Ga ze sparen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef daeri het volgende:
[..]
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..![]()
Wow!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom was die van mij agressief?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef daeri het volgende:
[..]
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..![]()
Op je blote voeten in de trein naar de wc?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef Sandertje21 het volgende:
En ik was op mn blote voeten, dus dan vind ik doodtrappen geen optie.
Misschien kwam hij net uit de neogenic recombinator.quote:
duuuhhhh, dat beestje zat daar lekker te chillen, kom jij ineens zijn plekje verstoren door er een putlucht op te hangenquote:
wat voor spin is dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
idd, gelukkig heb je die hier niet!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
gelukkig was het geen brown recluse spider!
beter kijken in mn fotoboek volgende keer..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ga ze sparen.
Zo lang ze maar niet op mijn kamer komen.
EDIT: En jij bent een meid van 1719, jij moet spinnen ook eng vinden.
Ik was gewoon thuis.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Op je blote voeten in de trein naar de wc?
Met deze topic heb je ervoor gezorgd dat niemand nog respect voor je heeft.
Haha! Ik las ook gewoon 19, in je profiel trouwens, maar toch typte ik 17.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:40 schreef daeri het volgende:
[..]
beter kijken in mn fotoboek volgende keer..![]()
nahhhquote:Op maandag 15 mei 2006 00:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
Haha! Ik las ook gewoon 19, in je profiel trouwens, maar toch typte ik 17.Heb het al geedit. Neemt niet weg dat je toch bang moet zijn.
klopt!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
kan je nagaan dat die spinnen nooit alleen zijn ! Altijd met zn tweeen !
wat gaat die ander nu dan doen, die is wel remi nu????quote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
Inderdaad.. heb er ook een keer twee op me kamer gehad. Ze gepakt en uit huis gegooidquote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Zat je weer aan de drugs?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |