Die geloofden me niet, ik ben op het eerstvolgende station overgedragen aan de spoorwegpolitie.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef L-IS het volgende:
hoe reageerden de reizigers?
Juist, dat is gewoon te ranzig voor woordenquote:
Heb je em een harde klap gegeven?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:14 schreef Byte_Me het volgende:
waar staat dat ie in de trein zat?
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zat in de trein.
Jonh dies nep, dat zie je zoquote:
Zn pootjes waren wel wat kleiner.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en daarna de stukjes spin tussen je tenen vandaan peuteren zekerquote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Het was ook zo moeilijk om je voet 3 cm op te tillen en deze neer te zetten op de spin
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo een was het er, ik schrok me de tering.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Wat plee papier trop gooien ?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en daarna de stukjes spin tussen je tenen vandaan peuteren zekerzeker alstie groot is, komt dr allemaal van die shit uit dat beest, blijftie extra goed plakken
gewoon n huisspin, en die zijn best lief..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zo een was het er, ik schrok me de tering.
Een huisspin.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet als het beest op je voeten afstormt op een moment dat je het niet verwacht, en je er ook echt niet op zit te wachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef daeri het volgende:
[..]
gewoon n huisspin, en die zijn best lief..![]()
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef Guilin het volgende:
[..]
Een huisspin.
Als je een huis in Afrika hebt misschien.
Ga ze sparen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef daeri het volgende:
[..]
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..![]()
Wow!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom was die van mij agressief?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef daeri het volgende:
[..]
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..![]()
Op je blote voeten in de trein naar de wc?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef Sandertje21 het volgende:
En ik was op mn blote voeten, dus dan vind ik doodtrappen geen optie.
Misschien kwam hij net uit de neogenic recombinator.quote:
duuuhhhh, dat beestje zat daar lekker te chillen, kom jij ineens zijn plekje verstoren door er een putlucht op te hangenquote:
wat voor spin is dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
[afbeelding]
idd, gelukkig heb je die hier niet!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
gelukkig was het geen brown recluse spider!
beter kijken in mn fotoboek volgende keer..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:31 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ga ze sparen.
Zo lang ze maar niet op mijn kamer komen.
EDIT: En jij bent een meid van 1719, jij moet spinnen ook eng vinden.
Ik was gewoon thuis.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Op je blote voeten in de trein naar de wc?
Met deze topic heb je ervoor gezorgd dat niemand nog respect voor je heeft.
Haha! Ik las ook gewoon 19, in je profiel trouwens, maar toch typte ik 17.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:40 schreef daeri het volgende:
[..]
beter kijken in mn fotoboek volgende keer..![]()
nahhhquote:Op maandag 15 mei 2006 00:43 schreef Guilin het volgende:
[..]
Haha! Ik las ook gewoon 19, in je profiel trouwens, maar toch typte ik 17.Heb het al geedit. Neemt niet weg dat je toch bang moet zijn.
klopt!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
kan je nagaan dat die spinnen nooit alleen zijn ! Altijd met zn tweeen !
wat gaat die ander nu dan doen, die is wel remi nu????quote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
Inderdaad.. heb er ook een keer twee op me kamer gehad. Ze gepakt en uit huis gegooidquote:Op maandag 15 mei 2006 00:52 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Zat je weer aan de drugs?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |