Ach SBS gaat er dan toch wel uit voor HvN.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Moge Barneveld het maar snel afmaken, zodat 'ie klaar is voor Studio Voetbal.
neu, maren doet niet aan voetbalquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, moeten jullie je avatar trouwens niet oppimpen voor het aanstaande WK?
bijdehandquote:
dat kun je met recht "een beetje" noemenquote:
potentieel modmateriaal.quote:
Yeahninho heeft trouwens deze wel voor me gemaakt:quote:
darttopic is ook verderop hoorquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Yeahninho heeft trouwens deze wel voor me gemaakt:
[afbeelding]
maar ik vind de tekst in de rechterbovenhoek niet zo
Ik heb m'n loep niet bij me. Wat staat daar?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
verschijnt om de 10 sec. ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb m'n loep niet bij me. Wat staat daar?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe voel jij je vandaag?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef XL het volgende:
Na mijn ietwat late post in het vorige deel ben ik er nu weer vanaf de eerste pagina bij.
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef komrad het volgende:
weet ik mitt, maar hier mogen dit soort dingen ook wel vermeld worden
pfafquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verschijnt om de 10 sec. ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
Ik twijfel of ik het goed leesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVTquote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?
Darts.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft pfap darten eigenlijk al gewoon naar UVT gekicked, of zitten die lui nog hier?
Best goed. Vanochtend eindelijk nog eens een zondag zonder kater. Vanmiddag in de zon gezeten en tennis gekeken, zojuist lekker gegeten. Zondag zoals het hoortquote:
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVT
Ik ook, en:quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even gekeken, ik moet je gelijk geven.
Wat luister je nu?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef XL het volgende:
[..]
Best goed. Vanochtend eindelijk nog eens een zondag zonder kater. Vanmiddag in de zon gezeten en tennis gekeken, zojuist lekker gegeten. Zondag zoals het hoort
Geen TV?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
van horen zeggen verdwijnt dit topic spoedig naar UVT
Onzin is ook wel een goede plek tegenwoordigquote:
Wyclef Jeanquote:
SCDquote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Onzin is ook wel een goede plek tegenwoordig
moeten we weg ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wat luister je nu, Oude Stijl deel 1026!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |