Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
Dikke fout van Shaq. Zien we hem toch nog in de tweede helft.
Hij speelt een beetje kiekeboe, hij's onzichtbaar al een tijd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.
XL... als ik denk wat jij denkt...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
SF, XL of XXL?
Ok, ik ga morgen even langs MC Sports, zit vlakbij m'n werk.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
XL... als ik denk wat jij denkt...
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef J-Will het volgende:
Wie wil er voor mij een mooie J-Will icon maken? tvp dus
Maar toen was ie nog echt spectaculair.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...
Ja toen ook, maar wel vaak iets teveel van het goede.quote:
Darko.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef J-Will het volgende:
Ik vind het geweldig om te zien... welke andere speler op DIT moment in de league heeft er zoveel prachtige assists neergezet? Honestly...
Hoeveel ben je aangekomen sinds je in de VS woont?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Whopper Jr. voor $1.
Die gaan we morgen even proberen.
Niks.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel ben je aangekomen sinds je in de VS woont?
De Amerikaanse keuken schijnt niet echt uitmuntend te zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Niks.
Waarom eigenlijk?in Nederland kan je ook dik worden hoor.
Fastfood ketens niet nee.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Amerikaanse keuken schijnt niet echt uitmuntend te zijn.
Het is meestal wat simpeler dan in Europa, maar wel fijn...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Fastfood ketens niet nee.
Er zijn genoeg echte restaurants waar 't eten erg goed is, zul je straks zelf wel zien.
Ik heb even een paar icons voor je gemaaktquote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef J-Will het volgende:
Als ze bij de Maccie D fatsoenlijke hambie's hadden voor minder dan een euro zou ik minstens 5 kg zwaarder zijn denk ik
Dat is juist het grappige, alles wat je daar hebt heb je hier ook. Immigratieland bij uitstek dus ook veel verschillende keukens.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het is meestal wat simpeler dan in Europa, maar wel fijn...
3-1, dat is ook fijn![]()
show me show mequote:Op maandag 15 mei 2006 00:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb even een paar icons voor je gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |