Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
Dikke fout van Shaq. Zien we hem toch nog in de tweede helft.
Hij speelt een beetje kiekeboe, hij's onzichtbaar al een tijd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.
XL... als ik denk wat jij denkt...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
SF, XL of XXL?
Ok, ik ga morgen even langs MC Sports, zit vlakbij m'n werk.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
XL... als ik denk wat jij denkt...
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef J-Will het volgende:
Wie wil er voor mij een mooie J-Will icon maken? tvp dus
Maar toen was ie nog echt spectaculair.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...
Ja toen ook, maar wel vaak iets teveel van het goede.quote:
Darko.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef J-Will het volgende:
Ik vind het geweldig om te zien... welke andere speler op DIT moment in de league heeft er zoveel prachtige assists neergezet? Honestly...
Hoeveel ben je aangekomen sinds je in de VS woont?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Whopper Jr. voor $1.
Die gaan we morgen even proberen.
Niks.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen sinds je in de VS woont?
De Amerikaanse keuken schijnt niet echt uitmuntend te zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks.
Waarom eigenlijk?in Nederland kan je ook dik worden hoor.
Fastfood ketens niet nee.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Amerikaanse keuken schijnt niet echt uitmuntend te zijn.
Het is meestal wat simpeler dan in Europa, maar wel fijn...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Fastfood ketens niet nee.
Er zijn genoeg echte restaurants waar 't eten erg goed is, zul je straks zelf wel zien.
Ik heb even een paar icons voor je gemaaktquote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Als ze bij de Maccie D fatsoenlijke hambie's hadden voor minder dan een euro zou ik minstens 5 kg zwaarder zijn denk ik
Dat is juist het grappige, alles wat je daar hebt heb je hier ook. Immigratieland bij uitstek dus ook veel verschillende keukens.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het is meestal wat simpeler dan in Europa, maar wel fijn...
3-1, dat is ook fijn![]()
show me show mequote:Op maandag 15 mei 2006 00:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb even een paar icons voor je gemaakt
Om de zoveel tijd verander ik ook weer... is vaak een beetje sportseizoen afhankelijk... straks weer een Brady/Patriots avatar...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
Ook die van mij maar weer eens aangepast.
Ik hou het alleen nooit lang vol.
't Blijft Michigan brother.quote:
Lansingquote:Op maandag 15 mei 2006 00:32 schreef popolon het volgende:
Vandaar dat ik Magic ook zo mag, he's from Michigan.
Ja, wel een gehucht hoor !!!quote:
Ja dat wel.quote:
Die van jou ook.quote:
Ja hier.quote:Op maandag 15 mei 2006 02:21 schreef Chrishop het volgende:
Nog mensen Suns@Clips aan het kijken?
Nou ja, terug op aarde.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef Zwansen het volgende:
83-67 voor de Pistons. Cavs terug op aarde.
Pistons winnen... Dan kunnen ze de serie thuis afsluiten...quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef Gi1337 het volgende:Go Cavaliers, Go cavaliers
Wat denken jullie ervan vanavond?
[Foto topic] NBA Actiefoto'squote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Stansfield het volgende:
Er was toch ook zo'n topic met mooie nba foto's? die kan ik nergens vinden heeft iemand misschien dat linkje?
quote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef J-Will het volgende:
http://www.theassociationblog.com/
leuk stukje over Sheed
Geweldig idd, ik las dat Detroit 2-0 is als Rasheed een belofte doetquote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef popolon het volgende:
[..]
We're gonna bust their ass. Tomorrow night is the last game here is this building for this year. Now y'all can quote me, put it on the front page, back page whatever. They can send whoever they want to send. I know the crew I think they're going to send. But it don't matter. I know we can do it, and they know we can do it. We know what we've got to do.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:15 schreef popolon het volgende:
Druk op de rest van de Pistons dankzij Sheeds uitspraken.
Moet kunnen zoiets, 't is verre van trashtalk dus 't kan door de beugel.
Ehm... Lebron, dat kan dus niet... als je naar niemand luistert, dan kunnen dat soort uitspraken ook geen motivatie zijn. Immers, je luistert er niet naar, dus je hoort ze niet, dus er is geen motivatie...quote:"Everybody was counting us out," Cavs star LeBron James said. "Even people in our own backyard were counting us out. That's extra motivation for us. We don't listen to nobody."
quote:Bryant to Make TNT Appearance
Kobe Bryant will appear as a guest analyst on Wednesday night's TNT playoff doubleheader, a public follow-up to his text-message battle with TNT analyst Charles Barkley.
Bryant, who will provide in-studio analysis, was irritated when Barkley called him "very selfish" in the wake of the Lakers' 121-90 Game 7 loss to Phoenix in the first round of the playoffs.
Ik ben dat gezever van Sheed wel een beetje zat. Als je jezelf zo goed vindt, laat het dan zien en blijf niet met loze en in herhaling vallende opmerkingen komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Barça![]()
OT: Ik hoop dat de Pistons gehakt maken van de Caveliers...
Het is belangrijker als mensen als Marshall en Varejao een monsterwedstrijd hebben en dat Murray de outside shots kan maken. Als LBJ de enige is met een monstergame en de rest is niet goed, dan is het over en uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:31 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik ben dat gezever van Sheed wel een beetje zat. Als je jezelf zo goed vindt, laat het dan zien en blijf niet met loze en in herhaling vallende opmerkingen komen.
Ik verwacht dat de Pistons vanavond thuis weer dik winnen, maar ik zou het niet erg vinden als Lebron een monsterwedstrijd heeft.
Ach, over LeBron en Kobe. Dat ze beiden te egoïstisch waren en dat daarom ze nooit de FInals zouden halen. LeBron zou alleen maar oog voor de bal hebben en Kobe zou helemaal nooit passen.quote:
5 punten verschil zegt niks.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:08 schreef Jasza het volgende:
Cavs met de lead bij de rust, drama Pistons gaan eruit op deze manier
De opgebrande manier waarop de Pistons spelen des te meer.quote:
Ja och, wel wat teleurstelling in de bar waar we kijken maar goed, ik ben er al overheen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Popolon zal ook wel niet al te blij zijn!![]()
Wel zeer puik gespeeld van de Cavaliers!!![]()
Jij bent de enige die ik dit verlies niet gunquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:36 schreef popolon het volgende:
Hoe het dus niet moet. Part one, two and three.
By the Detroit Pistons.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik dit verlies niet gun![]()
idd, Netjes hoor. Wie had dit vooraf verwacht... Ik nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:58 schreef Robertje het volgende:
Wauw...Cleveland. Wat doe je nu? En nog wel uit.
Idd. Het zal toch niet gebeuren zeg...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:28 schreef Robertje het volgende:
Cavs spelen toch hun volgende wedstrijd thuis?
De druk is bij de Pistons...zeggen ze. Maar de Cavs moeten ook winnen. Ben erg benieuwd. Ga de wedstrijd lekker kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Het zal toch niet gebeuren zeg...
In 2003 stonden ze 3-1 achter tegen de Magic... Dus ze kunnen het best gaan winnen... als de Pistons de volgende wedstrijd weten te winnen, dan kantelt de serie, want dan ligt de druk geheel bij de Caveliers (momentum-changer).quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
In 2004 stond Detroit ook met 3-2 achter tegen de Nets.
Ik heb er een vrij hard hoofd in nu want ze spelen gewoon klote. En Brown staat bekend om aardige veranderingen in een team om het te doen ombuigen, ik heb het Saunders nog niet zien doen.
Moet wel lekker zijn als Heat fan, twee teams die zich kapot vechten en zelf straks lekker fris in de Conf. finals staan.
En SF check je mail ff, de zooi gaat vandaag op de post.
Leuk stukje.quote:Asked where the Cavs' poise was coming from, and why they weren't showing any fear or intimidation, James wondered aloud whether the questioner was serious. His team had taken a detour to St. Louis between Games 4 and 5 to attend the funeral of Larry Hughes' younger brother, and the experience of sharing in the mourning with their teammate had given them a new perspective on what's important. A tough time is not an 0-2 deficit, a tough time is watching a teammate try to comfort his mother as she buried a son who spent only 20 years on this Earth.
"We're all grown men, and this is just basketball," James said. "It's not life and death, and it's not like they're the big bad wolf and we're the three little pigs. We all lace our shoes up the same way."
En in 2005 tegen de Heatquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
In 2004 stond Detroit ook met 3-2 achter tegen de Nets.
Ik heb er een vrij hard hoofd in nu want ze spelen gewoon klote. En Brown staat bekend om aardige veranderingen in een team om het te doen ombuigen, ik heb het Saunders nog niet zien doen.
Moet wel lekker zijn als Heat fan, twee teams die zich kapot vechten en zelf straks lekker fris in de Conf. finals staan.
En SF check je mail ff, de zooi gaat vandaag op de post.
Amerikaanse media.quote:
Goede zaak. Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:56 schreef popolon het volgende:
Terry voor de Mavs suspended, dat is een aderlating.
Ook dat gaat denk ik dus een game 7 worden.
NEW YORK, May 18 – Jason Terry of the Dallas Mavericks has been suspended one game without pay for punching San Antonio’s Michael Finley, it was announced today by Stu Jackson, NBA Senior Vice President Basketball Operations.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:32 schreef Zwansen het volgende:
Bij Phoenix missen ze Amare nu wel zeg.
Maar wat een playoffs.
Wie had dit ooit verwacht. Mischien krijgen we wel Cavs-Heat en Mavs-Clippers als Finals
Kijkcijfers dalen nog steeds.quote:
Hoezo?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je het eerlijk bekijkt is de NCAA college basketball ook vele malen interessanter dan bijv de NBA. Alhoewel deze playoffs wel weer erg spannend zijn.
Niet echt, ik heb het dit jaar bekeken en dit is al een heel hoog niveau. Niet NBA natuurlijk maar anders: Het enthousiasme, de bloedfanatieke fans, de spanning (Best of One), minder commercie etc.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Djensen het volgende:
[..]
Hoezo?!
Met alle respect maar het zijn nog wel de broekies, net zoiets als dat je hierzo naar junioren 1 of de A1 gaat kijken, in plaats van het eerste zegmaar..
Ik denk dat het echt interessant is als je er wat meer "in" zit. Wij hier in ons winderige kikkerlandje krijgen er minder van mee en kunnen ook niet die games downloaden of makkelijk bekijken enzo..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb het dit jaar bekeken en dit is al een heel hoog niveau. Niet NBA natuurlijk maar anders: Het enthousiasme, de bloedfanatieke fans, de spanning (Best of One), minder commercie etc.
Ik geloofde hat pas toen ik het zelf zag, college sports in de VS is 'huge'. De kijkcijfers overtreffen de professionele sporten met gemak.
Tuurlijk, is ook zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt interessant is als je er wat meer "in" zit. Wij hier in ons winderige kikkerlandje krijgen er minder van mee en kunnen ook niet die games downloaden of makkelijk bekijken ofzo..![]()
Het hele systeem in Amerika is daar ook gewoon zo. Waren er hier in Nederland maar colleges, dat je gevraagd werd om daar te komen omdat je lang was en een beetje kon basketballenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo.
Vergeet niet dat juist heel veel mensen een band hebben met de universiteiten die spelen.Dat gaat automatisch dan.
Ik heb tenminste wel een winnaarsmentaliteit waar de gemiddelde Knicks-speler een puntje aan kan zuigen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Same here... niet dat ik kan basketballen of zo... het hele land zou me uitlachen![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb tenminste wel een winnaarsmentaliteit waar de gemiddelde Knicks-speler een puntje aan kan zuigen.
Thanks manquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
Kep een plaatje voor je!
Zijn de Chinezen er ook weer bij?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:47 schreef Robertje het volgende:
Canal+ is wel heel erg oudSport1 heet dat tegenwoordig. Ik zie dat het om 3.00 uur wordt uitgezonden. De wakker gaat vannacht.
Zeker kijken... om 01:00 begint het feest...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Dark_Killah het volgende:
SF vanaaaf cavs kijken? Hoelaat europese tijd komen ze?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Een airball free throw.... omg...
In the end, the team has to execute... TO's zijn niet Saunder's fout en het gebrek aan offensive rebounds ook niet...quote:
True, maar ze creeren ook gewoon geen easy baskets.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In the end, the team has to execute... TO's zijn niet Saunder's fout en het gebrek aan offensive rebounds ook niet...
Dat is wel nasty, alhoewel ik net met nba-live ook al last van hem had op de xbox.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Ben Wallace natuurlijk...
Wel veranderingen aanbrengen en inspelen op de wedstrijd en niet blijven vertrouwen op ervaring. Delfino is beter dan Evans, zeker in defense.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In the end, the team has to execute... TO's zijn niet Saunder's fout en het gebrek aan offensive rebounds ook niet...
Ze waren al afgeschreven hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:49 schreef F1Bas het volgende:
Gefeliciteerd Popo, niet onverwacht natuurlijk.
Weltrusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |