inmiddels ben ik helaas zelf geveld door 'tzelfde virus, blehgk!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:55:52 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38115330
Hè Bix... Beterschap!

Poemojn, ken je Olifantje in het Bos niet? Gaat op de maat van Kortjakje. En in de oorspronkelijke versie moet het olifantje zijn mama dus juist niet loslaten.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:04:39 #178
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38115561
He bah Bix, beterschap daar.

Jolie heeft nog steeds een beetje last van d'r keel. Ze eet alleen maar vloeibare dingen, zielig. Vanochtend was ze in mijn bed gaan liggen en toen ik erbij wilde gaan liggen zei; kom je doen? Ik zei dat ik ook in het bed wilde liggen en dat ze een stukje moest opschuiven, krijg ik als antwoord; weinig kans mama.

Hoeveel drinken jullie kinderen ongeveer op een dag?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:10:36 #179
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38115751
Jolie
Tom drinkt ongeveer 1,5 beker melk en zo`n 150 ml limonade op een dag. Niet bijster veel dus
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:27:33 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38116370
Nee dat klinkt niet als veel denk ik.

Jolie heeft lijkt het wel altijd dorst. Ze drinkt s ochtends en s middags een bekertje melk, ze drinkt over de hele dag meestal twee van die spa blauw flesjes leeg. Na het eten of als ze van de oppas thuiskomt drinkt ze thuis een beker verse sap en ze drinkt denk ik nog wel twee bekers met limonade op een dag. Ik merk dat ze steeds vaker komt met 'even wat drinken hoor' vroeg me gewoon af wat normaal is.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:31:57 #181
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38116515
Dat is volgens mij best veel ja.
Maar ja, als ze gewoon poept, dus niet heel waterig, zal het toch niet té veel zijn?
Misschien is het ook eerder gewenning dan dat ze cht dorst heeft? Een soort bezigheidstherapie ofzo?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:36:41 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38116680
Ja zoiets heb ik ook wel eens gedacht maar ze staat tijdens een spel ook vaak op om even wat te drinken en het gaat echt zo 'kloek kloek kloek weg' Ik had er zelf nooit zo over nagedacht maar de oppas begon er ook weer over. Ze heeft trouwens altijd hele zielige harde om van te janken poep, dus daar helpt het helaas niet voor
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:39:38 #183
61800 Rottdog
pi_38116772
Zoë is ook een hele goede drinker en krijgt het ook de hele dag door, we zitten nu al op 3 Avent bekers en ze krijgt zo bij het eten een beker yogi.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 11:55:56 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38117270
LB, hoe eet ze verder dan? Gaat het niet ten koste van haar eetlust?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:05:08 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38117572
Gewoon denk ik. s morgens melk, tegen 11 uur fruit, voor of na het slapen een boterham, avondeten (meestal twee keer opscheppen) bij de oppas thuis koek tussendoor, thuis hebben we geen koek maar soms een doosje krentjes of een waterijsje.

Ik dacht eerst dat het misschien kwam doordat het bij ons thuis meestal een beetje benauwd is maar ja bij de oppas doet ze hetzelfde.
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2006 @ 12:14:39 #186
81992 Githa
pi_38117943
Jordy drinkt ook zoveel. Hij komt er zelf om vragen dus neem ik aan dat hij het nodig heeft.
Hij eet, poept en plast prima dus ik maak er niet zo'n probleem van.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:16:37 #187
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_38118019
[edit]

[ Bericht 92% gewijzigd door BE op 23-05-2006 14:14:20 ]
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:09:47 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38121789
anna beterschap! djulian boefje dat wordt dus oppassen hier over anderhalve week
luchtbel, ik dronk als dreumesje ook heel veel, misschien een idee om te laten testen op kindersuiker is niets ergs hoefde geen spuiten of tabletten alleen heel voorzichtig met suiker en daardoor was die grote behoefte aan drinken ook veel minder. Al krijgt ze denk ik weinig van suiker binnen maar misschien wel iets om in het achterhoofd te houden.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:42:41 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38123056
Nou LB, dan lijkt het me niet zo erg. Zo lang niet ten koste gaat van haar eetlust is het prima toch?
Iemand zei me wel een keer dat als het extreem veel was (maar ja wat is extreem) dat het ook een indicatie van suikerziekte kan zijn. Maar net wat ik zeg, wat is extreem veel?
pi_38124805
Hier maar even een update, ben al veels te lang niet langs geweest, van Morgaine. Ze zit nu op een stoelverhoging ipv de kinderstoel aangezien ze via de keukenstoel op de keukentafel en zo haar kinderstoel in kroop en ik de komende maanden alleen met haar ben en ook wel eens moet douchen. Kinderstoel is nu dus naar zolder verhuisd. Ze trekt constant haar kleding uit, toekomstige stripper??, en wil steeds op het potje. Heeft eergisteren 2 keer op het potje gepoept en het was dat ik onder de douche stond vanmorgen en ze zelf haar romper en luier niet uitkreeg anders had ze ook vanmorgen op het potje gepoept. Ze wil zelf eten, zelf der schoenen aan en uit doen en vindt kleuren geweldig. Zo geweldig dat ik gisteren tijdens mijn schoonmaakronde zag dat ze de televisie (niet het beeld maar de kast) had groen had gekleurd Verders mist ze haar papa heel erg en iedere keer als de buitendeur opengaat roept ze om papa. En haar wereld draait om mij, ik mag nergens heen zonder haar. Gelukkig is het geen drama om haar bij oma en de creche achter te laten en lijkt het er op dat we de eenkennigheidsfase voorbij zijn. We zitten nu wel in de drakenfase, alles is NEE en ieder kind dat maar verkeerd kijkt kan een klap krijgen.

En dan nog even over het eten en drinken, 's morgens krijgt ze bij mij in bed een grote fles melk, daarna voor de televisie 2 boterhammen en een beker limonade (meestal laat ze die staan), dan rond 10.00 uur meestal een stuk fruit en wat te drinken, om 12.00 uur 2 boterhammen en om 15.00 uur fruit of lekkers met drinken, 17.00 uur avondeten en toetje. Daarna nog meestal wat drinken en een koekje en dan is het bedtijd.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:09:02 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_38126406
lijkt me moeilijk om te zien dat ze haar papa mist...
Verder doet ze het lekker zeg! lekker wijfie
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:03:37 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_38128620
hadden we het hier niet over "ik" zeggen... zegt Liam net: Ik kan vliegen!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:46:31 #193
30488 coolbabe
My little pwny
pi_38130052
Liam
pi_38133520
Ja het is wel hartbrekend om te zien dat ze papa mist. Hopelijk is ze er een beetje snel over heen. Kan ze straks weer wennen als hij terug is.
pi_38159035
speciaal voor Sugar
Vanmorgen cb bezoek en verwijs brief meegekregen, eerst nog even langs de huisarts donderdag 1 juni, mede vanwege de pufjes die Thijs krijgt nog een keer in de oortjes kijken, aan het linkeroortje zit idd iets niet helemaal lekker...
En dan word ik doorverwezen naar de kno arts en het kan idd zoals ik al d8 met elkaar in verbinding staan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38159564
faja lobi, het lijkt me erg moeilijk. ook en niet in de laatste plaats voor jouzelf. sterkte ermee! en ik moest wel lachen om haar zelf-acties en kleur-hobby.

liam: knap!

en bar, fijn dat er in ieder geval goed naar gekeken wordt nu.

anna is weer aardig de oude, zelf ben ik nog erg slapjes.

luchbel & githa, dat vind ik ook wel heel veel drinken op een dag! misschien toch eens laten nakijken op suikerspiegel inderdaad? en dat 'weinig kans!'
pi_38161565
Liam :d te veel superman gekeken?

LB ik kan het niet vergelijken maar ze drinkt meer dan Myrthe iig Volgens deze site moet een peuter een halve tot een hele liter drinken per dag.
Ze heeft wel humor
Oja, we hadden het pas over boeken, en deze serie vindt Myrthe ook vreselijk leuk: eendje Kiki. Wel een aanrader.

Fijn dat het met Anna beter gaat, en zelf ook beterschap Bix!

Sterkte Faja..

Succes ermee Bar! Wel vrij snel al die afspraak gelukkig.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:30:05 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_38162293
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:12 schreef poemojn het volgende:
Liam :d te veel superman gekeken?
Nee, Toystory

hij maakt er een heel spel van, hij zegt dan: ik kan vliegen
en dan moet ik zeggen: nee je kan niet vliegen waarop hij dan weer kan zeggen Ik kan WEL vliegen!

Dat doen ze in die film ook, buzz lightyear denkt dat ie kan vliegen
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 mei 2006 @ 14:45:45 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38162905
Volgens mij is een liter drinken ongeveer de norm, LB. Als ze echt veel meer drinkt misschien toch maar even na laten kijken. En in elk geval zorgen dat het 'extra' drinken uit water bestaat, buiten de normale hoeveelheden vruchtensap en melk om.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38164786
Hier 2 zieke mensjes. Isis is sinds gisteren verkouden/grieperig (de vorige keer was dat ook zo de dag na de enting , dus ik hou mijn hart vast). en heeft gisteren voor het eerst in dr leventje overgegeven. Daarnaast voel ik mezelf dus al een tijdje niet jovel en ben ik nu ook meteen verkouden/grieperig. Gelukkig vermaakt Isis zich zelf erg goed en hoef ik weinig achter dr aan te hobbelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')