Ach SBS gaat er dan toch wel uit voor HvN.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Moge Barneveld het maar snel afmaken, zodat 'ie klaar is voor Studio Voetbal.
neu, maren doet niet aan voetbalquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, moeten jullie je avatar trouwens niet oppimpen voor het aanstaande WK?
bijdehandquote:
dat kun je met recht "een beetje" noemenquote:
potentieel modmateriaal.quote:
Yeahninho heeft trouwens deze wel voor me gemaakt:quote:
darttopic is ook verderop hoorquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yeahninho heeft trouwens deze wel voor me gemaakt:
[afbeelding]
maar ik vind de tekst in de rechterbovenhoek niet zo
Ik heb m'n loep niet bij me. Wat staat daar?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
verschijnt om de 10 sec. ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb m'n loep niet bij me. Wat staat daar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe voel jij je vandaag?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef XL het volgende:
Na mijn ietwat late post in het vorige deel ben ik er nu weer vanaf de eerste pagina bij.
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
weet ik mitt, maar hier mogen dit soort dingen ook wel vermeld worden
pfafquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verschijnt om de 10 sec. ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
Ik twijfel of ik het goed leesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVTquote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?
Darts.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?
Best goed. Vanochtend eindelijk nog eens een zondag zonder kater. Vanmiddag in de zon gezeten en tennis gekeken, zojuist lekker gegeten. Zondag zoals het hoortquote:
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVT
Ik ook, en:quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even gekeken, ik moet je gelijk geven.
Wat luister je nu?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef XL het volgende:
[..]
Best goed. Vanochtend eindelijk nog eens een zondag zonder kater. Vanmiddag in de zon gezeten en tennis gekeken, zojuist lekker gegeten. Zondag zoals het hoort
Geen TV?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVT
Onzin is ook wel een goede plek tegenwoordigquote:
Wyclef Jeanquote:
SCDquote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Onzin is ook wel een goede plek tegenwoordig
moeten we weg ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wat luister je nu, Oude Stijl deel 1026!
quote:
Die is me te moeilijk.quote:
Ik onderstreep.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef XL het volgende:
[..]
Die is me te moeilijk.
Ik zet vast eenklaar voor Spooky4u, die zal hier morgenochtend wel weer komen.
Heeft waarschijnlijk ook het hele vorige deel gemist, dus die heeft wat koffie nodig.
Wiens hol?quote:
quote:
Staan de insider-stukken ineens tussen die schaatslogs ofzo, want ik snapte pfap al niet.... rood snap ik ook al niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Aan de rooie Lars!!1111??/
Kruisje was het.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:37 schreef XL het volgende:
[..]
Staan de insider-stukken ineens tussen die schaatslogs ofzo, want ik snapte pfap al niet.... rood snap ik ook al niet.
wat jij wiltquote:
Ja, ik linkte eerst met img-tags naar de printknopquote:Op zondag 14 mei 2006 22:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kruisje was het.
Machtig mooi, daar niet van.
Daar ben ik niet van gediend.quote:
Toen je mod was nog welquote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van gediend. [afbeelding]
Mompelt iets over binnenskamers houden van gevoelige informatie.quote:
zoo 2002 he.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef XL het volgende:
ssssst pfap, mitt en zjroentje gaan een pagina vol chatten.... net als vroeger.... ik voel het....
nu moet het snelquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef XL het volgende:
Al hadden ze daar vroeger natuurlijk wel 2 weken de tijd daarvoor, zonder dat er iemand tussen kwam.
Ah, over hoe goed ze tennisen enzo. Ik houd me al stilquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef XL het volgende:
ssssst pfap, mitt en zjroentje gaan een pagina vol chatten.... net als vroeger.... ik voel het....
heel toevallig zal de eerste ronde van de tennismeet uitkomen op mitt - pfaf, ik voel het.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ah, over hoe goed ze tennisen enzo. Ik houd me al stil [afbeelding]
Phear my l33t backhand skillz!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:47 schreef mitt het volgende:
[..]
heel toevallig zal de eerste ronde van de tennismeet uitkomen op mitt - pfaf, ik voel het.
Godver, ik maakte de stoere-taal grap.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Ik pwn die boemlauwe koekwaus helemaal de pan uit, qua tennis.
You know what I'm saying!
quote:
Ja.quote:
Er zat idd net wat schwung in.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef mitt het volgende:
Compleet iedereen weer weggejaagd ja.
Dit is de doodsteek ....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef XL het volgende:
Hoe zou het met BS zijn?
Ik zet alvast:quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef XL het volgende:
Hoe zou het met BS zijn?
Ik vond deel 30 ook het beste deel tot nu toe!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:28 schreef placebeau het volgende:
Het is lang geleden dat ik nog eens de SC heb teruggelezen, maar bij deze.
drink jij die gare koffie maar op die wequote:
Dat dacht jijquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef XL het volgende:
Gelukkig drinken we hem allemaal gewoon zwart.
nee, doe maar zwartquote:Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef zjroentje het volgende:
Melk en suiker natuurlijk.
Ik ook!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:53 schreef XL het volgende:
Een echte vent drinkt zijn koffie zwart [afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoor morgenvroeg meer over mijn sollicitatie, kan haast niet wachtenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef placebeau het volgende:
Vrijdag mijn eerste sollicitatie voor volgend jaar.
Wir drücken die Däumequote:Op maandag 15 mei 2006 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor morgenvroeg meer over mijn sollicitatie, kan haast niet wachten
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:25 schreef Wombcat het volgende:Hallo
Gaat wel hard met de topics hier tegenwoordig
Ja, zoals hoe koffie te drinkenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]ja we hebben belangrijke zaken te bespreken
hello therequote:Op maandag 15 mei 2006 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]ja we hebben belangrijke zaken te bespreken
Gutenabendquote:
Wo ist mein fahrrad?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gutenabend![]()
Ik oefen vast wat Duits in aanloop naar het WK
quote:
Koffie op het werk is uitermate ranzigquote:Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef komrad het volgende:
ik zit aan de thee, koffietax wel bereikt
wat liefquote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
dan carpool je maar even met me mee Bruce!
niet voor alles kan ik het op dit moment.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef komrad het volgende:
bruce kan jij een overzichtje maken voor een bepaalde topicreeks?
had je het bonnetje nog? dan kon je ruilenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
Hier zijn we al, nou ik ben er achtergekomen dat we gewoon pech hebben gehad met het verdelen van de uitwisselingsstudentes. Vanavond waren ze hier allemaal en er zaten echt een paar
tussen
He Bruce, ga eens posts tellen in het WK-forumquote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Bruce117 het volgende:
@komrad, mijn reactie staat in het betreffende topic
Ja ik ben een drammerd af en toequote:Op maandag 15 mei 2006 23:24 schreef Bruce117 het volgende:
Krijg het vermoeden dat jij er al best wel vele hebt, aangezien dit al je derde verzoek is.
Helaas werkt fok niet in alle gevallen mee.
Om echt complete stats te kunnen maken zullen FA's of eigenlijk breuls of danny moeten helpen.
dagcijfersquote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben een drammerd af en toe![]()
en ik wil ook eens boven Jelle staan
Ga je daar niet stevig in posten dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dagcijfers
en het WK forum zul je ook wel van me winnen ja
ik denk het nietquote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga je daar niet stevig in posten dan?
Er zullen wel meerdere late-night shows komen. o.a. Barend en v Dorpquote:Op maandag 15 mei 2006 23:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk het niet
en je hebt vast al een flinke voorsprong nu
btw, miss wel flink posten als er een late-night show komt
ik kijk niet naar BvDquote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zullen wel meerdere late-night shows komen. o.a. Barend en v Dorp
De NOS zal ook wel een feelgood-programma maken ala Cafe Torino... dus dat zou zomaar eens erg leuk kunnen worden... Monique Velzeboer rijdt morgen alvast aan heb ik gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 23:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zullen wel meerdere late-night shows komen. o.a. Barend en v Dorp
Hebben jullie die?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:18 schreef zjroentje het volgende:
Afspraak met een vrouwelijke studentenassistent dadelijk. Het moet niet gekker worden hier ....
Altijd al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef zjroentje het volgende:
He, sinds wanneer beweegt jouw ei?
Een spookje!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Wie of wat opent het eigenlijk?
Het is ook wel een goed programma, maar het werkt ff niet mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
Maple is tof trouwens.Al mag 'Simplify' wel eens wat beter werken.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is ook wel een goed programma, maar het werkt ff niet mee.
Ik typte net ook gewoon idd ipv inderdaad in m'n verslag.
Ik ken dus iemand die echt zo heet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:45 schreef zjroentje het volgende:
Ja Erwin, hoe is het weer?
Ik ook, maar we noemen hem anders.quote:
Het is ook zo'n on-Nederlandse naam hè, pfaf?quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef zjroentje het volgende:
Genoeg onzin, ik ga naarMaartje
. Althans, dat hoop ik dan...
ik word geacht dit soort dingen door te spelen naar mevr. zjroentje.quote:
te laatquote:
Ik bewaar hem voor de zekerheid voor thuis, hier zitten veel te veel ogen mijn scherm in te staren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:08 schreef zjroentje het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/kournikova/
Caramba!
Maplequote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een spookje! [afbeelding]
Maple is tof trouwens.Al mag 'Simplify' wel eens wat beter werken.
Hoe is het met mevr. mitt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef mitt het volgende:
[..]
ik word geacht dit soort dingen door te spelen naar mevr. zjroentje.
Ik weet daar wel een aantal grappen over, maar die vinden ze bij de schaatscrew niet leuk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:28 schreef zjroentje het volgende:
Ja. Nogal.
Nee, ik doe dat niet meer. Ze denken dat ik het meen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Hit me.
Jammer, hopelijk heb je snel goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, nog geen nieuws over mijn nieuwe job
Baal ervan dat het allemaal zo lang moet duren.
Zielig figuur.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
Hoi ook van deze kant. Bos hoeft niet zoveel te zeggen, kan gewoon achterover leunen
Ik wil niet generaliseren, maar het zijn allemaal hypocritici daarquote:
Is dat niet een vreemde volgorde?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:17 schreef komrad het volgende:
Ik wil ook gaan fietsen maar eerst nog ff eten
Murrayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:31 schreef XL het volgende:
Murray - Blake op gravel.... wie zal ik kiezen?
Blake won de eerste ronde van Moyaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:31 schreef XL het volgende:
Murray - Blake op gravel.... wie zal ik kiezen?
Ik neigde ook naar Murray.quote:
Jammer zeg. hopelijk morgen goed nieuws danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, nog geen nieuws over mijn nieuwe job
Baal ervan dat het allemaal zo lang moet duren.
Zit me trouwens weer mateloos te irriteren aan die gladjakker van een Wouter Bos op ned 2...
Uiteraard. Zeer sexy. Mijn iBook is echter nog snel zat (verbazingwekkend, het ding is 2 jaar oud). Ik spaar liever door voor een mooie iMac. Bovendien heb ik het niet zo op die Intel Extreme Graphics-chip die het scherm aanstuurt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Remzz het volgende:
XL heb je de nieuwe Macbooks al gezien ?
Ah okeee, ja ik zit enorm te twijfelen, aangezien ik het wel erg handig vind als je ook Windows kunt draaien. Maar die van mij is ook nog wel snel genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeer sexy. Mijn iBook is echter nog snel zat (verbazingwekkend, het ding is 2 jaar oud). Ik spaar liever door voor een mooie iMac. Bovendien heb ik het niet zo op die Intel Extreme Graphics-chip die het scherm aanstuurt.
Ik heb Windows in die 2 jaar echt nooit nodig gehad. Alle software is op beiden systemen voorhanden. Soms is het wat langer zoeken, maar ik heb goede connecties. Voor mijn afstudeeronderwerp (Robotica) is software voor unix-gebaseerde systemen zelfs beter uitgewerkt dan voor Windows.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okeee, ja ik zit enorm te twijfelen, aangezien ik het wel erg handig vind als je ook Windows kunt draaien. Maar die van mij is ook nog wel snel genoeg.
Ik hoop het ook, het duurt me echt te lang... en om nou elke keer zelf te moeten bellen... dat kan ook wel eens averechts werken misschienquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jammer zeg. hopelijk morgen goed nieuws dan
idd moet je niet doen. hadden ze je een dag genoemd dat je iets zou horen? Als dat zo is, kun je altijd een dag of twee/drie later ofzo zelfs es bellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, het duurt me echt te lang... en om nou elke keer zelf te moeten bellen... dat kan ook wel eens averechts werken misschien
Ik weet niet of dat averechts werkt; als je op een bepaalde datum iets zou horen, mag je als dat niet gebeurt wel weer contact opnemen, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, het duurt me echt te lang... en om nou elke keer zelf te moeten bellen... dat kan ook wel eens averechts werken misschien
Nou ze hadden gezegd ongeveer een week... ze hebben me vorige week woensdag voorgedragen en ik heb maandagmiddag gebeld of er al iets duidelijk was uit nieuwsgierigheid... toen was degene die erover ging niet aanwezig maar ze zouden het bij haar neerleggen en me op de hoogte houden... ik wacht morgen dus nog maar even af....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd moet je niet doen. hadden ze je een dag genoemd dat je iets zou horen? Als dat zo is, kun je altijd een dag of twee/drie later ofzo zelfs es bellen
Zou ik in dit geval ook doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze hadden gezegd ongeveer een week... ze hebben me vorige week woensdag voorgedragen en ik heb maandagmiddag gebeld of er al iets duidelijk was uit nieuwsgierigheid... toen was degene die erover ging niet aanwezig maar ze zouden het bij haar neerleggen en me op de hoogte houden... ik wacht morgen dus nog maar even af....
Ah okeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb Windows in die 2 jaar echt nooit nodig gehad. Alle software is op beiden systemen voorhanden. Soms is het wat langer zoeken, maar ik heb goede connecties. Voor mijn afstudeeronderwerp (Robotica) is software voor unix-gebaseerde systemen zelfs beter uitgewerkt dan voor Windows.
ja, een kamerdebatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Brahimov het volgende:
De sport legt het af tegen een kamerdebat![]()
Morgenmiddag of donderdagochtend nog maar eens bellen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze hadden gezegd ongeveer een week... ze hebben me vorige week woensdag voorgedragen en ik heb maandagmiddag gebeld of er al iets duidelijk was uit nieuwsgierigheid... toen was degene die erover ging niet aanwezig maar ze zouden het bij haar neerleggen en me op de hoogte houden... ik wacht morgen dus nog maar even af....
Lekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
12 km vandaag. Het gaat goed met de conditie.
Ik zou ook weer moeten gaan sporten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lekker.
Ik houd het gewoon bij m'n standaard 10km rondje.
Aj.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zou ook weer moeten gaan sporten.
Maar met een kaduke tussenwervelschijf ben je wat beperkt in de mogelijkheden![]()
ikbenmijnnederlandsepaspoortkwijt@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef XL het volgende:
Ik weet trouwens het mailadres van Hirsi Ali [afbeelding]
Dit is misschien nog wel leuker dan Snooker!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef mitt het volgende:
Laat het maar toch 5 uur vannacht doorgaan, heb ik wat te kijken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikbenmijnnederlandsepaspoortkwijt@hotmail.com
ofzo
Heej hoj, nog gefeliciteerd met je nieuwe bolide!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
waar dan ik zie helemaal geen debat?
je kan erg moe worden van touren met je nieuwe wagen en bij iedereen een kletspraatje te houden.
23:15, naart schijntquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
je kan erg moe worden van touren met je nieuwe wagen en bij iedereen een kletspraatje te houden.
Nieuwe auto gekocht? Leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
jaaaaaaaaaa, maak ons maar jaloersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
Pas maar op voor boetes danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
Brahimov dankje x2![]()
En Womb, het is een 2ehands corsa en ik vlieg over de weg![]()
zojuist vertelde nog iemand me dat op de route naar m'n werk vandaag een flitser stond. Maar ik geloof niet dat ik toen te hard reed.quote:
http://www.cjib.nl/Navigatiepaginas/uheeftpostontvangen.aspquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zojuist vertelde nog iemand me dat op de route naar m'n werk vandaag een flitser stond. Maar ik geloof niet dat ik toen te hard reed.
Zou wat zijn, eerste dag in dat autootje rijden en meteen een boete..
ook niet misquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lekker.
Ik houd het gewoon bij m'n standaard 10km rondje.
Ooh, maar dat voel ik nu ook wel in m'n kuiten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
ook niet mis
amaai, ik heb teveel duvels op...
Heb je het uitgekeken? tot hoe laat duurde het?quote:
Iets over 3-en dacht ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:32 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je het uitgekeken? tot hoe laat duurde het?
Afblijven!!!! Er zit geen suiker in! Vrouw!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Lekkâh!
Nee, echte mannen drinken hem zwart. In het profiel van Spooky staat dat hij een man is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:39 schreef zjroentje het volgende:
Zitten er dan zoetjes in?
Ik maak me zorgen BS, hij is al 3 dagen niet geweest: http://forum.fok.nl/user/history/45779quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft je date je laten zitten XL?
de maag vooral.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooh, maar dat voel ik nu ook wel in m'n kuiten.
En jij in je hoofd?
Winderig, sluierwolken, maar wel lekker.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen BS, hij is al 3 dagen niet geweest: http://forum.fok.nl/user/history/45779
Hoe is het weer waar je nu zit?
Ga je vanavond weer bij Vom voetbal kijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Winderig, sluierwolken, maar wel lekker.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer bij Vom voetbal kijken?
Jammer, ik hoopte weer op een midden in de nacht fan-topicquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, ik zit voorlopig aan mijn bank gekluisterdOpgerekte kruisbanden
Wij zijn het eens.... belachelijk die verdediging van AHAquote:
jeejquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn het eens.... belachelijk die verdediging van AHA
Maar goed, even goed nieuws melden... maandag heb ik mijn laatste gesprek bij de Bank en dan is mijn nieuwe job in kannen en kruiken
Ik kwam eens een nachtje bezopen thuis en toen waren ze allebei nog in de bar. Er ontspon een goed gesprek, zoals je die vaak hebt als je bezopen bent. Ze hadden samen wat biertjes genuttigd was het enige wat ik eruit kon opmaken. De volgende ochtend had ik een fan-topic.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kwam eens een nachtje bezopen thuis en toen waren ze allebei nog in de bar. Er ontspon een goed gesprek, zoals je die vaak hebt als je bezopen bent. Ze hadden samen wat biertjes genuttigd was het enige wat ik eruit kon opmaken. De volgende ochtend had ik een fan-topic.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed, even goed nieuws melden... maandag heb ik mijn laatste gesprek bij de Bank en dan is mijn nieuwe job in kannen en kruiken
Misschien kom ik jou hier nog bezopen tegen als je terug bent uit die Nederlandse kroeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk!
Er ligt me iets bij van een fan-topic inderdaad.
Lief allemaal..
En dan dronken aan de bar over politiek lallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien kom ik jou hier nog bezopen tegen als je terug bent uit die Nederlandse kroeg.
Nog even niet... maandag pasquote:
Thanksquote:
Klinkt zeer goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeraquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[
Hoi pfops, ben je al thuis? wasa het niet gezellig ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |